Bekijk volle/desktop versie : Allahuma'bareeki, Vrome vrouw weerlegd Isis aanhangers



Pagina's : [1] 2 3 4

14-02-2015, 19:12
http://m.youtube.com/watch?v=RPydDifLRgY&feature=youtu.be

14-02-2015, 19:18


En dit door een MaShaAllah vrome vrouw, laat staan door een geleerden.
Moge Allah ons beschermen tegen deze kilab oe Narr, amien.

14-02-2015, 19:23
Ameen ze is wel een mooie vrouw

14-02-2015, 19:25

Citaat door HappySmile:
Ameen ze is wel een mooie vrouw
Prachtig, ik heb zware respect voor haar, krijg zelfde gevoel voor haar als voor mijn oma's.

14-02-2015, 19:30



Citaat door Buurmattie:
Prachtig, ik heb zware respect voor haar, krijg zelfde gevoel voor haar als voor mijn oma's.
hewa dat is helemaal mooi he.. Dus je hebt een goede band met je oma??

14-02-2015, 19:32
Hoe weten jullie dat ze vroom is?

14-02-2015, 19:34

Citaat door Dinaatjeuh:
Hoe weten jullie dat ze vroom is?
Omdat moslims altijd uit moeten gaan van het goede, vooral als iemand praat met sterke kennis.

14-02-2015, 19:59
Klopt voor geen meter dit. Ik kwam dit tegen.

http://www.bbc.com/news/blogs-trending-31426147

plus die man heeft een sigaret in zijn handen. Gebruik jullie verstand en laat die Isis met rust mochten zij op de waarheid zitten dan hebben jullie een zware probleem op de dag des oordeels.

14-02-2015, 20:18

Citaat door bitches:
Klopt voor geen meter dit. Ik kwam dit tegen.

http://www.bbc.com/news/blogs-trending-31426147

plus die man heeft een sigaret in zijn handen. Gebruik jullie verstand en laat die Isis met rust mochten zij op de waarheid zitten dan hebben jullie een zware probleem op de dag des oordeels.
Ik neem jouw totaal niet serieus, ga eerst jouw accountnaam veranderen.
Jij hebt totaal geen respect voor de vrouw, Vrees Allah broeder.

14-02-2015, 20:27

Citaat door bitches:
Klopt voor geen meter dit. Ik kwam dit tegen.

http://www.bbc.com/news/blogs-trending-31426147

plus die man heeft een sigaret in zijn handen. Gebruik jullie verstand en laat die Isis met rust mochten zij op de waarheid zitten dan hebben jullie een zware probleem op de dag des oordeels.
Zij bevinden zich niet op de Haqq maar in strijdt tegen de Haqq. Zij (ISIS) zijn Khawaarij en hier is geen greintje twijfel over behalve bij de onwetenden en ahlul hawaa.

Verder staat er in die link dat ze geen 'zekerheid' hebben dat ze sprak tegen de leden van IS(IS), het kan dus simpelweg ISIS zijn. Verderop staat er: als het IS(IS) leden zijn, dan hadden ze haar ( de oude vrouw) GEDOOD. Verder zeg zeg je: plus hij heeft een sigaret in zijn hand.. Ja dus? ISIS verricht daden die een miljard keer erger zijn dan het roken van een sigaretje dus ik vind je argument een beetje erg krom, alsof ISIS mensen zijn die geen enkele zonde verrichten terwijl zij mensen zijn die gigantische zonden verrichten!

Moge Allaah elke khariji leiden maar de Haqq of hen allemaal vernederen en vernietigen in dunya en agira. Amien.

