Bekijk volle/desktop versie : Dames ben ten einde raad wallah!!!!



Pagina's : [1] 2 3

16-02-2015, 19:59
Ik ben nu een jaar getrouwd alhamdoelillah maar ben nog maagd.
Ik ga er niet te veel op in maar ik kan niet meer, heb echt van alles geprobeerd en daarom dat ik hier een oproep aan de dames die dit ook hebben meegemaakt.
Wat kan ik doen, dokters gynaecologe en zelfs ingreep heb ik allemaal gehad maar het helpt niet.
Dames is dit normaal? Blijf ik heel me leven zo ik ben echt zoooooo bang!!

16-02-2015, 20:01


Wat voor ingreep?
Wat zeggen de dokters?

16-02-2015, 20:09
De dokters zeggen dat het spanning is. Ik heb een vaginale ingreep gehad om het wat wijder te maken maar heeft niet gewerkt.

16-02-2015, 20:13
Heb je bekkenoefeningen gedaan?
Ken iemand die ook vaginisme had maar zij heeft het overwonnen toen ze doorhad hoe ze haar bekken kon ontspannen tijdens gemeenschap.

16-02-2015, 20:16


ontspannings oefeningen voro daar beneden proberen

16-02-2015, 20:17
Heb je glijmiddel gebruikt? Anders gewoon roqia doen. Kan van onderen op slot zijn gezet door kwaadwillende gyspy heksen.

16-02-2015, 20:18
Hoe doe ik dat dan die oefeningen?

16-02-2015, 20:19
Verder is voorspel van levensbelang. Als dat niet voldoende wordt toegepast, dan zal het van beneden niet ontspannen en nat worden.

16-02-2015, 20:21
jaaa flessen glijmiddel!!!! Is het normaal dat op moment hij binnen wil komen ik steken voel en branderig gevoel want dan zeg ik stop tegen hem of moet ik hem gewoon door laten gaan

16-02-2015, 20:23

Citaat door Asmaa:
jaaa flessen glijmiddel!!!! Is het normaal dat op moment hij binnen wil komen ik steken voel en branderig gevoel want dan zeg ik stop tegen hem of moet ik hem gewoon door laten gaan
Is normaal denk ik als je de eerste keer echt seks met je man hebt. Daarna zal het gevoel wegebben.
Je man moet heel veel voorspel doen en jij moet je weten te ontspannen. Een jaar is niet niks. Kan me voorstellen dat het frustrerend is allemaal.
Maar misschien is het wel vaginisme. Schijnt dat veel vrouwen er last van hebben.

16-02-2015, 20:25

Citaat door Asmaa:
Hoe doe ik dat dan die oefeningen?
Beste onder begeleiding van een sexoloog.

Ga eens recht zitten.
Doe alsof je ah plassen/ poepen bent.... voel je dat? Nu zijn je bekken ontspannen en uitelkaar.
Nu weer dichtknijpen alsof je heel nodig moet plassen maar het vol moet zien te houden.

Nou als je dus gemeenschap hebt, ga jij uit angst je bekken dichtgooien ( alsof je plasje moet ophouden )
Je moet dus juist proberen om je bekken te ontspannen zoals tijdens het plassen.

Als je dit al doorhebt ben je al een stukje verder inchaAllah.

16-02-2015, 20:30
Doet het heeeel veel pijn als ik hem door laat gaan want ik heb echt het idee dat ik een hart aanval ga krijgen

16-02-2015, 20:34



Citaat door Asmaa:
Doet het heeeel veel pijn als ik hem door laat gaan want ik heb echt het idee dat ik een hart aanval ga krijgen
Dat zit tussen je oren. Je bent maagd. Het is logisch dat het eventjes pijn doet als hij erin gaat. Probeer dus zoveel mogelijk te ontspannen en zorg dat er veel voorspel is. Doe je ogen dicht en laat je meevoeren.

16-02-2015, 20:37
je moet echt even doorbijten.
vrouw is zo gemaakt om ook te baren dus daar gaat ook nog een baby uitkomen, zo moet je denken.

Citaat door Asmaa:
Doet het heeeel veel pijn als ik hem door laat gaan want ik heb echt het idee dat ik een hart aanval ga krijgen

16-02-2015, 20:42

Citaat door Asmaa:
Doet het heeeel veel pijn als ik hem door laat gaan want ik heb echt het idee dat ik een hart aanval ga krijgen


Volgens mij ben je een kerel die hier vrouwen wil uithoren.

Pagina's : [1] 2 3