Bekijk volle/desktop versie : Body and skin center Amersfoort, nooit heen gaan!!!!!!!!



Pagina's : [1] 2

13-02-2015, 20:39
Wat een afschuwelijke onprofessionele ``onderneming``.

Via vakantieveilingen de behandeling voor Fish Spa gekocht. Wij komen daar aan en het eerste wat er wordt gezegd is: heeft u uw handdoek bij u? Wij gaven vol verbazing aan dat wij dit niet bij ons hadden en vroegen aan de man achter de toonbank (tevens de baas): zit de handdoek niet bij de behandeling inbegrepen? Waarop wij als antwoord kregen: nee hoor, heeft u onze website hychiene voorschriften niet gelezen? Wij vertelden de man dat wij deze wel gelezen hadden maar hier niet in beschreven stond dat het verplicht was een handdoek mee te nemen, en dit gehuurd kon worden (je zou toch zeggen dat dit inbegrepen is). In dit geval moet jij als klant ruiken dat als je een handdoek niet huurt, je niet gebruik mag maken van de behandeling. Als je naar een schoonheidssalon gaat neem je toch ook niet jouw eigen handdoek mee om je gezicht mee te reinigen.

Ah fijn, ervoor gekozen te hebben de handdoek verplicht te huren, omdat wij anderhalf uur hebben gereden voor de behandeling. Vervolgens na 3 keer vragen werden wij begeleid naar de ruimte die overigens voor iedereen zichtbaar is en je moet delen met anderen. Door een vrouwelijke medewerker werd ons verzocht om onze schoenen en sokken uit te trekken, zodat zij onze voeten schoon kon spuiten met een sproeiers waar ons niet bekend van is wat er in zit (voor hetzelfde geldt zit er gif in).
De vrouwelijke medewerker zat onder toezicht van andere klanten te vertellen dat 1 van ons een aantal kalknagels had. Waar vervolgens de onbekende personen in de ruimte alleen oog hadden voor mijn voeten. Ik kon wel door de grond zakken toen zij dit in het openbaar zei waar anderen bij zaten (ik vind dat dit privé is en anderen niet aangaat). En ook doodleuk er nog eens bij aangeeft dat dit moeilijk te behandelen is en ik mij mijn hele leven hier last van zal hebben, alsof ik om haar mening heb gevraagd en nog belangrijker alsof ik ben gekomen voor een behandeling aan de 2 kalknagels die ik heb.

Daarna gaf de vrouwelijke medewerker aan dat zij in overleg met haar baas zou gaan om te kijken of de behandeling door kon gaan i.v.m. hygiëne. Dit is overigens nergens omschreven op de vakantieveiligen site en op de bevestiging, die wij vanuit hun hebben gekregen. Na contact te hebben gehad met vakantieveilingen ben ik erachter gekomen (vakantieveilingen zelf ook), dat deze onderneming te weinig informatie geeft, waardoor mensen bij aankomst verschillende toeslagen moeten betalen. Waaronder: de plastic vormige omhulzing die zij om mijn tenen wilde plaatsen waar kalk op zat. Ik begrijp heel goed dat er vanuit hygiëne wordt gewerkt maar dat dit niet wordt aangegeven en je om de haverklap een toeslag bij komt begon ik langzaam zat te worden. Ik gaf de vrouwelijke medewerker netjes aan dat ik niet voor elke toeslag wil betalen aangezien er meer bij komen. De vrouwelijke medewerker nam direct een agressief-passieve houding aan, die naarmate het gesprek tot verbale agressie overging. De vrouwelijke medewerker gaf aan niet in discussie te willen en ging vervolgens de discussie wel aan. op het moment dat ik mijn mening wilde geven, kapte zij direct af en zei dat de baas hier over ging beslissen. Ondertussen liep de vrouwelijke medewerker naar de baas en hoorde ik haar zeggen: Wat een kutwijven. De baas antwoordde op de vrouwelijke medewerker en zei: ja ze zijn behoorlijk irritant, ik regel dit wel ff. De baas liep naar ons toe en zei in de tussentijd tegen een andere klant dat er sprake was van een vertraging, omdat klanten (daarmee bedoel hij ons) weigeren om te betalen (wat wij overigens bij voorbaat al hadden gedaan).

