Bekijk volle/desktop versie : Pakistaanse modellen bureau klaagt over moslim modellen



25-02-2015, 21:47
Als het om vrouwen die geloven in Islam en schoonheid denken veel vrouwen in Azië er zijn geen eisen maar toch
zijn die er wel voor moslim vrouwen. Het maakt niet uit hoe vaak je de Quran leest of naar de moskee gaat, het schijnt
toch dat de Imam uit Pakistan en Afghanistan toch een voorkeur heeft hoe zijn ideale vrouw eruit moet zien.
Oogluikend overleggen Pakistaanse media zenders met hun imam wat zij willen zien en uitgezonden moet worden op
de televisie, commercieel wel maar strict nog steeds met hoge Islamistische eisen. Het schijnt dat in het Islamistische land Pakistan er programma's worden gemaakt voor de schoonheid van de vrouw
om producten te promoten.

Veel moslim vrouwen hebben een verschillend uiterlijk van donker tot wit, Zuid Aziatisch tot Afrikaans
en Mongolisch maar het Pakistaans modellen bureau is niet altijd tevreden met het resultaat van de vrouwen.
Veel moslim meisjes wagen de kans hopelijk op de poster van een A merk te staan.

Dat gaat niet zonder de strenge eisen van de jury leden vrouw en mannen met het Pakistaanse publiek ook als kiezer.

De Pakistaanse mannen en vrouwen willen het liefst een vrouw waarbij ze iets van hun zelf herkennen.
zoiets is moeilijk te vinden Voor veel vrouwen is de vraag ik ben moslim maar heb ik het ideaal uiterlijk voor mijn land, plaatselijke mosqee en voor mijn publiek.

Het bekende Islamistische model Meera zegt tegen een van haar kandidaten die in haar show speelt.

''U ziet er iets te internationaal uit ook al bent u moslim. U bent knap, u heeft alles zegt Meera het Pakistaanse actrice en u bent mooi model maar u ziet er te Aziatisch Amerikaans en Afrkaans uit en u heeft niet het gezicht uit mijn land maar u bent wel heel knap als model.''

Er leven in Azië ook veel Chinees uitziende moslims regio Uzbekistan, Tajikistan, Afghanistan en West China
maar het is de vraag of dat wel in de smaak valt van het Islamistische publiek van Pakistan. Veel moslim vrouwen keren terug naar grensgebieden dachten dat ze alleen worden gekeken naar geloof en niet
hun figuur en uiterlijk. Mevrouw Meera toegewijd aan Islam laat het verschil dat er wel eisen zijn voor
moslim vrouwen en die heeft zij ook weg gelegd op haarzelf als moslima.

[video=youtube;M15H3WX8l1g]https://www.youtube.com/watch?v=M15H3WX8l1g[/video]