Bekijk volle/desktop versie : Lieve dames, sadaqa voor onze buurvrouw in Amsterdam-West



Pagina's : [1] 2

19-02-2015, 16:20
Salaam lieve dames,

Hierbij wil ik jullie vragen om een sadaqa die mijn moeder en ik aan het inzamelen zijn voor onze jonge buurvouw met 3 kinderen (de jongste is 3 jaar) die een hersentumor heeft en nodig geopereerd moet worden. De dokteren in Nederland zeggen dat ze niets meer voor haar kunnen doen en nu zit ze thuis.. Ze wil het daar niet bij laten en heeft een chirurig gevonden in Duitsland die dit kan doen. Helaas dekt haar zorgverzekering dat niet voor haar en daarom zijn wij geld aan het inzamelen zodat ze toch behandeld kan worden.

Als jullie wat willen geven, dan kun je mij een PM sturen.. Jazakoum Allahoe ghairan.

19-02-2015, 16:51


Om een groot publiek te bereiken kun je sadaqatv proberen

Hoeveel heeft ze precies nodig? En welk deel wordt niet door de zorgverzekering vergoed?

19-02-2015, 21:32
Sorry dat ik het zeg, maar veel artsen in Duitsland zijn echte kwakzalvers en zullen zelf na de dood van de patiënt proberen geld van je af te troggelen. Dus pas daarmee op. Een naaste is daar ook in een koud oud ziekenhuis overleden, ver van alle naaste. Ik zou dan eerder een seconde opinion vragen bij een ander neurochirurg. Je kan bij de zorgverzekering navragen welke het beste van het land is. Mss dat daar wat uitkomt. ..Allah ie shafiha

19-02-2015, 21:34
Als je werkelijk snel wilt inzamelen doe het via sadaqa tv of chhiwat bladi.

Want je verhaal komt mij bekend voor ( zoveelste topic die hier is geopend) en te veel gedupeerde gevallen waardoor meeste argwaan hebben.

Allah y 3awnek.

20-02-2015, 10:51



Citaat door Hmidouchh_:
Als je werkelijk snel wilt inzamelen doe het via sadaqa tv of chhiwat bladi.

Want je verhaal komt mij bekend voor ( zoveelste topic die hier is geopend) en te veel gedupeerde gevallen waardoor meeste argwaan hebben.

Allah y 3awnek.
Ik vind belachelijk om met bewijzen te komen zodat mensen dan pas willen doneren. Sadaqa geven is nog altijd met de juiste intentie doen. Heb je argwaan, dan doe je het gewoon niet. Ik verplicht niemand om te doneren.

20-02-2015, 10:52

Citaat door maryemm85:
Om een groot publiek te bereiken kun je sadaqatv proberen

Hoeveel heeft ze precies nodig? En welk deel wordt niet door de zorgverzekering vergoed?
Salaam meid, ik weet niet hoe ik de sadaqatv kan gebruiken? Kan nergens iets aanmelden?

Ze heeft iig 10.000 euro nodig. Eigenlijk wordt alles niet vergoed door haar zorgverzekering, omdat ze naar het buitenland gaat om geopereerd te worden en dus valt dat niet onder haar polis.

20-02-2015, 10:53

Citaat door nietvergeten:
Sorry dat ik het zeg, maar veel artsen in Duitsland zijn echte kwakzalvers en zullen zelf na de dood van de patiënt proberen geld van je af te troggelen. Dus pas daarmee op. Een naaste is daar ook in een koud oud ziekenhuis overleden, ver van alle naaste. Ik zou dan eerder een seconde opinion vragen bij een ander neurochirurg. Je kan bij de zorgverzekering navragen welke het beste van het land is. Mss dat daar wat uitkomt. ..Allah ie shafiha
Ze heeft er goed overnagedacht en dit is een arts die door meerdere mensen is aangeraden. Ze heeft ook een second opinion aangevraagd bij een andere neurochirurg.. alleen die vond het riskant om uit te voeren. Allahouma ameen!

20-02-2015, 11:07

Citaat door Susar:
Ze heeft er goed overnagedacht en dit is een arts die door meerdere mensen is aangeraden. Ze heeft ook een second opinion aangevraagd bij een andere neurochirurg.. alleen die vond het riskant om uit te voeren. Allahouma ameen!
Ja is heel erg lastig Allah ie koufl ghouen maar als twee artsen het zonder enige eigenbelang al zeggen dat het te riskant is, dan zegt dat al genoeg.
Elghir inshaallah

20-02-2015, 11:10
Ken 2 personen die dat gedaan hebben, allebei helaas overleden dus dat zet geen zoden aan de dijk.

20-02-2015, 11:27

Citaat door ber-bers:
Ken 2 personen die dat gedaan hebben, allebei helaas overleden dus dat zet geen zoden aan de dijk.
Als jij nog jonge kinderen zou hebben, dan zou je toch alles eraan doen om te blijven leven?


IK SNAP NIET WAAROM IK HIER MOET UITLEGGEN WAAROM ZE GEOPEREERD WILT WORDEN???????

20-02-2015, 11:50
Dit is idd een bekend verhaal!

20-02-2015, 12:13
Wat zijn mensen hard zeg!
vergeet niet dat ieder het kan overkomen!
hoezo ik mensen die toch zijn dood gegaan, zo hard gewoon, wie garandeert jouw jouw gezondheid wie?

Susan moge Allah je buurvrouw genezen, insallah kan je het bedrag bij elkaar krijgen yarab.

20-02-2015, 12:33



Citaat door Susar:
Ik vind belachelijk om met bewijzen te komen zodat mensen dan pas willen doneren. Sadaqa geven is nog altijd met de juiste intentie doen. Heb je argwaan, dan doe je het gewoon niet. Ik verplicht niemand om te doneren.
Ik wilde alleen je helpen maar blijkbaar wil je alleen hier lezen wat je wilt lezen succes

20-02-2015, 13:57
Deze verhaal is hier al 10 keer opgehangen dus ik geloof er niks meer van.

20-02-2015, 14:11
Ik probeer alleen maar te zeggen dat die duitse artsen pure oplichters zijn. Als je zoiets hier plaatst dan kun je allerlei reacties verwachten. Moge Allah ta'ala jouw buurvrouw genezen. Ameen.

Pagina's : [1] 2