Bekijk volle/desktop versie : Fouten van de mujahideen



13-02-2015, 12:40
Khalid Ibn Waleed die een groep bekeerlingen onrechtmatig had vermoord wat deed profeet vzmh hij hief zijn handen op en zei o Allah ik distantieer me van Khalid zijn daad (iets in die trend) maar toch belette hem dit niet om hem het zwaard der zwaarden van Allah te noemen en ook usamah was het dacht ik ben vergeten wat hij deed maar toch stelde rasulAllah saws hem aan als commandant en er waren onder zijn leger die wijn dronken en van de oorlogsbuit hadden gestolen en zelfmoord had gepleegd en er zaten moenafiqien tussen bijv bij uhud en munafiqeen in sijn leger die hem saws wouden doden subhan'allah moet je nagaan verwachten we een zuiverder leger dan dit? Maar wT deed de profeet saws? Was zijn jihad gestopt etc en al zouden ze fouten maken zijn ze beter dan ons want wij kijken toe terwijl zij helpen (bijv voedselpakketten uitdelen)

13-02-2015, 13:18


De quffars hebben alle onze moslimlanden bezet terwijl we discussiëren fardhu 3ayn fardhu kifaya als schuim van de zee spoedig zullen de kuffar naties zich tgen jullie massaal keren

13-02-2015, 16:14
Onze profeer saw werd zelfs boos als gevangenen werden geboeid, laat staan het doden van gevangenen

vanaf minuut 6:20 tijdens ghazwat badr

[video=youtube;mef2zGTtjvI]https://www.youtube.com/watch?v=mef2zGTtjvI[/video]

13-02-2015, 16:39

Citaat door Sayonara:
Osama radiya Allahoe 3anhoe had iemand tijdens de veldslag gedood vlak voor hij de shahadah uitsprak omdat hij geloofde dat hij de shahada alleen uitsprak om zijn nek te redden. Toen dit aan de profeet verteld werd, werd hij zo boos en zei: Heb jij in zijn hart gekeken. Met andere woorden hoe kun jij weten wat zijn intentie was.

Je maakt een goed punt. Mensen begrijpen dit niet.
en toch werd hij later als commandant aangesteld

13-02-2015, 17:13



Citaat door BiIIal:
Nu snap ik waar ze de liefde voor Kuffaar vandaan hebben.

wist je dat deze film is gemaakt door een Sjiet en is goed gekeurd door Taghut leiders
Jij bent niet gezond, zonder een film moet je tog weten dat het verboden is in de islam om gevangenen te doden, zelfs een klein kind weet dat

13-02-2015, 17:38
Bedankt voor de info

13-02-2015, 17:50
Khawaarij honden, welke mujahidden?

13-02-2015, 18:31
Hou je bek man jullie komen niet eens in de buurt van de sahabah schaamteloze Ga je gat geven aan zo een isis hond

13-02-2015, 19:02
sayonara kheb een gevoel dat je ja zou zeggen alsk je ten huwelijk zou vragen is mn instinct correct

13-02-2015, 19:22

Citaat door Muslimah1987:
Hou je bek man jullie komen niet eens in de buurt van de sahabah schaamteloze Ga je gat geven aan zo een isis hond
Ga je gat aan je man geven een keer doe je nog es wat nuttigs kk mongol

13-02-2015, 19:25

Citaat door renault4:
Ga je gat aan je man geven een keer doe je nog es wat nuttigs kk mongol
wahed frustrations

13-02-2015, 19:25
jeh islamhoekje check die reacties

13-02-2015, 19:59


Hahahahahagagagaga