Bekijk volle/desktop versie : Terreurgroep IS laat moeder eigen zoon opeten.



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

02-03-2015, 13:11
http://www.hbvl.be/cnt/dmf20150302_01556670/terreurgroep-is-laat-moeder-eigen-zoon-opeten

De Brit Yasir Abdulla heeft er enkele maanden vechten opzitten. De man trok naar Irak waar hij tegen IS besloot te vechten, in de hoop zo de bewoners van zijn geboortestad te helpen beschermen. Maar wat hij daar te zien kreeg, was ronduit vreselijk.


‘Een oudere vrouw wist via bronnen waar het hoofdkwartier van IS zich bevond. Ze trok naar daar om haar zoon, die een tijdje voordien meegenomen was door de terreurorganisatie, te zien. Ze hoopte dat ze de gijzelaars kon overtuigen om hem vrij te laten mits geld. Toen ze aankwam waren de IS-soldaten bijzonder hoffelijk. Ze boden haar een kopje thee aan en gaven haar zelfs een maaltijd ‘omdat ze zo ver gereisd had’. De vrouw at alles onwetend op. Toen ze hen nadien vroeg om haar eindelijk bij haar zoon te brengen, konden de IS-militanten hun lach niet langer inhouden. ‘Zien? Je hebt hem net opgegeten, die zoon van jou.’

Volgens Abdulla is dat lang niet de enige manier van psychische terreur die IS zaait. ‘Ze trekken dorpen binnen en bedreigen de inwoners: ofwel gaan ze voor hen vechten, ofwel worden ze levend begraven.’

02-03-2015, 13:19


Mensenvlees is haram! Misschien heeft ze een broodje aap gekregen met een korreltje zout.

02-03-2015, 13:23
ik geloof er niets van sorry

ps ben anti IS

02-03-2015, 13:30

Citaat door Ma-at:
http://www.hbvl.be/cnt/dmf20150302_01556670/terreurgroep-is-laat-moeder-eigen-zoon-opeten

De Brit Yasir Abdulla heeft er enkele maanden vechten opzitten. De man trok naar Irak waar hij tegen IS besloot te vechten, in de hoop zo de bewoners van zijn geboortestad te helpen beschermen. Maar wat hij daar te zien kreeg, was ronduit vreselijk.


‘Een oudere vrouw wist via bronnen waar het hoofdkwartier van IS zich bevond. Ze trok naar daar om haar zoon, die een tijdje voordien meegenomen was door de terreurorganisatie, te zien. Ze hoopte dat ze de gijzelaars kon overtuigen om hem vrij te laten mits geld. Toen ze aankwam waren de IS-soldaten bijzonder hoffelijk. Ze boden haar een kopje thee aan en gaven haar zelfs een maaltijd ‘omdat ze zo ver gereisd had’. De vrouw at alles onwetend op. Toen ze hen nadien vroeg om haar eindelijk bij haar zoon te brengen, konden de IS-militanten hun lach niet langer inhouden. ‘Zien? Je hebt hem net opgegeten, die zoon van jou.’

Volgens Abdulla is dat lang niet de enige manier van psychische terreur die IS zaait. ‘Ze trekken dorpen binnen en bedreigen de inwoners: ofwel gaan ze voor hen vechten, ofwel worden ze levend begraven.’
Helemaal top als er een boertje uit haar mond was ontsnapt.

02-03-2015, 13:35


Sterk verhaal dit. 'Broodje zoon' in dit geval denk ik!

02-03-2015, 13:36
Het bericht is blijkbaar eerst opgedoken in the Sun. Dat is niet echt de meest betrouwbare Britse krant.
Zolang er niet meerdere berichten opduiken in de mainstream media neem ik het bericht met een korreltje zout.
Als het wel waar blijkt te zijn, is IS nog dieper gezonken dan ik voor mogelijk had gehouden.

02-03-2015, 13:36
Uitgerekend tijdens de grote flosdraadschaarste in het Khilafa

02-03-2015, 13:48
Zulke leugens zal de anti IS coalitie geen windeieren leggen.

02-03-2015, 13:50

Citaat door moslima1985_:
ik geloof er niets van sorry

ps ben anti IS
nou wat Let je om er zelf heen te gaan om een maaltijd daar te nuttigen..?

02-03-2015, 13:52
Dat ze die moeder werkelijk haar zoon te eten zouden hebben gegeven kan ik me niet voorstellen. Of beter gezegd, dat wil ik me niet voorstellen. Dat die klootzakken dat wel tegen haar gezegd hebben, alleen om haar te shockeren, daar zie ik die gekken wel toe in staat.

02-03-2015, 13:55

Citaat door aplat:
nou wat Let je om er zelf heen te gaan om een maaltijd daar te nuttigen..?
waarom ga je niet zelf?

wat een lompe reactie zeg!

02-03-2015, 13:57
Ik geloof er niks van.

02-03-2015, 14:01


Ik mag hopen dat dit niet waar is serieus!

02-03-2015, 14:02
duidelijk bullshit.

02-03-2015, 14:07

Citaat door Ward:
Ik geloof er niks van.
Zijn moeder eerst ook niet totdat ze opstond en zijn schoenen en horloge de volgende dag in de pot zag liggen !

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12