Bekijk volle/desktop versie : Geen dna-match kogelhulzen en Lau G.



Pagina's : [1] 2

27-02-2015, 12:05
Lau G. (52), die verdacht wordt van het doodschieten van Karim Fourkour en Fouad Bendella uit Venray in 2006, kan niet worden gelinkt aan de vier gevonden kogelhulzen die in deze zaak zijn onderzocht.





Dat bleek vrijdag op de tweede zittingsdag van het proces tegen hem en zijn medeverdachte Geert G. uit een verklaring van een forensisch analist van het Nationaal Forensisch Onderzoeksbureau (NFO). Raadslieden van Lau G. hadden om het dna-onderzoek gevraagd. Bij drie hulzen was het sporenmateriaal zo gering dat er helemaal geen oordeel mogelijk is.

Het dna-profiel van de vierde huls, die werd gevonden in de henneploods waar de slachtoffers werden doodgeschoten, kon wel onderzocht worden, aldus Ten Hove. Er is echter geen match met het dna van Lau G. Fourkour (19) en Bendalla (23) werden betrapt tijdens het leeghalen van een hennepplantage en ter plekke doodgeschoten.

27-02-2015, 12:21


Ik eis vrijspraak omdat de vrienden van fouad en karim stelletje mietjes zijn.

27-02-2015, 12:39
Zowat alle Nederlanders zien deze extreemrechtse ratten als helden omdat ze tegen Moslims zijn.


Laat je niet foppen door mijn racistische landgenoten, ze steunen dit soort lieden en vinden nu onderhand zelfs dat geweld tegen Moslims geoorloofd is.


Zie maar hoe men op geweld tegen moslima's reageert, dan lees je reacties van:


- actie geeft reactie
- het is hun eigen schuld
- moeten ze maar geen 'ziekelijke ideologie' volgen
- het zijn leugens, het is verzonnen
- zeggen dat het allemaal mee valt en verwijzen naar het MO, dat dat pas erg is wat daar gebeurt en dit niet.


Kortom, geloof geen elke Nederlander meer, zorg goed voor jullie zelf en val elkaar nooit af, dat vind ik nogal triest van jullie moslims, dat jullie elkaar bestrijden.

27-02-2015, 12:41
Dan heeft iemand anders het wapen wss geladen.

27-02-2015, 12:52


Inspecteur MoiSphia: ik heb gehoord dat jij goed pijpen..

27-02-2015, 12:54
Geen medelijden met zulke gasten. Het waren toch een stelletje rioolratten. Blijf van andermans spullen af!

27-02-2015, 12:55

Citaat door RwiinaOo:
Ik eis vrijspraak omdat de vrienden van fouad en karim stelletje mietjes zijn.
Weet zeker dat jij ook niets zou doen, als hetzelfde je vrienden zou overkomen.

27-02-2015, 12:57
Deze oprichters van Marokko.nl zijn oulad Le97ab. Stelletje zakkenvullers. subsidiehootjes.

27-02-2015, 13:28
ze hadden hem ooit eerder al bestolen hij had camera's daar hangen en ze zijn gewaarschuwd dat niet meer te doen toch gingen ze weer terug dus eigen schuld dikke bult is nooit goed te praten erg voor hun en familie maar ze wisten waar ze aan begonnen kijk peter r de vries 1 aflevering gaat over hun

27-02-2015, 18:13
Abdellatif; doe je naam eer aan ipv dat je met vieze woorden gaat zitten gooien

Het verbaast mij keer op keer dat iedereen zichzelf een goede moslim vindt maar wel met de meest vieze dingen spuwen naar anderen. Tegen kufaar of niet, het is niet het gedrag van een moslims om zulke taal uit te slaan

27-02-2015, 18:17

Citaat door 3akla:
Weet zeker dat jij ook niets zou doen, als hetzelfde je vrienden zou overkomen.
Ja dus gewoon vrijspraak

27-02-2015, 18:20

Citaat door RwiinaOo:
Ja dus gewoon vrijspraak
En dan ga jij zeker even "gezellig een bakje doen" bij Geert en Lau..... of heb ik het mis?

27-02-2015, 19:12


ja ja geen match,laat me raden omdat het 2 Marokkanen zijn die zijn gedood, OM gaat proberen om die Lau G vrij te krijgen door leugens,

27-02-2015, 19:25

Citaat door Gitane:
En dan ga jij zeker even "gezellig een bakje doen" bij Geert en Lau..... of heb ik het mis?
Nee.. Ik moet niks hebben van die varkens..

27-02-2015, 19:27

Citaat door RwiinaOo:
Nee.. Ik moet niks hebben van die varkens..
ik bedoelde eigenlijk dat je dan iets anders zou gaan doen "dan een gezellig bakje doen" als ze vrij zouden komen, maar dat doe je dus ook niet... ok....dan heb ik het verkeerd begrepen.... de wens om ze vrij te laten....

Pagina's : [1] 2