14-02-2015, 20:52

Citaat door BiIIal:
Ga je nog vertellen waarom ze Khawaarij zijn want voorlopig staat het altijd 100.000 -- 0 voor KSA als het om Baby-Moord gaat

landverhuur aan kruisvaarders vergeten we even op dit moment
Al jouw reacties, letterlijk al jouw reacties bestaat uit niets anders dan baatil vol hawaa. Ik vraag Allaah om jou te leiden zodat je in ieder geval je salaat zult verrichten en je achlaq zult verbeteren. Want de manhaj die jij laat zien is de manhaj van de rawafid: met schaamteloze uitspraken smijten, krankzinnig schelden en vloeken, geen achlaq, geen Tawhied, geen kennis, liegen en verdraaien comfort je hawaa.

Alhamdoelilaah, iedereen hier ziet jouw verwerpelijke krankzinnig hawaa gedrag, zelfs de volgers van ISIS verklaren zich vrij van jou. Indien jij ter midden van ISIS zou zeggen zoals jij hier trots zei over Hassan al Basri: hizbi enz, dan zouden we spoedig een filmpje van jou zien opduiken waarin jij wordt onthoofd door deze Khawaarij.

Ahl Sunnah wa Djama'a zijn tegen jou en zelfs de Khawaarij van wie jij zo houdt en die jij zo verdedigt, zijn tegen jou. Als je wilt, zal ik rukiya voor jou laten doen en hijama, compleet gratis. Ik denk dat je er sterke behoefte aan hebt want het gaat heel erg slecht met jou, whallaahi. De saytaan heeft jou compleet in zijn macht en leidt jou naar de totale vernietiging, in shaa Allaah zal dit tot je door dringen en zul je snel terug keren naar Allaah!

Je brengt Salafiyyah geen schade toe noch de geleerden van as Salafiyyah, deze groep blijft standvastig op de Haqq tot het aanbreken van het Uur. De vijanden van Ahl Sunnah wa Djama'a zullen vernederd en vernietigt worden en in shaa Allaah keer je terug naar de Haqq voordat je komt te overlijden. Want ik vrees voor jou de diepte van de Hel als eindbestemming indien je overlijdt in deze vreselijke toestand, waarin jij je nu bevind.

Moge Allaah jou leiden en jou genezen en jou voorzien van profijtvolle kennis. Amien.

14-02-2015, 21:14

Citaat door BiIIal:
wat doe je met de Rawaafid A_boizan als bondgenoten om vervolgens met hen samen met de fransen en amerikanen babys te bombarderen
Weer praat jij uit emoties, geleerden kennen weinig tot geen emoties.

14-02-2015, 21:24



Citaat door BiIIal:
Ga je nog vertellen waarom je Baby moord verheerlijkt en de zegel der profeten verketterd
waarom ontwijk je deze simpele vragen
Ik zou zeggen: BRENG je bewijs dat ik het doden van baby's verheerlijk en breng je bewijs dat ik de zegel van de profeet sallallaahoe 'alayhi wa sallam verketter. Al mijn reactie's staan er nog dus veel zoek plezier en "ontmasker" mij door 1 reactie van mij te citeren + de link naar de topic waarin ik het doden van baby's verheerlijk en de zegel van de profeet sallallaahoe 'alayhi wa sallam VERKETTER.

Veel succes en whallaahi: je zult niet succesvol zijn behalve in het nog meer duidelijk maken dat jij een schaamteloze leugenaar.

Shafaak Allaah.

14-02-2015, 21:28

Citaat door BiIIal:
Weer reageer jij uit emoties, geleerden kennen weinig tot geen emoties.
Om te zeggen geleerden praten vanuit koran en sunnah is alles behalve uit emoties praten, maar uit verstand...

Maar om te zeggen zie je niet hoe onze moslims dood gaan is alles behalve praten uit verstand maar uit emoties.

Onze beste wapens zijn de koran en de sunnah.

Moge Allah ons begunstigen met Hidayah, amien.

14-02-2015, 22:16

Citaat door Buurmattie:
Omdat moslims altijd uit moeten gaan van het goede, vooral als iemand praat met sterke kennis.
Is helemaal niet waar wat je zegt hoe kom je hierbij?

Pagina's : [1] 2 3 4