Bekijk volle/desktop versie : Salam oe3alaikoem zusters!



Pagina's : [1] 2

12-02-2015, 18:44
Salam oe3alailoem zusters,

Ik ben opzoek naar een serieuze meid In Shaa Allah. Ik ben een serieuze jongen die Alhamdoelillah alles op een rijtje heeft nu mis ik alleen een vrouw waar ik mijn Deen compleet mee kan maken. Ik hoop In Shaa Allah op deze manier een serieuze vrouw te vinden om gelukkig mee te worden met de regels van de Islam. Ben jij iemand die er ook zo over denkt twijfel dan niet en pm mij en In Shaa Allah zal Allah onze wegen vergemakelijken om bij elkaar te komen. Alles is elmakteb i know, maar Allah heeft ook gezegd doe sebab voor die elmektab. Dus bij deze In Shaa Allah zal het lukken om iemand te vinden.

Een paar eisen:

Leeftijd: tussen de 18-20 jaar
Het liefst uit omgeving van Alhoceima
Wilt leven volgens de Islam regels

Ghair In Shaa Allah. Alvast bedankt voor het lezen

Wasalam oe3alaikoem.

12-02-2015, 19:21


Het is helemaal gedaan met dit hoekje
Jij bent zeker zo'n opa. Misschien kan je der een vinden bij een bingo avond
Succes ouwe

12-02-2015, 19:22
Moge Allaah Subhana Wa3Thallaah jou die vrouw schenken die je zoekt, Ameen.

12-02-2015, 19:25

Citaat door HappySmile:
Het is helemaal gedaan met dit hoekje
Jij bent zeker zo'n opa. Misschien kan je der een vinden bij een bingo avond
Succes ouwe
Jij zegt het, ik dacht het. Dit forum lijkt wel een advertentie bord bij de AH. Vol met kaartjes van vieze oude mannen. Allemaal onzin en slechts enkelingen die nuttige informatie plaatsen.

12-02-2015, 19:27



Citaat door Oumoumayra:
Jij zegt het, ik dacht het. Dit forum lijkt wel een advertentie bord bij de AH. Vol met kaartjes van vieze oude mannen. Allemaal onzin en slechts enkelingen die nuttige informatie plaatsen.
hhhhhh misschien is het een idee dat ze dat daar kunnen doen vooral in de ochtend op maandag, is gewoon een oma DAG .

12-02-2015, 19:28

Citaat door Oumoumayra:
Jij zegt het, ik dacht het. Dit forum lijkt wel een advertentie bord bij de AH. Vol met kaartjes van vieze oude mannen. Allemaal onzin en slechts enkelingen die nuttige informatie plaatsen.
Alhamdoelillah is Allah al wetende al ziende en weet hij wat er echt gaande is, maar Ghair In Shaa Allah. Ben blij dat jullie beide jullie vooroordeel al klaar hebben staan.

12-02-2015, 19:29

Citaat door DangerGirl:
Moge Allaah Subhana Wa3Thallaah jou die vrouw schenken die je zoekt, Ameen.
Allahouma Ameen. BarakAllahoefikie

12-02-2015, 19:30

Citaat door HappySmile:
hhhhhh misschien is het een idee dat ze dat daar kunnen doen vooral in de ochtend op maandag, is gewoon een oma DAG .
Hahahahahaha. Gek kind. Zulke topics moeten geplaatst worden bij man zoekt vrouw en niet hier. Just saying..

12-02-2015, 19:33

Citaat door Oumoumayra:
Hahahahahaha. Gek kind. Zulke topics moeten geplaatst worden bij man zoekt vrouw en niet hier. Just saying..
je bedoelt hopeloze man zoek hopeloze vrouw hhhhhhhh
Of hopelozen dirhamie zoekt vrouweteller hhhh

12-02-2015, 19:35

Citaat door HappySmile:
je bedoelt hopeloze man zoek hopeloze vrouw hhhhhhhh
Of hopelozen dirhamie zoekt vrouweteller hhhh
Nogmaals Alhamdoelillah is Allah al wetende al ziende. Ik ga mezelf niet verdedigen tegen over jullie. Ghair In Shaa Allah.

12-02-2015, 19:36
Wat een kinderachtige reactie, bah bah. Zoek een leven.

12-02-2015, 19:41
Huilend huilend heel de dag alleen sta op hopelozen man droog je tranen uit kies een hopelozen beertje uit de kring

12-02-2015, 20:08



Citaat door HappySmile:
je bedoelt hopeloze man zoek hopeloze vrouw hhhhhhhh
Of hopelozen dirhamie zoekt vrouweteller hhhh
Hahaha je bent gemeen. Laat deze broeder zijn vrouw vinden in sha Allah.
Maar dan niet hier. Maar gewoon bij man zoekt vrouw. Dit is topic vervuiling

12-02-2015, 20:26
Hahahaha gekke reacties hier laat deze broeder meiden .. Insha Allah vind hij zijn vrouwtje

12-02-2015, 20:32

Citaat door romais:
Hahahaha gekke reacties hier laat deze broeder meiden .. Insha Allah vind hij zijn vrouwtje
Indirect uppen we zijn topic. Not good, for real. We're in fitna know.
I'm out of here. Hoppa

Pagina's : [1] 2