Bekijk volle/desktop versie : Naar Turkije....?!



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7

17-02-2015, 01:00
Dames salaamu 'alaikoem

Heb een vraagje
Ik wil graag over 2 maandjes ong op vakantie naar Turkije. Maar heb nu totaaal geen verstand en zit vol vragen, kan iemand met ervaring me nu aub helpen...?

-Allereerst via welke site bereau best, goedkoop en betrouwbaar boeken?
- Het best all inclusive, alleen logee en ontbijt of half pension?
- Welke bezienswaardigheden kan je het best bezoeken? Of miss, een aangeraadde hotel?

En belangrijkste.. Welke stad raden jullie best aan? Mijn man wil graaaaag naar Istanbul voor de blauwe moskee en geschiedenis daar. Ik wil juist naar een stad waar je veel kan doen zoals bergen bezoeken, grotten bezoeken enz enz. Heb gehoord dat Alanya dat wel is maar Istanbul meer toeristisch....

Ik weet het echt allemaal niet. Hooop dat iemand me serieus kan helpen met alle vragen. Alvast barek Allaahu fiekumm

17-02-2015, 01:02


Leuk! Arke is een goede (reisbureau )
Je kan bij Bodrum in de buurt (veel kleine stadjes omheen). Van daaruit is Istanbul goed te doen

17-02-2015, 01:08
Hoi meid

Ik zou zelf hotel boeken inclusief ontbijt.
avondeten/lunch is buiten goed te doen en zeer goedkoop!

Wij boeken altijd op corendon maar je moet altijd even kijken waar het het goedkoopst is. En welke je vervoer regelt van vliegtuig naar hotel en terug.

Alanya is echt van het klimmen, kasteel bezoeken, bergen beklimmen, grotten, historische dingen zien maar ook echt van zee en strand.

Istanbul lijkt me erg mooi! Het is wel allemaal stuk duurder daar dan alanya.

Succes met het maken van jullie keuze

17-02-2015, 01:25

Citaat door Islam-Noor:
Leuk! Arke is een goede (reisbureau )
Je kan bij Bodrum in de buurt (veel kleine stadjes omheen). Van daaruit is Istanbul goed te doen
Dankjewell nog nooit van vehoord maar zal ff kijken. Aah okii, is het niet erg ver naar Istanbul? Dan kan je miss 2 vliegen in 1 klap slaan..:P Is Bodrum een soortgelijke stad als Alanya??

17-02-2015, 01:28



Citaat door golden_nadoriaa:
Hoi meid

Ik zou zelf hotel boeken inclusief ontbijt.
avondeten/lunch is buiten goed te doen en zeer goedkoop!

Wij boeken altijd op corendon maar je moet altijd even kijken waar het het goedkoopst is. En welke je vervoer regelt van vliegtuig naar hotel en terug.

Alanya is echt van het klimmen, kasteel bezoeken, bergen beklimmen, grotten, historische dingen zien maar ook echt van zee en strand.

Istanbul lijkt me erg mooi! Het is wel allemaal stuk duurder daar dan alanya.

Succes met het maken van jullie keuze
Thanksss Ja dat had ik idd gehoord van Alanya en dat is wat ik ook graag wil maar mn man pff ja... Ben jij er al eerder geweest en zoja via welke organisatie als ik vragen mag?
Ja ik wil liefst ook alleen ontbijt anders moet je telkens nr hotel trgkomen voor lunch enz.. maar aan andere kant hoor io vers verhalen over duur/goedkope eten buiten dus weetnie...

17-02-2015, 01:36

Citaat door Lid2014:
Dankjewell nog nooit van vehoord maar zal ff kijken. Aah okii, is het niet erg ver naar Istanbul? Dan kan je miss 2 vliegen in 1 klap slaan..:P Is Bodrum een soortgelijke stad als Alanya??
Alanya Istanbul is haast niet te doen (weet niet hoe lang je wilt gaan?)
Bodrum ligt in west Turkije dus dichterbij. (ook nog wel een eindje hoor).
De stad Bodrum zelf is heel druk en meer uitgaans gedoe enzo.
Bitez ben ik geweest ligt vlakbij maar is stuk rustiger (is wel jaren geleden weet niet hoe het nu is)
Side is ook heel leuk! Dat ligt weer bij antalya/Alanya in de buurt (ook weer iets rustiger, precies goed zeg maar)

Succes met kiezen iig

17-02-2015, 06:13
Antalya (lara)/Alanya was top!
We hadden geboekt all inclusive via sunweb. Hoop zsm weer te gaan Insha'Allah.



17-02-2015, 17:34
@Islam-Noor: waarom is het niet te doen? Bedoel je qua kosten nigh? Hoe bedoel je met rustiger in Side en Bodrum? Ik wil ong 8 daagjes gaan in sha Allaah..

@Zijn_lieveling: thankss voor je leuke fotos! Ziet er erg leuk uit ma sha Allaah! Was dit in antalya of alanya?? Wat heb je zoal gedaan daar allemaal? Kan je wat meer vertellen?

17-02-2015, 20:34
In Turkije moet je gewoon all inclusive doen hahah. Google op Grand park Lara. Echt een aanrader

17-02-2015, 21:37

Citaat door Unkown_:
In Turkije moet je gewoon all inclusive doen hahah. Google op Grand park Lara. Echt een aanrader
Jaa die zag ik gister toevallig via corendon, is in Antalya toch?? Met een gezamelijke zwembad met kids enz..

17-02-2015, 21:37
Ik ga dit weekend trwns eerst naar Londen voor een weekendje in sha Allaah

17-02-2015, 21:48
Ben inderdaad naar Alanya geweest. Was met corendon. Die vertellen nadat je uitgerust bent ook waar je allemaal heen kan en eventueel excursies boeken. Hebben wij niet gedaan lekker zelf alles ontdekt maar wel geluisterd waar wat is. Zou het echt bij ontbijt houden. Avondeten is buiten veel goedkoper dan dat je all inclusief doet. En niet zoveel keus als buiten haha. Ontbijt was bij mij een lopend buffet heerlijk@

17-02-2015, 22:01



Citaat door Lid2014:
Ik ga dit weekend trwns eerst naar Londen voor een weekendje in sha Allaah
Lekker! Geniet er van

17-02-2015, 22:24
Toevallig hebben wij net geboekt naar Alanya voor in de meivakantie. ik ga samen met mijn zoon en een vriendin en haar zoon (de jongens zitten ook bij elkaar in de klas). Wij hebben dit keer voor Alanya gekozen. We zijn al eerder in Antalya en in Side geweest en allen waren een top vakanties. Vooral als je kids hebt. Turkije heeft hele goede resorts. kies lekker voor all inclusive en een 5-sterren hotel (aan zee) en je zit goed. Dit jaar hebben we gekozen voor een resort met een aqua waterpark. Is voor de jongens super leuk (voor de mama's ook wel ) Turkije boek ik meestal via Sunweb.nl. Dit keer hebben we voor Arke.nl gekozen. Die hadden namelijk een leuke aanbieding 10 dagen all incl. voor 585 euro per persoon.

Als je nog specifieke vragen hebt, dan hoor ik het wel.

18-02-2015, 11:16
Ik lees ook mee! Had toevallig ook een topic geopend over Istanbul!

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7