Bekijk volle/desktop versie : waarom moeten de jongens ouder zijn?

Pagina's : [1] 2

09-04-2002, 15:53
Waarom willen de meeste meisjes met een jongen die ouder is kennismaken, en niet met iemand die bvb dezelfde leeftijd heeft? Een meisje van bvb 22 wil iemand leren kennen van 25 of ouder....

09-04-2002, 16:50

Dat is een heel achterhaald gedachte, dat gebaseerd is op bull-shit...elke jongen is anders de 1 is sneller volwassen dan de ander, sommige jongens van 20 zijn stukken volwassen dan een 'jochie' van 30 jaar...!!!!
Dus dat verschilt...conclusie; LEEFTIJD ZEGT NIETS!!
Mij maakt het dus niet uit, zo lang ik maar goed met hem kan op schieten en zolang hij zich volwassen genoeg gedraagt, en verantwoordelijkheids gevoel heeft dus!!

Doeggg

09-04-2002, 17:20
awel zo denk ik er dus ook over, maar de meeste meisjes blijkbaar niet

09-04-2002, 17:24
Ja dan zijn die meisjes onwetend...maar ieder zijn eigen keus!!

09-04-2002, 20:51

nou...ik zelf persoonlijk hou wel van kleine jongentjes...

Ciao Baby

09-04-2002, 21:27
Vroeger, en dat is nog niet zo heel erg lang geleden, zei ik altijd dat ik op oudere mannen val. Ik zie er echter stukken jonger uit dan mijn werkelijke leeftijd. Gevolg is dat de oudere heer minder snel naar me omkijkt om zodoende te voorkomen dat hij voor Dutroux-achtige activiteiten beschuldigd wordt. Een ander bijkomend verschijnsel is dat de jongere heren op mij vallen en dat is nou net niet waar ik in geïnteresseerd was. Ik zeg bewust WAS, want leeftijd speelt helemaal geen rol. Als ik nu iemand zou treffen die (veel) jonger is maar wel volwassen en vooral communiceert op hetzelfde niveau als ik, dan ga ik ervoor.

Maar dames (en heren), het is enorm hip en helemaal in om een jongere vriend/man aan de haak te slaan. Go for it, zou ik zeggen.

Geluk & Groet,
Soesia

09-04-2002, 22:23
A'oedoe billahi minna sjaitan ie rajiem, waar begin jij in godsnaam over??
Nu kan ik niet slapen, dank je!!

Groeten,
Noortje

09-04-2002, 23:30
Salaam aleikom.....

Leeftijd hoort inderdaad geen Rol te speleN.....Niet te overdreven LeeftijdsverscHIL natuurlijk.....Maar of de M of V ouder/jonger is MaakT Mij Niet Uit......

HieRuiT blijkt maar weer dat ons geloof ver vooruit LoopT Op de moderne samenleving.....waNt daarin is het in de meeste gevallen nog een schande als de man jonger is dan de vrouw......En Onze ProfeeT Mohammed (SallAllah wa 3alajhi wa salam) heeft het mooie voorbeeld gegeven door te op zijn 25ste te trouwen met Khadija die in de 40 was.......

saraH 20 Thankxx Voor je beDtIme StORy.....Dat wordt weer nachtmeries deze avond........

Ma3SalaaM.....

21-04-2002, 18:57

Citaat:
Origineel gepost door foudie
Waarom willen de meeste meisjes met een jongen die ouder is kennismaken, en niet met iemand die bvb dezelfde leeftijd heeft? Een meisje van bvb 22 wil iemand leren kennen van 25 of ouder....
Ik denk dat het een gewoonte is die we sinds eeuwen hebben meegekregen.

Onze samenleving gaat er vanuit dat meisjes eerder volwassen worden dan jongens...vandaar de gewoonte dat meisjes liever een wat oudere jongen willen.

Mij persoonlijk maakt het niet uit of een jongen wat jonger of ouder is...wat mij wel uitmaakt is dat hij bij mij past, ongeacht zijn leeftijd.

Je hebt nu eenmaal jongens die eerder volwassen zijn dan anderen, geldt ook voor de meisjes.

22-04-2002, 15:43

Citaat:
Origineel gepost door foudie
Nee maakt niet uit joh ...!!!
Ik heb een vriendin die is een jaar ouder !!! kan gebeuren !! toch ???

06-05-2002, 14:59
SaLaaMpjeS..

Ik heb ook een vriend die 4 ½ jaar ouder is dan mij.. Is dat een probleem denken jullie?
Kunnen daardoor problemen komen in onze relatie..? Ik wil graag weten hoe jullie daar over denken .. =xx= Habibti..

06-05-2002, 15:06
mijn verloofde is 1 jaar ouder...we kunnen het heeeel goed met elkaar vinden...zelfde leeftijd ongv. zelfde gedachtengang!!

27-03-2004, 14:28

nou niet iedereen wil dat duzzzzzzzzz

27-03-2004, 14:35
ik moet niet het gevoel hebben dat ik met me broertje ingesprek ben ofzo

als een jongen wat ouder is dan zie je meestal toch dat ze op de zelfde golflengte zitten

27-03-2004, 14:37
Hey....

Ik Zou Denk Ik Wel Liever Iemand Willen Hebben Die Evenoud Of Ouder Is...Jonger Liever Niet...Waarom Weet Ik Eigenlijk Niet, Maja Ieder Z'n Eigen Mening/Smaak.

Kuss Samira.....

Pagina's : [1] 2