Bekijk volle/desktop versie : Muslim-hating man rams Missouri teen with SUV, severing his legs and killing him



15-02-2015, 23:44
http://www.rawstory.com/rs/2014/12/muslim-hating-man-rams-missouri-teen-with-suv-severing-his-legs-and-killing-him/#.VOAC9lU0V0A.facebook

15-02-2015, 23:47


[video]http://player.ooyala.com/iframe.html#pbid=41a7fde962484147af148038b175431a& ec=VlNjQ0cjrP9gRVOcwggX0sn97qwvgtS9&docUrl=http%3A %2F%2Fwww.rawstory.com%2Frs%2F2014%2 F12%2Fmuslim-hating-man-rams-missouri-teen-with-suv-severing-his-legs-and-killing-him%2F%23.VOAC9lU0V0A.facebook[/video]

16-02-2015, 00:06
Ging weer om een parkeerplek

16-02-2015, 10:45

Citaat door oem_ayman:
Ging weer om een parkeerplek
Zal me niks verbazen.

16-02-2015, 10:52


Er zijn mensen die in de vorige discussie beweerden dat men het onder de pet zou houden om het volk maar gedeisd te houden, waarom nu dan niet?

Ook hier ben ik geneigd het eerste verhaal te geloven dat naar buiten komt, namelijk dat deze man zijn aanslag heeft gepleegd omdat hij moslims haat. Er is hier tenminste ook een normaal verhaal bij en niet alleen 'ze zagen eruit als moslim en zijn daarom afgemaakt'. Ik hoop (en denk) dat ie zwaar gestraft wordt, gelukkig werkt het in Amerika wel zo.

16-02-2015, 13:27
Is het nu dan klaar of wat, Dutchmans? Hij bedreigde hen al maanden met de dood, geen vraagtekens?

16-02-2015, 13:37

Citaat door Hamza_T:
Is het nu dan klaar of wat, Dutchmans? Hij bedreigde hen al maanden met de dood, geen vraagtekens?
Bij dit topic heb ik inderdaad voorlopig geen vraagtekens. Dit ziet er vrij duidelijk uit als een op religie gebaseerde moord, maar wel door feiten vanuit de persoon en niet alleen door het feit dat het slachtoffer toevallig moslim is. Heb jij hier wel vraagtekens bij dan?

16-02-2015, 13:55
parkeerruzie...doorlopen

16-02-2015, 13:56

Citaat door Dutchman98:
Bij dit topic heb ik inderdaad voorlopig geen vraagtekens. Dit ziet er vrij duidelijk uit als een op religie gebaseerde moord, maar wel door feiten vanuit de persoon en niet alleen door het feit dat het slachtoffer toevallig moslim is. Heb jij hier wel vraagtekens bij dan?
Vraagtekens qua wat er aan gedaan is toen hij maandenlang doodsbedreigingen uitte.

16-02-2015, 13:57

Citaat door Dutchman98:
Bij dit topic heb ik inderdaad voorlopig geen vraagtekens. Dit ziet er vrij duidelijk uit als een op religie gebaseerde moord, maar wel door feiten vanuit de persoon en niet alleen door het feit dat het slachtoffer toevallig moslim is. Heb jij hier wel vraagtekens bij dan?
Tieft toch op met je zogenaamde vraagtekens.....vies varkentje...met je sluimerende islamofobie

16-02-2015, 14:08
Bonen normaal ben je heel genuanceerd toch, of was dat Omen? Of beiden?

16-02-2015, 14:21

Citaat door Hamza_T:
Bonen normaal ben je heel genuanceerd toch, of was dat Omen? Of beiden?
normaal wel ja, alleen voel ik de laatste tijd een groeiende intolerantie tegen provocerende, hypocriete en passief agressieve islamofoben....

16-02-2015, 15:51



Citaat door Hamza_T:
Vraagtekens qua wat er aan gedaan is toen hij maandenlang doodsbedreigingen uitte.

Die zijn denk ik terecht.


Citaat door Bonen:
Tieft toch op met je zogenaamde vraagtekens.....vies varkentje...met je sluimerende islamofobie
Wat heb ik nu weer misdaan. Is er eindelijk een topic waar ik het eens ben dat het wel een aanslag is vanwege het geloof, is het voor jou weer niet goed. Het woord "vraagtekens", kwam van Hamza overigens en herhaalde ik alleen in mijn antwoord maar lezen zal wel teveel gevraagd zijn:


Citaat door Hamza_T:
Is het nu dan klaar of wat, Dutchmans? Hij bedreigde hen al maanden met de dood, geen vraagtekens?