Bekijk volle/desktop versie : Nederlander in Marokko opgepakt om cocaïne



01-03-2015, 16:47
In Marrakech zijn vier personen opgepakt in verband met de inbeslagneming van 226 kilo cocaïne afgelopen september.





De belangrijkste verdachte heeft zowel de Nederlandse als de Marokkaanse nationaliteit. Dit is zaterdag van de politie in het Arabische land vernomen, aldus het weekblad La Nouvelle Tribune zondag op zijn website. De Nederlander reisde met valse papieren rond in Marokko, Europa en Latijns-Amerika.

Tijdens de arrestatie heeft de politie geavanceerde apparatuur in beslag genomen, zoals satelliettelefoons en materieel om elektronische opsporingsmiddelen te storen. Tevens heeft de politie luxe autos in beslag genomen die in het bezit waren van de verdachten. Toen de politie het netwerk in september op het spoor kwam, zijn al 31 personen gearresteerd.

01-03-2015, 17:08


Dat ze hem maar lang moge vertroetelen in de gevangenis.

01-03-2015, 20:18
Denk je dat Zulke bazen komen zo eruit en blamen het op andere die voor gaat boeten

01-03-2015, 21:02
hij is zeker al uit de cel ik ken iemand die in marrakech iemand dood gereden heeft en 5000 euro betaald en is ongestraft en die heeft niet eens zware connecties

02-03-2015, 07:55


Dit is al zwaar in de publiciteit gekomen dus die is de lul mits hij kan aantonen dat het iemand anders is geweest natuurlijk maar voor omkoping is het te laat hij kan hoogstens het leven in de cel aangenamer maken ,maar dat kan hier ook als je geld heb.

02-03-2015, 08:01
Ja, denk dat de Marokkaanse autoriteiten hier al te blij mee zijn vandaar de aandacht op de media. Op deze heren wacht een hele lange tijd achter slot en grendel.

02-03-2015, 09:53
Of het nou een Nederlander of een Marokkaanse-Nederlander is: je weet wat het risico is om met dat soort rommel naar andere landen te gaan... eigen schuld, dikke bult!

02-03-2015, 14:33
In de media of niet ik zeg niet dat niemand voor gaat boeten. Een andere persoon gaat ervoor boeten en deze baas komt zo vrij. Moet wel stevig betaald worden.

En zeggenan dat kan nooit 5000 ? Ik ken iemand waarvan zelfde is gebeurd die heeft 60.000 betaald