Bekijk volle/desktop versie : Nazi's uit Kiev verwerpen vredesplan en zijn ooit op oorlog met de Russische beer



13-02-2015, 17:57
http://rt.com/news/232183-ukraine-yarosh-war-minsk/

13-02-2015, 18:08



Citaat door BadCooper:
http://rt.com/news/232183-ukraine-yarosh-war-minsk/
Ja, laten we ons laten voorlichten door de oorlogszender van Putin.

Ik ben er trouwens wel voor om de Oekraiense nazi's het uit te laten vechten met de Russische nazi's. Maar dan wel graag in Oost-Siberië.

13-02-2015, 18:13

Citaat door Stavast_:
Ja, laten we ons laten voorlichten door de oorlogszender van Putin.

Ik ben er trouwens wel voor om de Oekraiense nazi's het uit te laten vechten met de Russische nazi's. Maar dan wel graag in Oost-Siberië.
Hoe komt het dat Nederlanders zo een hekel hebben aan Poetin? Toch niet dezelfde media? Zijn populariteit onder de bevolking kan op een grotere draagvlak rekenen dan die van Rutte.

13-02-2015, 18:33

Citaat door BadCooper:
Hoe komt het dat Nederlanders zo een hekel hebben aan Poetin? Toch niet dezelfde media? Zijn populariteit onder de bevolking kan op een grotere draagvlak rekenen dan die van Rutte.
Om er maar eens een Godwin tegenaan te gooien: Hitler was ook razend populair onder de bevolking. Vooral toen hij zich met machtsmiddelen ging bemoeien met Duitse bevolkingsgroepen in naburige landen. Putin volgt exact hetzelfde patroon (Georgië, Oekraine, Moldavi&euml. Als hetzelfde gebeurt in Estland en Letland dan zijn de rapen gaar en zijn we terug in 1939.

13-02-2015, 18:38


Ik ben toch een beetje aan het twijfelen, we weten allemaal dat ieder land zo zijn Eigen agenda heeft en dus hun Eigen informatie in de media brengt op hun Eigen manier. Feit is dat de mensen in Kiev "nationalistisch" zijn, althans een deel......de mate van Nationalistisch" zijn van deze mensen wordt wellicht zeer onder belicht in het "westen" en wellicht over belicht in Rusland....... ik heb de foto van Hitler ook gezien in Kiev en toch maakte dat duidelijk minder indruk in de westerse media dan in de Russische Media.... los daarvan blijf ik Putin een enge man vinden.....

13-02-2015, 18:39

Citaat door Stavast_:
Om er maar eens een Godwin tegenaan te gooien: Hitler was ook razend populair onder de bevolking. Vooral toen hij zich met machtsmiddelen ging bemoeien met Duitse bevolkingsgroepen in naburige landen. Putin volgt exact hetzelfde patroon (Georgië, Oekraine, Moldavi&euml. Als hetzelfde gebeurt in Estland en Letland dan zijn de rapen gaar en zijn we terug in 1939.
En de NAVO rukt niet steeds richting de Russische grenzen ondanks toezeggingen uit het verleden. Poetin moet je met rust laten en dus niet telkens tarten, dan heb je ook geen last van hem. Dat is de indruk die van hem heb.

13-02-2015, 18:55

Citaat door BadCooper:
En de NAVO rukt niet steeds richting de Russische grenzen ondanks toezeggingen uit het verleden. Poetin moet je met rust laten en dus niet telkens tarten, dan heb je ook geen last van hem. Dat is de indruk die van hem heb.
Die toezeggingen bestaan niet. Een verhaal verzonnen door de Putin propaganda.
De NAVO wil zelf Oekraine niet als Navo-lid. Ook een EU-lidmaatschap is niet aan de orde, wel een status zoals Israel heeft. Maar slaap gerust verder. De eerste annexatie van een deel van een buurland is al feit geworden. En Rusland is inmiddels een KGB-dictatuur geworden zonder vrije pers, en hard op weg om een Nazi-dictatuur te worden.

13-02-2015, 18:58
Het schijnt toch echt zo te zijn dat Amerika de mensen van Kiev wilde bewapenen maar dat ze daar onder druk van Europa (voorlopig) vanaf hebben gezien.....

13-02-2015, 19:10

Citaat door Gitane:
Het schijnt toch echt zo te zijn dat Amerika de mensen van Kiev wilde bewapenen maar dat ze daar onder druk van Europa (voorlopig) vanaf hebben gezien.....
Ja en? Dat heeft niets te maken met de Navo of Navo-lidmaatschap.
Als een land een invasie heeft te verduren, met troepen, tanks en lanceerinrichtingen van een buurland, dan bestaat rechtens en moreel de mogelijkheid om dat land van verdedigingsbewapening te voorzien. Geheel volgens VN-handvest.
Een andere zaak is of dat in deze gespannen omstandigheden verstandig is.

13-02-2015, 19:17

Citaat door Stavast_:
Die toezeggingen bestaan niet. Een verhaal verzonnen door de Putin propaganda.
De NAVO wil zelf Oekraine niet als Navo-lid. Ook een EU-lidmaatschap is niet aan de orde, wel een status zoals Israel heeft. Maar slaap gerust verder. De eerste annexatie van een deel van een buurland is al feit geworden. En Rusland is inmiddels een KGB-dictatuur geworden zonder vrije pers, en hard op weg om een Nazi-dictatuur te worden.
Toezeggingen zijn wel degelijk gedaan door Berlijn aan Moskou.. Men ging hiervanuit in de jaren 90 en kun je niet opeens afdoen als propaganda en bestaat niet. Documenten daarvan zijn vrij gegeven. Iig een inbreuk op zijn eigen euro Aziatisch project. ik denk dat een nucleaire oorlog realistischer is dan de Krim en zwarte vloot afstaan aan de NAVO/EU.

13-02-2015, 19:18
je slaapkamer hangt zeker vol met foto's van de beer uit rusland?

13-02-2015, 19:38

Citaat door Stavast_:
Ja en? Dat heeft niets te maken met de Navo of Navo-lidmaatschap.
Als een land een invasie heeft te verduren, met troepen, tanks en lanceerinrichtingen van een buurland, dan bestaat rechtens en moreel de mogelijkheid om dat land van verdedigingsbewapening te voorzien. Geheel volgens VN-handvest.
Een andere zaak is of dat in deze gespannen omstandigheden verstandig is.
Nou ja door de wil van Amerika om Kiev te bewapenen ging het toch echt wel weer heel sterk op de koude oorlog lijken, dat is wat ik ermee wilde zeggen,..... en in zo'n koude oorlog is/was en zal veel propaganda gebruikt worden aan beide kanten ik vind dan ook dat we niet alles wat uit Rusland komt klakkeloos moeten afdoen als "leugens" maar natuurlijk ook niet klakkeloos moeten overnemen "als dat zal wel de waarheid zijn" ik denk echt dat de waarheid (ook hier weer eens) in het midden ligt.....

13-02-2015, 19:41


hij was nog een paar dagen terug om zijn steun uit te spreken voor Sissi net zoals hij Assad steunt. dus deze beer is net zo'n nazi als al die andere westerse landen.