De baas praat over zijn eigen klanten tegen andere klanten, praat met zijn eigen medewerkers over klanten en gebruikt hierbij scheldwoorden en geeft zijn klanten de schuld van eigen gebreken.
Na dit te horen waren wij het zat en eisten onze geld terug. Het ging ons niet eens om het geld maar wel om het principe. De baas zette een glimlach op zijn gezicht en zei dat wij niks terug zouden krijgen, dit zouden wij met vakantieveilingen moeten regelen. De baas zei dat wij het pand moesten verlaten (zonder dat wij begonnen waren met de behandeling en wel betaald te hebben). Wij zeiden dat wij niet zullen vertrekken eer dat wij ons geld terug zouden krijgen. De baas vertikte om hier gehoor aan te geven en negeerde het volkomen. De vrouwelijke medewerker ging zich er vervolgens mee bemoeien en gaf aan: IK WIL ZE HIER WEG HEBBEN! Waarop ik aangaf ik kan ook de politie erbij halen wat u wilt. De vrouwelijke collega greep de telefoon en voordat ik het doorhad was ze 112 aan het bellen.
al met al hebben wij uiteindelijk met de agent gesproken en die gaf aan om het pand te verlaten aangezien dit anders valt onder huiselijk inbreuk en die agent gaf aan om vervolg stappen te nemen d.m.v. een advocaat erop te zetten. Wijs hebben wij dit advies opgevolgd en zullen verdere stappen gaan nemen. Vakantieveiling is inmiddels op de hoogte en heeft aangegeven dat wij in onze recht staan. Dit krijgt nog een staartje

Met andere woorden: Body and Skin care center doet niet eer aan de naam die ze gebruiken en valt onder het segment oplichters

° niet de hoeveelheid vissen in de kom die zij aangeven op de website
geeft geen geld terug als je door onvoorziene omstandigheden niet kan deelnemen
heeft een verdienmodel dat heet toeslagen, je betaald toeslag na toeslag zelfs voor de pinautomaat die zij in bruikleen hebben
hygiëne voorschriften geven zij niet vooraf kenbaar als je een voucher koopt via vakantieveiling, wat consequentie heeft dat je niet mag deelnemen en ook je geld niet terugkrijgt, ondanks dat je niet gebruik heb gemaakt van hun faciliteiten.
en de klantvriendelijkheid komt niet voor in hun woordenboek!

Voor de mensen die toch voor Body and Skin care center kiezen, ik wens u veel sterkte en laat volle portemonnee niet thuis.

14-02-2015, 11:09


Ik zou het bedrijf een aangetekende brief sturen waar in je je geld, je reiskosten en een schadevergoeding eist. Wanneer zij hier niet op reageren of weigeren zou ik naar de geschillencommissie gaan en desnoods een dagvaarding opstellen en naar de rechter stappen. Een consument heeft in dit land zoveel rechten, je moet en zal winnen

14-02-2015, 13:00
Klaag ze aan dat zal ze leren

14-02-2015, 20:23

Citaat door Amiable:
Ik zou het bedrijf een aangetekende brief sturen waar in je je geld, je reiskosten en een schadevergoeding eist. Wanneer zij hier niet op reageren of weigeren zou ik naar de geschillencommissie gaan en desnoods een dagvaarding opstellen en naar de rechter stappen. Een consument heeft in dit land zoveel rechten, je moet en zal winnen


Dankjewel voor jouw reactie, hier kan ik zeker wat mee. Ik ga er gelijk mee aan de gang, top!!!!!

14-02-2015, 20:23


Dat ga ik zeker doen, dankje!!!!!

14-02-2015, 22:54

Citaat door dipsaus:
Dankjewel voor jouw reactie, hier kan ik zeker wat mee. Ik ga er gelijk mee aan de gang, top!!!!!
Goedzo! Vergeet trouwens niet in de brief te vermelden welke eventuele stappen je gaat ondernemen wanneer ze niet akkoord gaan. Succes en laat me gauw weten!

15-02-2015, 06:03
Nou gezellig dan

15-02-2015, 06:18
Misschien omdat je een buitenlander bent?

16-02-2015, 02:56
Wat betreft je kalknagels kan je wel verhelpen door goed plat te vijlen, daktarin te gebruiken en elke dag schonen sokkenaandoen. Je hebt daktarin in poedervorm die je in je sokken en schoenen kan strooien.

Dit heeft bij me zusje geholpen, haar nagel is weer normaal. je moet er tijd aan besteden.

17-02-2015, 18:05
Selsabiel thnx voor de tip!!!


Rayyan, je zou zeggen van wel maar de man achter de balie was dat zelf ook. Ik lees op het internet dat hij het bij iedereen doet.

17-02-2015, 18:06
Top dankje! Ik laat het je weten als ik meer weet.

21-02-2015, 00:10
Klant is koning !!

21-02-2015, 13:59


En?? Is er al nieuws?

21-02-2015, 14:01
Nee nog niet!! Ik ga er van de week achteraan

21-02-2015, 17:02
Wow ik mag je nu al je hebt het goed aangepakt respect, gewoon aanklagen die handel en wat een troep mensen zegg

Pagina's : [1] 2