Bekijk volle/desktop versie : Hoofddoek of geen



Pagina's : [1] 2

20-02-2015, 20:52
Willen jullie graag een vrouw zonder hoofddoek of liever zonder of maakt het niet uit?

20-02-2015, 21:24


eentje met hijaab... ik heb niets aan een vrouw zonder hoofddoek... die willen alleen aandacht van mannen ook al ontkennen ze het

20-02-2015, 21:59
Zonder hoofddoek wil je aandacht?

Oke weird.

20-02-2015, 22:08
Met hoofddoek ,
nette leuke dame met een zachte karakter en dekkend gekleed.
en die weet hoe ze moet kleden, islam uitstraling

20-02-2015, 22:18


Tegenwoordig zegt een hoofddoek helemaal niets.

20-02-2015, 22:36
Jawel
Tegenwoordig wel
Paar jaar terug . Zegt dat niets
Nu is islam weer zich bij elkaar gaan rapen

20-02-2015, 22:52
Mijn vertrouwen voor hd'tjes staat gelijk aan het vertrouwen dat ik heb in de levensvatbaarheid van een sneeuwpop bij 30 graden Celsius.

20-02-2015, 23:07

Citaat door Lams:
Zonder hoofddoek wil je aandacht?

Oke weird.
ja kom met een goede tegenargument...

20-02-2015, 23:21
Een vrouw word een voorbeeld voor je nageslacht,ze word de eerste leerschool.
Als zij niet de juiste voorbeeld kan geven in gedrag en bedekken dan verpest je hele nest.
Je hebt dus niks te willen,je kinderen hebben recht op een moeder die de islamitische kledingvoorschriften opvolgt
De hijaab is niet alleen de bedekking..ook het Gedrag en denkwijze moet correct zijn in-shaa'Allaah

21-02-2015, 00:24
Hoofddoek bedekt alleen de hoofd. Diegene die ja hebben gestemd, shoot yourself tenzij je alleen dat wilt

21-02-2015, 00:29

Citaat door secondchance:
Een vrouw word een voorbeeld voor je nageslacht,ze word de eerste leerschool.
Als zij niet de juiste voorbeeld kan geven in gedrag en bedekken dan verpest je hele nest.
Je hebt dus niks te willen,je kinderen hebben recht op een moeder die de islamitische kledingvoorschriften opvolgt
De hijaab is niet alleen de bedekking..ook het Gedrag en denkwijze moet correct zijn in-shaa'Allaah

Een man dient een vrouw te kiezen omwille van haar geloof, dus met de juiste bedekking of in iedergeval intentie ernaar.
Maarja als de man al gebreken toont in zijn geloof dan kan je niet verwachten dat ze gaan voor het juiste. Ghair in sha Allah.

21-02-2015, 00:31

Citaat door Mourri:
Hoofddoek bedekt alleen de hoofd. Diegene die ja hebben gestemd, shoot yourself tenzij je alleen dat wilt
Ik vind dit altijd zo'n onzinreactie. Wanneer een NLer een bedekte vrouw ziet lopen zal hij nooit zeggen: hey, ik zie een vrouw met hijaab! Hij zal zeggen: hey kijk, een vrouw met hoofddoek en een lange jurk aan.

21-02-2015, 00:37



Citaat door Apostrophe:
Ik vind dit altijd zo'n onzinreactie. Wanneer een NLer een bedekte vrouw ziet lopen zal hij nooit zeggen: hey, ik zie een vrouw met hijaab! Hij zal zeggen: hey kijk, een vrouw met hoofddoek en een lange jurk aan.
oke Apo

21-02-2015, 02:38

Citaat door DatesAndTea:
Willen jullie graag een vrouw zonder hoofddoek of liever zonder of maakt het niet uit?
de hoofddoek bestaat niet in de islam maar wel een volledige klederdracht vandaar dat ik die vraag dom en nutteloos vind.

mijn mening maar die is juist

21-02-2015, 02:41

Citaat door Apostrophe:
Ik vind dit altijd zo'n onzinreactie. Wanneer een NLer een bedekte vrouw ziet lopen zal hij nooit zeggen: hey, ik zie een vrouw met hijaab! Hij zal zeggen: hey kijk, een vrouw met hoofddoek en een lange jurk aan.
dat komt omdat jij het belangrijker vindt hoe een zogenaamde nederlander daar naar kijkt dan hoe Allah swt het heeft bedoeld en als je zegt nederlander dan klopt het technisch gezien niet want hoevele nederlanders zijn er niet moslim.
ik vind de term niet moslim juister.

Pagina's : [1] 2