Bekijk volle/desktop versie : De niet loyalen selefie teefjes [in het geheim khwaarij]



12-02-2015, 16:56
Salaam aleykoum wa rahmatoullahi wa baraakatou, lieve lezers van deze topic.
Dit is mijn ervaring met de down low selefies die in het geheim tegen deze da3wah zijn. Degene die geen loyaliteit hebben voor hun andere salafi zusters of broeders. Degene die met elke wind mee schijten en geen positie nemen omdat ze afgunst hebben.

Waarom zeg ik steeds dat ik ruzie heb met bepaalde "salafi" zusters omdat ik in schok ben geweest.
mijn akhlaaq na3am is niet altijd zuivere koffie wollahi i know, maar mijn haat omwille van Allah is Sahîh.
Ik zou zelfs mijn eigen familie haten als zij iets doen wat tegen de wetten van Allah gaat maar dat ter zijde.

Toen ik bezig was met de rawaafid ratten en isis ratten dacht ik, ik krijg steun van mijn salafi moslims. Wollahi wat kreeg ik... zij gingen de rawafid helpen en khwaarij helpen tegen mij. Is dit loyaliteit tegenover je broedees en zusters fi deen? Ga jij een shaytaan helpen tegen jou zuster die op de haq zit. Dit zijn dezelfde teefjes die openlijk doen alsof ze salafi zijn maar in het echt gewoon khwaarij zijn, zij verschuilen achter het "as-Salafiyyah"altijd maar als je gaat zien waar haar loyaliteit is, is het in de wc samen met de khawârij.

Thumma wollaahi zij deze bitches leven er en ik weet welke moskee en stichting ze komen, en ik weet als ik ze tegen zou komen, ze zal gaan slaan vanwege de onrecht die zij mij hebben gedaan.

Alhamdoulilah zijn er zusters die hun loyaliteit wel juist hebben na3am mijn akhlaaq is niet altijd beleeft maar deze schatjes weten wat ze aan mij hebben en dat ik niet zo maar uit me nek praat.
Als er zusters zijn die met mij willen praten dan gaan we afspreken, zijn er zusters die zichzelf hierin herkennen en willen vechten met mij kom ook maar en kom met jullie watjes mannen die jullie niet adviseren en sporen van verderd achterlaten in moskeen, op het internet en andere plekken, zijn die mannen geen mannen wat da faq hahaaha kom maar, ik heb zij om haren te trekken

wie van mij houd omdat ik op de haq zit wollah, ik weet mijn achlaaq is foute koffie maar ja, wees blij dat je zuster op de haq zit in plaats van met takfîrî lopen geile en same te zweren


Zij plannen maar Allah plant!

12-02-2015, 17:11


ik ga jou een tip geven:

Stop met dat steeds onze salafi dit dat zus zo!! ik ben al vele jaren nauw betrokken bij veel zaken mbt dawah etc. ik heb gezien dat een ieder die steeds zich zef de stempel geeft van ik ben salafi. het niet lang volhouden.
Salafi is niet een enkel een naam of etiquit die je jezelf aanmeet. maar de daden van de salaf. wees eerlijk tegen jezelf: verricht jij de daden van aanbidding die onze vrome voorgangers ook hebben verricht ?

De mensen van kennis die ik ken, maken enkel deze indeling als zij de mensen van innovatie willen scheiden van de mensen die het geloof op de juiste manier praktiseren.

daanaast wie ben jij om mensen zomaar voor khwaridj uit te maken ?

12-02-2015, 17:18
Ga Quran leren, dat is beter voor ons allemaal in plaats van deze onzin.

12-02-2015, 17:18
Moge Allah jou genezen. Amien

12-02-2015, 17:23



Citaat door JeSuisKadirov:
+

Zij kunnen nooit van zijn levensdagen tippen aan de daden en intenties van de metgezellen en hun volgers!!! Nooit!!!
jij lijkt mij wel zo`n ISIS gast!

en dan jesuiskadirov!! demmm

12-02-2015, 17:26
Ik ben niet ziek hoor maar BOOS. Boos dat er vijanden onder de moslims zijn die de Ummah willen om zeep helpen. Ben gezond, morgen hardlopen

12-02-2015, 17:27

Citaat door 058:
jij lijkt mij wel zo`n ISIS gast!

en dan jesuiskadirov!! demmm
hij is een isis rat doet steeds takfir op mij