Bekijk volle/desktop versie : mensen die mensen blokkeren op whatsapp



Pagina's : [1] 2

13-02-2015, 09:45
Ik snap de mensen niet, waarom ze specifieke personen blokkeren op whatsapp. Dat gaat nergens over, wat zegt whatsapp nou over een persoon, helemaal niks. Dus leef en laat leven.

13-02-2015, 09:45


In plaats van over elkaar praten, tegen elkaar praten. Dan word de wereld vanzelf een betere plek.

13-02-2015, 09:47

Citaat door behulpzaam:
Ik snap de mensen niet, waarom ze specifieke personen blokkeren op whatsapp. Dat gaat nergens over, wat zegt whatsapp nou over een persoon, helemaal niks. Dus leef en laat leven.
Precies,leef en LAAT leven

13-02-2015, 09:56

Citaat door behulpzaam:
Ik snap de mensen niet, waarom ze specifieke personen blokkeren op whatsapp. Dat gaat nergens over, wat zegt whatsapp nou over een persoon, helemaal niks. Dus leef en laat leven.
Als je niet meer met iemand wil praten/geen contact meer wil of lastig gevallen wordt is blokkeren een logisch gevolg. Het zou juist raar zijn om diegene niet te blokkeren. You don't need that kind of negativity in your life.

13-02-2015, 10:18


Nee, niet als ik diegene vaker in het dagelijks leven zou zien. Dan zou ik diegene gewoon wel laten, maar gewoon niet teveel berichten sturen ofzo. Maar blokkeren, whyyy in hemelsnaam. Verwijder dan die hele whatsapp, het gaat gewoon nergens over. Vooral dames die moeders zijn en zogenaamd de lieve schoondochter uithangen. Maar ondertussen, sjongejongee.

13-02-2015, 10:20
Heb jij hier nare ervaringen mee of lijkt dat zo?

13-02-2015, 10:22

Citaat door behulpzaam:
Nee, niet als ik diegene vaker in het dagelijks leven zou zien. Dan zou ik diegene gewoon wel laten, maar gewoon niet teveel berichten sturen ofzo. Maar blokkeren, whyyy in hemelsnaam. Verwijder dan die hele whatsapp, het gaat gewoon nergens over. Vooral dames die moeders zijn en zogenaamd de lieve schoondochter uithangen. Maar ondertussen, sjongejongee.


Blokkeer altijd de mensen waar ik normaal ook geen gesprekken mee zou voeren. Ze hoeven m'n profielfoto's niet te zien en als ze een keer 'hoi' tegen me willen zeggen dan word ik niet lastig gevallen.

13-02-2015, 10:25
Is toch niet zo gek! Het rare aan whatsup is dat je noodgedwongen bent om open te staan voor whatsup-contact omdat je slechts zijn/haar telefoonnummer opgeslagen hebt in je telefoon. Er zijn zat mensen die ik in mijn telefoonlijst heb, maar ik heb er geen behoefte aan om whatsup-contact met hen te hebben. Dan is blokkeren de ideale uitkomst.

Daarnaast zijn sommige mensen ook enorme energievreters, dan is blokkeren de enige optie om dat uit de weg te gaan.

13-02-2015, 10:27
Ik heb weleens iemand geblockt die altijd mijn foto's aan het opslaan was. Foto's van mijn interieur plaatsen ze dan op haar facebook. Ik haat mensen die zonder het even te vragen je fotos opslaan!

13-02-2015, 10:28
ja, maar er zijn ook mensen die dan een andere telefoon hebben, en jou dan in de gaten houden. Maar ondertussen wordt je geblokkeerd op andere nummer.

13-02-2015, 10:30

Citaat door behulpzaam:
ja, maar er zijn ook mensen die dan een andere telefoon hebben, en jou dan in de gaten houden. Maar ondertussen wordt je geblokkeerd op andere nummer.

Dit kan niet als je je profielfoto en status op alleen contacten zet

13-02-2015, 10:31
en hoe doe je dat als ik vragen mag? Alleen op contacten.

13-02-2015, 10:32


Juist. Je kan bij privacy instellingen ervoor kiezen om jouw profiel en status alleen zichtbaar te maken voor jouw contacten.

13-02-2015, 10:33

Citaat door behulpzaam:
en hoe doe je dat als ik vragen mag? Alleen op contacten.

Whatsapp
Meer
Instellingen
Acount
Privacy

13-02-2015, 10:33

Citaat door behulpzaam:
ja, maar er zijn ook mensen die dan een andere telefoon hebben, en jou dan in de gaten houden. Maar ondertussen wordt je geblokkeerd op andere nummer.
Spreek die persoon dan aan en leef en laaaaaaat leven.

Pagina's : [1] 2