Bekijk volle/desktop versie : Ik merk dat er laatste tijd vaak word gezocht naar een toekomstige partner via



22-02-2015, 14:01
het internet? M.nl/facebook etc..ik keur het niet af hoor maar vraag me nu af waarom het niet meer lukt in real live. Waar loop je dan tegen aan? Ben gewoon ff nieuwschierig en aangezien je hier voor alle vragen terecht kan

22-02-2015, 14:05


Het gebeurt nog altijd ook in het echt alleen als je veel op Internet zit dan lijkt het alsof het alleen op internet gebeurt.

22-02-2015, 14:12

Citaat door Xaviera:
Het gebeurt nog altijd ook in het echt alleen als je veel op Internet zit dan lijkt het alsof het alleen op internet gebeurt.


Ja k weet dat het ook in het echt gebeurd..die verhalen hoor ik ook nog af en toe..maar echter hoor ik vaker ja hij kende me al maar benaderde mij via fb..weet niet of het te maken heeft veel achter internet..zie duidelijk dat de topics daarover toenemen in vergelijking met wat jaartjes terug..

22-02-2015, 15:07

Citaat door Sundaeijs:
het internet? M.nl/facebook etc..ik keur het niet af hoor maar vraag me nu af waarom het niet meer lukt in real live. Waar loop je dan tegen aan? Ben gewoon ff nieuwschierig en aangezien je hier voor alle vragen terecht kan
Real Life..
Nieuwsgierig
Het leuke aan iemand eerst via internet spreken is dat je eerst met die persoon praat dus eerst z'n denkwijze etc leert kennen en pas daarna de gewoonte en manieren is voor een keer andere manier.. Mijn voorkeur gaat nog steeds naar school/werk iemand leren kennen dan internet uiteraard. Maar best leuke mensen heb je ook op internet

22-02-2015, 15:17


is logisch, het is winter, koud, mensen komen niet naar buiten, maar verlangen naar die "warmte"

22-02-2015, 15:31

Citaat door Sundaeijs:
Ja k weet dat het ook in het echt gebeurd..die verhalen hoor ik ook nog af en toe..maar echter hoor ik vaker ja hij kende me al maar benaderde mij via fb..weet niet of het te maken heeft veel achter internet..zie duidelijk dat de topics daarover toenemen in vergelijking met wat jaartjes terug..
In dit geval durven ze degene in het echt niet aan te spreken, denk ik. Via internet gaat dat toch wat makkelijker.

22-02-2015, 15:39
Ik denk dat mensen of wel 'lui' zijn geworden, als het makkelijk te vinden is zonder moeite op internet waarom dan nog die moeite doen. Ofwel het is veiliger, zo via internet. In reallife kan ik me voorstellen dat het 'eng' is om zomaar iemand aan te spreken. Maarja, via internet vind ik het maar niks. Alhoewel ik wel es mensen zie die heel gelukkig zijn met iemand die ze via internet hebben ontmoet. Het kan even goed een goede iets zijn ofzo..

22-02-2015, 15:48

Citaat door Teshnieft:
Ik denk dat mensen of wel 'lui' zijn geworden, als het makkelijk te vinden is zonder moeite op internet waarom dan nog die moeite doen. Ofwel het is veiliger, zo via internet. In reallife kan ik me voorstellen dat het 'eng' is om zomaar iemand aan te spreken. Maarja, via internet vind ik het maar niks. Alhoewel ik wel es mensen zie die heel gelukkig zijn met iemand die ze via internet hebben ontmoet. Het kan even goed een goede iets zijn ofzo..


je kan even goed aan de bakker vragen of hij goede teshnieft verkoopt.

22-02-2015, 15:54

Citaat door DEUGNIET:
je kan even goed aan de bakker vragen of hij goede teshnieft verkoopt.
Huisgemaakte zijn lekkerder. Even de mouwen opstropen en lekker zelf maken.

22-02-2015, 15:56

Citaat door Teshnieft:
Huisgemaakte zijn lekkerder. Even de mouwen opstropen en lekker zelf maken.
ik wacht op een zelfgemaakte gevulde batbot. ernaar staren zal vast niet helpen??

22-02-2015, 15:58

Citaat door DEUGNIET:
ik wacht op een zelfgemaakte gevulde batbot. ernaar staren zal vast niet helpen??
Dat heb ik ook wel eens geprobeert, het staren helpt niet. Zolang jij niet opstaat en het gaat maken, is de kans klein dat het zomaar ineens voor je verschijnt. Helaas.

- Nu heb ik daar ook zin in. Even mama lief aankijken (dat helpt wel soms).

22-02-2015, 16:02

Citaat door Teshnieft:
Dat heb ik ook wel eens geprobeert, het staren helpt niet. Zolang jij niet opstaat en het gaat maken, is de kans klein dat het zomaar ineens voor je verschijnt. Helaas.

- Nu heb ik daar ook zin in. Even mama lief aankijken (dat helpt wel soms).
het helpt wel. is therapeutisch.
dan beweeg ik met mijn armen, pak dingen op met mijn handen, maak schenkbewegingen, roerbewegingen, vulbewegingen, kneedbewegingen. noem maar op en ik speel het klaar. zo heeft het nooit lekker gesmaakt.

je mama het laten klaar maken?? vrouwen van tegenwoordig.

en dan heb je het over "lui"

22-02-2015, 17:35



Citaat door DEUGNIET:
het helpt wel. is therapeutisch.
dan beweeg ik met mijn armen, pak dingen op met mijn handen, maak schenkbewegingen, roerbewegingen, vulbewegingen, kneedbewegingen. noem maar op en ik speel het klaar. zo heeft het nooit lekker gesmaakt.

je mama het laten klaar maken?? vrouwen van tegenwoordig.

en dan heb je het over "lui"
Haha, ik weet het. Beschamend is het niet. Nou, misschien stelt het je gerust; mijn mama stuurde me zelf de keuken in.

Wel jouw manier heb ik nooit geprobeerd, maar ik denk dat je het maar gewoon moet proberen in het echt. Misschien smaakt het wel lekker als jij het zelf maakt.

22-02-2015, 17:50

Citaat door Teshnieft:
Haha, ik weet het. Beschamend is het niet. Nou, misschien stelt het je gerust; mijn mama stuurde me zelf de keuken in.

Wel jouw manier heb ik nooit geprobeerd, maar ik denk dat je het maar gewoon moet proberen in het echt. Misschien smaakt het wel lekker als jij het zelf maakt.
je verwacht tot je moeder je zelf naar de keuken stuurt, ipv zelf naar de keuken `vliegen` ??

dat komt wel, alleen de tijd nog ergens vandaan halen. ik ben er zeker van dat het zal smaken.