Bekijk volle/desktop versie : Ziyana Souad uit Belgie



25-03-2005, 23:13
hoi wie kent haar
en heeft ervaring met haar
wat voor jurken heeft ze

25-03-2005, 23:16


hey meid,

ik heb zyana souad paar keer meegemaakt en ze heeft echt prachtige jurken! ik heb haar ook al geboekt voor mijn bruiloft. haar make up en kapsels zijn ook erg mooi.

ik zou zeggen ga naar brussel en bekijk haar jurken daar want het is zeker de moeite waard...

lmohim veel succes meid......

26-03-2005, 11:18
ze is zeker de moeite waard, een lieve madam ( ze zijn wel met meerdere ) mooie kledij, mooi make up, prachtige sieraden en een redelijke prijs

26-03-2005, 12:59
Heeft er iemand adres en telnr?

ps: spreekt ze berbers of arabisch?!

26-03-2005, 13:11



Citaat door SweetRose:
Heeft er iemand adres en telnr?

ps: spreekt ze berbers of arabisch?!
ik heb haar telefoonnr, maar die ligt thuis

ze spreekt allebei, maar zoals ik al zei, die meiden zijn met meerdere, ze werken allemaal samen en dus het is niet altijd souad die komt. maar de andere zijn evengoe als haar

adres is rue de brabant, da klein galerietje helemaal vanachter

26-03-2005, 13:19
Salaam als we het over de juist Souad praten, dan is zij de gene die ik ook voor mijn bruiloft heb gevraagd,aanstaande juni insha allah. Ze woont in Luik en heeft inderdaad in brussel een klein zaakje in rue de brabant en ietsjes verderop heeft ze een grote garage met de rest van al haar spullen. Ze heeft inderdaad mooi spullen, kledij, make up en van alles. Ik heb haar in december ook voor mijn verloving genomen. Prachtig gewoon. En ze is ook niet duur alhamdoelilah en ze is heeeeeeel goed.

Haar nummer is: 0032495900218. Ze werkt inderdaad ook met haar dochters en andere meiden. Leuke dames zijn het en ze spreken Frans en Arabisch. Ik hoop dat ik je zo verder heb geholpen.

Ma3asalaam

26-03-2005, 14:20
Ik heb haar ook paar keer meegemaakt + zelf gedaan...alleen ze had me wel geflasht! Vaak is het zo dat ze 1 van haar werkers stuurt en die zijn niet zo goed als haar, want ze komen of te laat of ze houden zich niet aan de afspraak die jij met Souad gemaakt hebt. Souad zal altijd ja nee en amen zeggen tijdens de afspraken die je met haar maakt maar op de grote dag heb je iemand anders als Ziana...een familielid van haar of een meid die voor haar werkt.

26-03-2005, 14:45

Citaat door 1980:
Ik heb haar ook paar keer meegemaakt + zelf gedaan...alleen ze had me wel geflasht! Vaak is het zo dat ze 1 van haar werkers stuurt en die zijn niet zo goed als haar, want ze komen of te laat of ze houden zich niet aan de afspraak die jij met Souad gemaakt hebt. Souad zal altijd ja nee en amen zeggen tijdens de afspraken die je met haar maakt maar op de grote dag heb je iemand anders als ziyana...een familielid van haar of een meid die voor haar werkt.
ja klopt, maar als je haar belt zegt ze het wel, dat ze niet alleen werkt enzo


sania_elkary--> wij hadden eentje die ook berbers sprak

26-03-2005, 23:51
wat betekent dat nou
zijn die andere die methaar werken wel goed of juist niet
want ik vind dat niet erg dan als andere komen ipv souad. als ze maar goed zijn