Bekijk volle/desktop versie : Joden Nederland willen nog betere beveiliging



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8

16-02-2015, 13:17
Het Centraal Joods Overleg (CJO), waarin diverse Nederlandse joodse organisaties zijn verenigd, wil dat de Joodse objecten beter worden beveiligd.





Naar aanleiding van de aanslagen in Kopenhagen, op een cultureel centrum en bij een synagoge, roept het CJO de overheid 'met klem' op de bewaking van joodse doelen te verscherpen en te verzwaren. Het CJO 'spreekt zijn afgrijzen' uit over de aanslagen van dit weekeinde in de Deense hoofdstad en uit medeleven met slachtoffers en nabestaanden.

"Helaas past de aanslag in Kopenhagen in de trend waarin joodse instellingen keer op keer het slachtoffer zijn van dodelijk geweld."

16-02-2015, 13:18


Mss moeten ze daar ook het leger inzetten om hun "veiligheid" te garanderen.

16-02-2015, 13:26
ik wil ook bescherming

16-02-2015, 13:30
Dan moeten ze je internet afschaffen.^^
Of een beperkt aantal nicks toelaten.
Die Pizatie toch.

16-02-2015, 13:38


Dikke onzin!
Niks beveiligen...
Dat slachtoffer elke keer maar weer uithangen komt mijn neus uit

16-02-2015, 13:58

Citaat door Musa0000:
Dikke onzin!
Niks beveiligen...
Dat slachtoffer elke keer maar weer uithangen komt mijn neus uit
moet je horen wie het zegt.

16-02-2015, 14:03

Citaat door Pist_Aches:
Dan moeten ze je internet afschaffen.^^
Of een beperkt aantal nicks toelaten.
Die Pizatie toch.



16-02-2015, 14:22
Waarom hoor ik niets meer over 3 moslims die gedood zijn. De joden hebben goed de aandacht kunnen trekken zoals verwacht.

Bravo mooie zet, leuk gedaan die scene

16-02-2015, 14:24
En de Moslims en moskeeen dan?

Er zijn veel meer dreigingen tegen Moslims en moskeeen en veel meer aanvallen.

16-02-2015, 14:25
Wollah wat mij betreft komen ze in de nominatie voor de gouden Oscars met hun uitstekende acteer kunsten, slachtoffertje spelen.
Daar zijn ze de beste is, echte profs.
Hier op aarde krijgen ze misschien wel beveiliging, en kunnen ze slachtoffertje spelen.
Maar op de Dag Des Oordeels, zullen al hun leugens boven water komen en zullen de gelovigen het laatst lachen.
Onthou dit goed beste broeders en zusters.

16-02-2015, 14:33
En wie moet dat dan betalen? Van de Deense belastingcenten!? Politie is niet in het leven geroepen om continue 1 bevolkingsgroep te beschermen en te bewaken.
Laat ze hun eigen synagoges beveiligen....je hebt zoiets als particuliere beveiligingsbedrijven. Deze bedrijven worden tevens afgerekend op incidentmanagement en riscovermindering in tegenstelling tot de politie.

16-02-2015, 14:45

Citaat door LaPoekel:
moet je horen wie het zegt.
Gewoon een keer je bek dichthouden ipv slachtoffer spelen....

16-02-2015, 15:04


Het zou pas nieuws zijn als joden een keer geen beveiliging willen, dit roepen ze al sinds ze de Palestijnen aan het uitmoorden zijn.

16-02-2015, 15:05

Citaat door Nimrod:
Slachtoffer uithangen? Ze zijn ook slachtoffer. Je was wellicht in slaap gevallen, maar de laatste maanden zijn er al verschillende joden vermoord in Frankrijk, België, nu Denemarken door dolgedraaide moslims. Euh, dat is een pleonasme, ... door moslims.
Netanyahu had eral 2000 vermoord
Mss is dit wel een inhaalslag


16-02-2015, 15:05

Citaat door UITKERING:
En de Moslims en moskeeen dan?

Er zijn veel meer dreigingen tegen Moslims en moskeeen en veel meer aanvallen.
Op het moment dat er een militante Jood met een AK een moskee binnenwandelt en om zich heen begint te schieten, zal ook bij moskeeën de beveiliging worden verhoogd.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8