Bekijk volle/desktop versie : virtueel dames theehuisje



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24

14-02-2015, 11:21
Oké deze topic heb ik speciaal geopend na aanleiding van zuster oum oumaira, we vonden het tijd voor een babbel hoek thema islam en alles wat er verder bij komt kijken denk aan dagelijkse dingen..

Ten eerste, wil je het niet zien, doe de draad dan niet open zoals sommigen reeds vertelden, ik bekijk ook lang niet alles.

Ten 2de, wil ik niemand een zuurpruim noemen en in eerste plaats kom ik ook hier dankzij happysmile zij is de schuldige zeg maar bij haar moet je wezen voor kritiek... maar dit is tenslotte de babbelhoek geworden dus... Chill down

Tenslotte iedereen mag hier reageren voel je vrij, maar indien je last hebt van hormonen verzoek ik je vriendelijk mijn huisje te verlaten..




Romais schenkt even jullie thee in. ... Marhaba....

14-02-2015, 11:50


Hahahahahaah geweldig dit!

Is ook leuk als we bepaalde vragen hebben dat we elkaar kunnen helpen met het zoeken van bewijzen. Ma sha Allah

14-02-2015, 12:16
Daar sluit ik me helemaal bij aan oum oumaira.. Ik voel me in dit hoekje toch het meest thuis op de een of ander manier, jongeren en actualiteit vind ik echt hoofdpijn, wereld van de Marokkaanse vrouw meestal drama en gefrustreerde huisvrouwtjes tjah hier heb je nog wel mensen die zich inzetten om zinvolle topics te openen over islam maar niet echt ook een babbel topic.. Merk dat sommige daar wel behoefte aan hebben.. Dus zijn ze hier van harte welkom behalve degene die uit zijn op fitna,,. nou ik heb een honkbalknuppel in de hoek liggen en daarmee slaan we ze tot ze sterretjes zien haha

14-02-2015, 12:58
Verwijder es mn reacties als je wil

14-02-2015, 13:26



Citaat door renault4:
Verwijder es mn reacties als je wil
Oké gedraag je!

14-02-2015, 13:35

Citaat door romais:
Oké gedraag je!


14-02-2015, 13:42
Zusters die niet meer kunnen genieten van dingen of geen plezier meer , het gevoel dat alles moeite kost
trager denken, bewegen en reageren of juist erg rusteloos en gejaagd zijn
slaapproblemen, zoals niet kunnen inslapen en tot laat snachts wakker blijven, ‘s ochtends het bed niet uit kunnen komen, de hele dag in bed willen blijven en op marokko.nl hangen.
toegenomen prikkelbaarheid, sneller geïrriteerd zijn.
concentratieproblemen, moeilijk de gedachten ergens langere tijd bij kunnen houden, moeilijk besluiten kunnen nemen
een negatief zelfbeeld, een negatief beeld van anderen en een negatief toekomstbeeld
doodsgedachten en/of –wensen

Wees dan gerust u heeft slechts depressieve symptomen sessie begint vanavond.
Wij als team zullen al uw vragen beantwoorden en u een spiegel voorhouden zodat u insha Allah ook oplossingen kunt vinden..


Meld u aan! Sessie is geheel gratis en zijn verder geen kosten aan verbonden..

14-02-2015, 14:31
Ahahhaahahah
Gelijk topic vervuiling. Had ik niets anders verwacht van bepaalde personen.

14-02-2015, 15:05
Ontopic


De "vrouw" heeft altijd het laatste woord nadat de "man" heeft gesproken. En dat is: U heeft gelijk Meneer.

14-02-2015, 15:19

Citaat door Oumoumayra:
Ahahhaahahah
Gelijk topic vervuiling. Had ik niets anders verwacht van bepaalde personen.
Sommige leden hier zuster la hawla wa la qouwata illa billah... Verder kan je niets zeggen..
Het gehoor en zicht lijkt hen wel ontnomen..

Maar guuudd dat ter zijde, wat ben je aan het duunn...

Ik heb strijkwerk liggen en komt maar geen einde aan.. Serieus ik snap niet hoe ik zo veel was kan hebben..!! Serieus ga met mijn toekomstige partner afspreken gewoon ieder zijn eigen ding.. Klaar gewoon onder voorwaarden trouwen.

14-02-2015, 15:19

Citaat door romais:
Zusters die niet meer kunnen genieten van dingen of geen plezier meer , het gevoel dat alles moeite kost
trager denken, bewegen en reageren of juist erg rusteloos en gejaagd zijn
slaapproblemen, zoals niet kunnen inslapen en tot laat snachts wakker blijven, ‘s ochtends het bed niet uit kunnen komen, de hele dag in bed willen blijven en op marokko.nl hangen.
toegenomen prikkelbaarheid, sneller geïrriteerd zijn.
concentratieproblemen, moeilijk de gedachten ergens langere tijd bij kunnen houden, moeilijk besluiten kunnen nemen
een negatief zelfbeeld, een negatief beeld van anderen en een negatief toekomstbeeld
doodsgedachten en/of –wensen

Wees dan gerust u heeft slechts depressieve symptomen sessie begint vanavond.
Wij als team zullen al uw vragen beantwoorden en u een spiegel voorhouden zodat u insha Allah ook oplossingen kunt vinden..


Meld u aan! Sessie is geheel gratis en zijn verder geen kosten aan verbonden..
ik meld me denk traag en beweeg weinig hhhhh

14-02-2015, 15:20
Ik ga later inscha Allah een nanny in huis menen en poetsvrouw. Gewoon heerlijk en tijd voor men man en spiegel

14-02-2015, 15:22



Citaat door HappySmile:
ik meld me denk traag en beweeg weinig hhhhh
Hahahahahahaha ska ska waa tfataah!! haha jij bent prima bij zinnen je doet alsof maar ken jou beter dan dat jij jezelf kent meis. .

14-02-2015, 15:23

Citaat door HappySmile:
Ik ga later inscha Allah een nanny in huis menen en poetsvrouw. Gewoon heerlijk en tijd voor men man en spiegel
Ja maar is ook weer link, bedoel krijg je zo een Bulgaarse of Poolse vrouw... Vertrouw dat niet zo...

14-02-2015, 15:23

Citaat door romais:
Hahahahahahaha ska ska waa tfataah!! haha jij bent prima bij zinnen je doet alsof maar ken jou beter dan dat jij jezelf kent meis. .
ik dacht ik heb autisme alles moet volgen protocol anders krijg ik van die hoppaa buien
Maar dank ik dacht al....

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24