Bekijk volle/desktop versie : Probleempje over erfenis..



26-02-2015, 20:27
k heb maar 1 zus, die psychisch niet in orde.. ze komt namelijk nooit haar deur uit, alleen af en toe om naar de huisarts te bezoeken ze woont namelijk bij mijn ouders en is al 38 jaar, haar vaderland interesseert haar niet ze heeft een bloed hekel aan dat land. Ik ben haar enigste zusje, die nog getrouwd is en kinderen heeft. Nu willen mijn ouders alles wat ik erf door twee delen, maar mijn man zit daar fel tegen.. hij zegt niet dat hij gierig is, maar dat ik later problemen ga krijgen als ik toe ben aan verandering hij vind dat stel dat ik iets anders van plan ben dat je zus dan in de weg zit, terwijl je ouders altijd hebben gezegd dat ik alles zou erven ( hij is namelijk mijn neef ik ben in de familie getrouwd) nu zitten zijn ouders ook fel tegen.

Ik weet heel zeker dat mijn man niet gierig is , maar als ik nu bekijk dat ik iets wil veranderen of doen, mijn zus is best wel een moeilijke ze is enorm gierig en 1 of andere manier wilt ze ook trouwen en wegrennen.. etc. ze kan een op het ander gekke ideeën krijgen, ze wilt nooit met een moslim trouwen heeft een hekel aan buitenlanders. Nu vind dat vervelend omdat mijn moeder vind dat het haram is als zij haar erfenis niet door twee van haar kinderen kan geven, maar dan maar aan 1 dochter.. En mijn moeder is ook bang, wat ik van mijn opa en vader geërfd ga krijgen dat mijn man s familie mij gaat pushen om te verkopen.. Mijn man vindt het pas haram, als mijn zus gewoon gezond was en niks kreeg ( ze krijgt nu iets waarvan ik het beter kan gebruiken,een klein deel vindt hij niet erg maar gewoon de helft vindt hij gewoon niet kunnen...


Ik begrijp het gewoon even niet meer.