Bekijk volle/desktop versie : ik vind het zielig voor haar



Pagina's : [1] 2 3 4 5

12-02-2015, 23:53
mijn vriendin haar man is vreemd gegaan
ze belde haar broer maar tot haar grote verbazing wilde hij zich er niet mee bemoeien
hij zei toen je met hem drie jaar achter onze rug omging en toen je besloot om met hem te trouwen vroeg je niet naar onze mening en heb je ons niet ingeschakeld waarom nu wel
twee dagen later heeft ze haar koffer ingepakt en ze was weg naar haar ouders
haar vader belde met haar schoonvader en vertelde wat zijn zoon heeft gedaan hij heeft gezegd jouw zoon is een zani
en dan heeft de schoonvader gezegd ja wat dacht je dan dat mijn zoon en je dochter drie jaar lang hebben gedaan voor het huwelijk verstoppertje spelen ze zijn beide zani en dat zijn ze altijd geweest
haar vader meskin kon geen antwoord bedenken en heeft gewoon opgehangen

12-02-2015, 23:55


Vader van die jongen heet gewoon gelijk. Hoop dat ze tenminste berouw heeft getoond.

12-02-2015, 23:55
Zei is pas dom had ze geduld moeten hebben er zijn hier genoeg vrouwen met hoerenflikkers getrouwd toch hebben ze geduld en voedde de kinderen op leven gaat door..

12-02-2015, 23:58

Citaat door barbie:
Zei is pas dom had ze geduld moeten hebben er zijn hier genoeg vrouwen met hoerenflikkers getrouwd toch hebben ze geduld en voedde de kinderen op leven gaat door..
Geduld met zina?


Topic is fake

12-02-2015, 23:59


En dan zegen ze domme mensem niet bestaan

13-02-2015, 00:01

Citaat door barbie:
Zei is pas dom had ze geduld moeten hebben er zijn hier genoeg vrouwen met hoerenflikkers getrouwd toch hebben ze geduld en voedde de kinderen op leven gaat door..
Over dom gesproken, dat is pas jouw reactie

13-02-2015, 00:01

Citaat door solace:
Vader van die jongen heet gewoon gelijk. Hoop dat ze tenminste berouw heeft getoond.
hoezo heeft hij gelijk hij praat zina van zijn zoon goed

13-02-2015, 00:03
Ik vind het vreselijk met haar, goed dat ze weg is gegaan. Mensen die geloven dat je voor de rest van je leven ongelukkig moet zijn omdat je haram daden hebt verricht mogen dood vallen.

13-02-2015, 00:04
Zo fake als t maar kan. Een mannelijk lid probeert de Marokkaanse vrouw weer es zwart te maken. Heel creatief hoor

13-02-2015, 00:06

Citaat door Meskina:
hoezo heeft hij gelijk hij praat zina van zijn zoon goed
Hij zegt dat ze beidde zanni's waren, zowel zoon als dochter.

13-02-2015, 00:09

Citaat door mocronaar:
Als je moest kiezen tussen een huwelijk met een man die vreemdgaat of scheiden van je partner om vervolgens haram rond te neúken met niet-Marokkanen, wat kies je dan? Zowat iedere gescheiden Marokkaanse meid heeft een niet-Marokkaanse pikje in haar smoel gehad sinds haar scheiding.
Eenieder die vreemd wil gaan moet eerst uit elkaar ja, de ziekte in jouw hart hoeft een andere hart niet te breken.

13-02-2015, 00:09

Citaat door barbie:
Zei is pas dom had ze geduld moeten hebben er zijn hier genoeg vrouwen met hoerenflikkers getrouwd toch hebben ze geduld en voedde de kinderen op leven gaat door..

jouw reactie vind ik pas dom
geduld met een man die vreemdgaat alsof hij ooit zal veranderen

leden die het verhaal niet geloven moeten dat ook niet

13-02-2015, 00:11



Citaat door maryemm85:
Zo fake als t maar kan. Een mannelijk lid probeert de Marokkaanse vrouw weer es zwart te maken. Heel creatief hoor
Inderdaad.

13-02-2015, 00:13

Citaat door solace:
Hij zegt dat ze beidde zanni's waren, zowel zoon als dochter.
is niet hetzelfde je kunt zina voor het huwelijk niet vergelijken met vreemdgaan
en bovendien hoe weet hij dat er sprake was van zina in de relatie voor het huwelijk

13-02-2015, 00:13
Die man kan voor een huwelijk niet vergelijken met wat erna is gebeurd.
Islamitisch gezien zou deze man gestenigd moeten worden, de vrouw niet.


Pagina's : [1] 2 3 4 5