Bekijk volle/desktop versie : Capabel onderwijs



Pagina's : [1] 2

02-03-2015, 10:01
Wie doet het?
Word het aangeraden of juist afgeraden?

03-03-2015, 22:34


Ik dacht eerst ook om een capabel opleiding te volgen. Ik hoor vaak dat de meeste organisaties liever geen capabel studenten als stagiaires willen hebben. Het is ook nog eens pittig. Een opleiding die normaal 3 jaar duurt moet je binnen een jaar halen.

04-03-2015, 09:34

Citaat door boeknerd:
Welke opleiding heb je in je gedachten?
Ik dacht aan medewerker sociale zekerheid.

04-03-2015, 09:34

Citaat door Alae:
Ik dacht eerst ook om een capabel opleiding te volgen. Ik hoor vaak dat de meeste organisaties liever geen capabel studenten als stagiaires willen hebben. Het is ook nog eens pittig. Een opleiding die normaal 3 jaar duurt moet je binnen een jaar halen.
Ja, en hoorde ook van dat ze op het hbo je dan niet willen als je alleen capabel hebt gedaan

04-03-2015, 09:42



Citaat door nadorkaantje:
Ja, en hoorde ook van dat ze op het hbo je dan niet willen als je alleen capabel hebt gedaan
Je kan de opleiding beter bij een reguliere school gaan volgen.

04-03-2015, 09:55
Dat is echt onzin dames. Ken heel wat meiden die niv 4 diploma gehaald hebben op Capabel en nu gewoon werken of op Hbo studeren

Ik begin binnenkort met de opleiding SMD

04-03-2015, 12:49
Gewoon doen.
Als je jou best doet, jou dingen op tijd inleverd
Dan is het gewoon te halen.

In een jaartje ben je klaar, en je kunt gewoon doorstuderen op het hbo
Of werken met een diploma van Capabel.

05-03-2015, 01:38
Is onzin hoor. Ze nemen je gewoon aan op het hbo. Waar heb jij je ingeschreven. Ik wou ook beginnen met de opleiding medewerker sociale zekerheid maar die opleiding gaat steeds niet door. Ik baal echt

05-03-2015, 09:56

Citaat door Nadiyaa:
Is onzin hoor. Ze nemen je gewoon aan op het hbo. Waar heb jij je ingeschreven. Ik wou ook beginnen met de opleiding medewerker sociale zekerheid maar die opleiding gaat steeds niet door. Ik baal echt
vriendin van mij is in november begonnen met sociale zekerheid in Rotterdam..

05-03-2015, 23:30
En wat vind ze ervan tot nu toe? Ik wou om januari beginnen maar het ging niet door in utrecht. Nu wachten tot april. Kijken of het doorgaat

06-03-2015, 15:07

Citaat door Nadiyaa:
En wat vind ze ervan tot nu toe? Ik wou om januari beginnen maar het ging niet door in utrecht. Nu wachten tot april. Kijken of het doorgaat
Ik heb me nog niet ingeschreven wilde eerst even kijken naar andere mogelijkheden, en wat jammer nou dat het elke keer niet doorgaat. Te weinig aanmeldingen ofzo?

06-03-2015, 15:08

Citaat door Lams:
Gewoon doen.
Als je jou best doet, jou dingen op tijd inleverd
Dan is het gewoon te halen.

In een jaartje ben je klaar, en je kunt gewoon doorstuderen op het hbo
Of werken met een diploma van Capabel.
ja, dankjewel

06-03-2015, 15:09



Citaat door SweetLove-:
Dat is echt onzin dames. Ken heel wat meiden die niv 4 diploma gehaald hebben op Capabel en nu gewoon werken of op Hbo studeren

Ik begin binnenkort met de opleiding SMD
veel succes ermee

06-03-2015, 15:09

Citaat door Alae:
Je kan de opleiding beter bij een reguliere school gaan volgen.
ja inderdaad duurt me alleen veelste lang

06-03-2015, 15:51

Citaat door nadorkaantje:
ja inderdaad duurt me alleen veelste lang
Welke opleiding wil je doen? Capabel is prima te doen als jij achter je opdrachten aan gaat etc. Daar moet je namelijk alles zelf doen

Pagina's : [1] 2