Bekijk volle/desktop versie : Bizarre wending bruiloft: vrouw trouwt met gast



Pagina's : [1] 2

19-02-2015, 16:36
Een Indiase vrouw heeft tijdens haar bruiloft afgezien van het trouwen met haar verloofde.





Haar onfortuinlijke verloofde kreeg een epileptische aanval toen hij in de stad Rampur met zijn grote liefde ging trouwen. Toen hij een bloemenkrans op haar hoofd wilde leggen kreeg hij de aanval. De 25-jarige man werd naar een ziekenhuis gebracht terwijl zijn toekomstige besloot niet meer met hem te trouwen, meldt Spitsnieuws. Ze kon het niet verkroppen dat hij zijn epilepsie geheim hield. In plaats van de bruiloft afblazen vroeg ze een familielid van haar zwager ten huwelijk.


Hij accepteerde het aanzoek ter plekke. Daardoor kreeg de bruiloft een bizarre wending. Haar eerste verloofde smeekte haar nog om toch met hem te trouwen maar daar ging ze niet op in. Hij deed dit toen hij terugkeerde uit het ziekenhuis. De smeekbede kwam omdat hij bang was belachelijk gemaakt te worden door zijn vrienden en familie.

19-02-2015, 16:40


Het lijkt wel alsof dit soort dingen alleen in India gebeuren.

19-02-2015, 16:46
Freaking weirdo's

19-02-2015, 16:48
Als je die films ziet, dan is dit normaal. Haha

19-02-2015, 16:58


Precies een bollywood film. Ik zie het HE-LE-MAAL voor me. Ze kijkt zo zwoel in dat publiek en dan; BAM! Ziet ze haar echte liefde zitten en denkt; DIT IS MIJN KANS!

(:lol

19-02-2015, 18:10
vrouwen zijn erg man

19-02-2015, 18:30
Weirdest thing i've ever heard.

Al ben ik wel benieuwd naar het antwoord van diegene die dan door haar ten huwelijk wordt gevraagd.

19-02-2015, 18:46

Citaat door Readerx:
Weirdest thing i've ever heard.

Al ben ik wel benieuwd naar het antwoord van diegene die dan door haar ten huwelijk wordt gevraagd.
Haar onfortuinlijke verloofde kreeg een epileptische aanval toen hij in de stad Rampur met zijn grote liefde ging trouwen. Toen hij een bloemenkrans op haar hoofd wilde leggen kreeg hij de aanval. De 25-jarige man werd naar een ziekenhuis gebracht terwijl zijn toekomstige besloot niet meer met hem te trouwen, meldt Spitsnieuws. Ze kon het niet verkroppen dat hij zijn epilepsie geheim hield. In plaats van de bruiloft afblazen vroeg ze een familielid van haar zwager ten huwelijk.


Hij accepteerde het aanzoek ter plekke. Daardoor kreeg de bruiloft een bizarre wending. Haar eerste verloofde smeekte haar nog om toch met hem te trouwen maar daar ging ze niet op in. Hij deed dit toen hij terugkeerde uit het ziekenhuis. De smeekbede kwam omdat hij bang was belachelijk gemaakt te worden door zijn vrienden en familie.

19-02-2015, 19:03

Citaat door Anoniem1993:
Precies een bollywood film. Ik zie het HE-LE-MAAL voor me. Ze kijkt zo zwoel in dat publiek en dan; BAM! Ziet ze haar echte liefde zitten en denkt; DIT IS MIJN KANS!

(:lol

19-02-2015, 19:14

Citaat door Benson.:
Haar onfortuinlijke verloofde kreeg een epileptische aanval toen hij in de stad Rampur met zijn grote liefde ging trouwen. Toen hij een bloemenkrans op haar hoofd wilde leggen kreeg hij de aanval. De 25-jarige man werd naar een ziekenhuis gebracht terwijl zijn toekomstige besloot niet meer met hem te trouwen, meldt Spitsnieuws. Ze kon het niet verkroppen dat hij zijn epilepsie geheim hield. In plaats van de bruiloft afblazen vroeg ze een familielid van haar zwager ten huwelijk.


Hij accepteerde het aanzoek ter plekke. Daardoor kreeg de bruiloft een bizarre wending. Haar eerste verloofde smeekte haar nog om toch met hem te trouwen maar daar ging ze niet op in. Hij deed dit toen hij terugkeerde uit het ziekenhuis. De smeekbede kwam omdat hij bang was belachelijk gemaakt te worden door zijn vrienden en familie.
Het verhaal van een typische Bollywood film, verschrikkelijk.

19-02-2015, 19:35

Citaat door Anoniem1993:
Precies een bollywood film. Ik zie het HE-LE-MAAL voor me. Ze kijkt zo zwoel in dat publiek en dan; BAM! Ziet ze haar echte liefde zitten en denkt; DIT IS MIJN KANS!

(:lol
En die camera ook ineens zo heel snel af op haar liefde, tunnel effect. Gekke muziek; aaahaaa haaaaa haaaa. Ja man zie het ook voor me.

19-02-2015, 22:18
What the. ...

19-02-2015, 22:33



Citaat door lola94:
wauw...
Die tweede gast hoefde mooi geen bruidsschat te betalen, dat heeft nummer 1 al voor 'm gedaan.

19-02-2015, 23:10
Omg! What the... In India kan het allemaal. Ik vind het al raar dat die vrouwen de bruiloft en alles betalen. Like seriously who does that?

19-02-2015, 23:13

Citaat door Wachtkamer:
Die tweede gast hoefde mooi geen bruidsschat te betalen, dat heeft nummer 1 al voor 'm gedaan.
In india betaalt de vrouw 't bruidsschat..

Pagina's : [1] 2