Bekijk volle/desktop versie : - Zelfmoord..!! :'(



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9

25-03-2005, 22:06
Oow mensen, ik word helemaal gek!


Een meisje op MSN is serieus van plan om zelfmoord te plegen!!

Ik heb haar met alles proberen te overtuigen dat ze het niet moet doen, maar het helpt niet!!


Ik kan dit niet toelaten! Maar ik weet niet hoe ik haar moet helpen/overtuigen, dus help ff mee mensen!!!!!!!!!!!!!


Ps, dit is geen grapje!!!

25-03-2005, 22:08


wat als je zegt dat ze recht naar de hel gaat mits ze het doet?

25-03-2005, 22:10
Bel haar op.....

Ik heb ook zoiets meegemaakt bij iemand anders...

Nu bellen! Vertel haar dat het een grote zonde is...dat ze haar familie achterlaat..dat het wel goedkomt...dat ze sbar moet hebben...dat ze niet de enige is met problemen...

Bel haar zonder nummerzending op...

25-03-2005, 22:10

Citaat door missTanger20:
wat als je zegt dat ze recht naar de hel gaat mits ze het doet?
Laat die zogenaamde sarcastisch smileys achterwege aub!!

25-03-2005, 22:12


Bel Haar Op Nu!!!!en Praat Het Uit Haar Hoofd...

25-03-2005, 22:13

Citaat door Bell:
Bel haar op.....

Ik heb ook zoiets meegemaakt bij iemand anders...

Nu bellen! Vertel haar dat het een grote zonde is...dat ze haar familie achterlaat..dat het wel goedkomt...dat ze sbar moet hebben...dat ze niet de enige is met problemen...

Bel haar zonder nummerzending op...
It`s senseless!!

Heb het haar duizenden keren gezegd dat het een van de grootste zondes is, maar ze zegt steeds iets van; "Moge Allah me daarvoor vergeven"



25-03-2005, 22:13
je moet niet praten je moet actie ondernemen! ga naar haar toe en waarschuw mensen die van haar houden zodat ze weet dat ze gemist wordt!

ik hoop dat dit goed afloopt insha'Allah.

25-03-2005, 22:14

Citaat door Lella_Roosje:
Laat die zogenaamde sarcastisch smileys achterwege aub!!
jij negeert een belangrijke zin en let op de smiley??

25-03-2005, 22:15
oh arme schat ik zou nu gelijk naar haar toe gaan en ervoor zorgen dat ze naar je luisterd..desnoods blijf je de hele dag bij haar om haar te steunen door deze moeilijke tijd, schiet wel op voor het te laat is..laat haar zien dat je veel van haar houd en geef haar redenen om te blijven leven, veel succes meid

thalla

25-03-2005, 22:16
De situatie is gecompliceerd; ik kan niet zomaar naar haar toegaan, i.v.m. met haar familie..

Haar familie is degene die hier achter zit..


Ya Rabb, ik weet `t niet meer..

25-03-2005, 22:17
salaam,

Ken je het meisje persoonlijk? Zo ja ga z.s.m bij haar langs en bied een luisterend oor en steun /help haar.
Zo niet, doe het via telefoon. Het is goed voor zo iemand om even echt met iemand te praten die er voor haar alleen is voor haar problemen.
Heel veel succes en moge Allah bij jou en haar zijn!
mocht je evt.hulp nodig hebben dan wil ik graag helpen.

Ma3asalama

25-03-2005, 22:18

Citaat door Lella_Roosje:
It`s senseless!!

Heb het haar duizenden keren gezegd dat het een van de grootste zondes is, maar ze zegt steeds iets van; "Moge Allah me daarvoor vergeven"


En haar familie.....praat haar een schuldgevoel aan...en als ze zelfmoord gaat plegen om een jongen...zeg dat hij dat niet waar is...ze haar alles wat haar gebeurt mektab is...en dat ze het heft niet in eigen handen mag nemen....

Weet dat hetgeen aan jou is voorbij gegaan,
jou ook niet moest overkomen,
en dat hetgeen met jou is gebeurd niet aan jou voorbij kom gaan...

Doe doua's voor haar

25-03-2005, 22:19



Citaat door Lella_Roosje:
De situatie is gecompliceerd; ik kan niet zomaar naar haar toegaan, i.v.m. met haar familie..

Haar familie is degene die hier achter zit..


Ya Rabb, ik weet `t niet meer..
zeg tegen haar: in welke hel ze nu ook leeft, erger dan de de hel waarin je komt na zelfmoord kan niet....dat moet toch ergens doordringen???

25-03-2005, 22:19

Citaat door Lella_Roosje:
De situatie is gecompliceerd; ik kan niet zomaar naar haar toegaan, i.v.m. met haar familie..

Haar familie is degene die hier achter zit..


Ya Rabb, ik weet `t niet meer..
Maar je kan haar toch bereiken...ewa bel haar dan op en zeg dat het niet goed is wat ze van plan is en breng haar op andere gedachten...echt waar meid je moet het doen, straks doet ze het echt...komaan je kan toch bellen of niet?

25-03-2005, 22:21

Citaat door Lella_Roosje:
Oow mensen, ik word helemaal gek!


Een meisje op MSN is serieus van plan om zelfmoord te plegen!!

Ik heb haar met alles proberen te overtuigen dat ze het niet moet doen, maar het helpt niet!!


Ik kan dit niet toelaten! Maar ik weet niet hoe ik haar moet helpen/overtuigen, dus help ff mee mensen!!!!!!!!!!!!!


Ps, dit is geen grapje!!!
Bel haar anoniem of ga naar haar toe!!! Wat eerder is gezegt... Dat laatste is het beste...Als je tenminste haar tel.nummer kent en weet waar ze woont.Dit is een groot probleem.
Is ze nog steeds online? Hoe wil ze zelfmoord plegen? Heeft ze dat al gezegt?

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9