Bekijk volle/desktop versie : Muslimah1987 ik wil je vragen of je wilt ophouden met je takfiri praktijken!



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8

13-02-2015, 21:24

Citaat door Anti-Dajjal:
Ik denk dat mijn punt wel duidelijk is.Ik zie dat jij constant takfir doet op moslims, wie heeft jou het recht gegeven om zulke uitspraken te doen? Ben jij nu ineens een 3alima? Zelfs ibn uthaymeen (rahimahoe Allah) deed dit nieteens dus wil je nu zeggen dat jij over meer kennis beschikt dan hem? Je doet takfir op miljoenen moslims tegelijk en misschien zelfs miljarden. In je topics laat je ook je schaamteloze kant zien door telkens te schelden en te vloeken en takfir natuurlijk uit te roepen op de moslims. Wie ben jij, dat jij bepaald wie er naar de hel gaat? Weet jij wat er in de harten speelt van de mensen? Kun jij het ongeziene zien? Wie ben jij dat wanneer jij spreekt doet alsof jij de eigenschappen van Allah bezit? Je komt noch met bewijzen noch met ahadith om jou argumenten te onderbouwen. Waar ben jij mee bezig? Ik vraag je bij deze om hiermee op te houden en anders zal Allah (Swt) jou laten ophouden met deze vijandigheid jegens de moslims te vertonen in sha Allah!
.

13-02-2015, 21:46


Nu ben ik muslimah ik dacht dat ik voor jou een mushrika was? Is dat geen takfir?
Hoeveel accounts heb je nu eigenlijk arme ziel
oh nu heb je het over uthaymeen, ik dacht dat je niks aan nam van "paleisgeleerden"

13-02-2015, 22:06

Citaat door Muslimah1987:
Nu ben ik muslimah ik dacht dat ik voor jou een mushrika was? Is dat geen takfir?
Hoeveel accounts heb je nu eigenlijk arme ziel
oh nu heb je het over uthaymeen, ik dacht dat je niks aan nam van "paleisgeleerden"
Ga je man aand8 geven zielug mens hele dag zit je hier met mannen te bekvechten en over komkommers en seks praatjes.

13-02-2015, 22:09

Citaat door HappySmile:
Gooi jezelf effe uit de raam. Een ziekenhuis opname zou je goed doen
Niet bemoeien kssstt

13-02-2015, 22:10



Citaat door HappySmile:
Gooi jezelf effe uit de raam. Een ziekenhuis opname zou je goed doen
Hahahahaha hahahahahahha. En dan nog even in de ambulance een goede natrap geven.

13-02-2015, 22:11

Citaat door Oumoumayra:
Hahahahaha hahahahahahha. En dan nog even in de ambulance een goede natrap geven.

13-02-2015, 22:16

Citaat door renault4:
.
Gedraag je a hoofd!

Waarom ben je uit op fitna.
Dit is geen onzin hoekje vrees Allah!

Allahu akbar, besef dat Allah toeziet en dat de engelen alles opschrijven.

O jullie die geloven, vreest Allah en laat iedere ziel toezien op wat zij heeft vooruit gezonden voor de Volgende Dag. En vreest Allah. Voorwaar Allah is Alziend over wat jullie doen. [Al-Hasjr:18]

13-02-2015, 22:18

Citaat door Yazzin-:


Gedraag je a hoofd!

Waarom ben je uit op fitna.
Dit is geen onzin hoekje vrees Allah!

Allahu akbar, besef dat Allah toeziet en dat de engelen alles opschrijven.
O jullie die geloven, vreest Allah en laat iedere ziel toezien op wat zij heeft vooruit gezonden voor de Volgende Dag. En vreest Allah. Voorwaar Allah is Alziend over wat jullie doen. [Al-Hasjr:18]
^^

13-02-2015, 22:19

Citaat door Anti-Dajjal:
Waar heb je het over? Ik heb jou nooit mushrika genoemd en ik gebruik geen andere accounts! Uthaymeen is een mens en kan ook fouten maken net zoals imam malik en andere geleerden ook fouten hebben gemaakt. afgezien van zijn fouten heeft hij nooit takfir gedaan en ik noem hem omdat hij ook bekend is bij jou.
Ik als persoon heb nooit takfir gedaan op ISIS, breng bewijs dat ik takfir heb gedaan
ik heb geen kennis van het ongeziene maar de daden van issi zijndaden van de hel, is duidelijk als daglicht, zij zijn enkel uut op bloed en verderf en dat is niet islam

13-02-2015, 22:22

Citaat door Muslimah1987:
Ik als persoon heb nooit takfir gedaan op ISIS, breng bewijs dat ik takfir heb gedaan
ik heb geen kennis van het ongeziene maar de daden van issi zijndaden van de hel, is duidelijk als daglicht, zij zijn enkel uut op bloed en verderf en dat is niet islam
Je hoeft je woorden m.b.t. De Khawaridj echt niet terug te nemen schat. Laat ze lekker in hun onwetendheid.
Reageer niet op de topics, want ze willen slechts provoceren en je zwart maken. Gun ze die tijd en aandacht niet.

13-02-2015, 22:25

Citaat door Anti-Dajjal:
!
Ik had het tegen renault4

13-02-2015, 22:29

Citaat door HappySmile:
. Hhhhh dat zou echt helemaal mooi zijn. Zeker 3 maanden ziekenhuis opname zou wel goed zijn. En vooral zijn vingers moeten een jaar hebben voor de revalidatie
Ik kan gewoom niet boos worden op jou

13-02-2015, 22:31



Citaat door HappySmile:
. Hhhhh dat zou echt helemaal mooi zijn. Zeker 3 maanden ziekenhuis opname zou wel goed zijn. En vooral zijn vingers moeten een jaar hebben voor de revalidatie
Permanente ban van m.nl zou nog beter zijn. Maar de kans dat hij dan uit het ziekenhuis raam springt is dan te groot.
Heb je nog een back up plan? Hahaha

13-02-2015, 22:31

Citaat door Oumoumayra:
Permanente ban van m.nl zou nog beter zijn. Maar de kans dat hij dan uit het ziekenhuis raam springt is dan te groot.
Heb je nog een back up plan? Hahaha
Roddelen is haram he vrome zustertje

13-02-2015, 22:33
Hahahaha dit is geen islamhoekje meer maar comedy show

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8