Bekijk volle/desktop versie : je zou maar zo een meisje zijn in Syrië



Pagina's : [1] 2 3

12-02-2015, 00:38
En elke dag en elke nacht komt er een ISIS rat bezweet en stinkend binnen , hij kleed je uit , terwijl hij net 5 hoofden heeft weg gehakt, de stank van de bloed omringt zijn vieze lichaam. Hij gooit je op t stinkende matras vol kakkerlakksn als een lappe pop, hij is klaar met je, en gaat weer hoofdjes afhakken.
dan momt er een volgende dikke stinke de zwetende ISIS rat binnen, hoppa, dan nog een stinkende , dan nog een stinkende, het meisje ligt er bekand levenloos bij, weet niet wat haar overkomt, ze doen het met ze alsof het geen mensen zijn, het meisje denkt aan xe tijd dat ze met haar moeder was rust en vredig, nu zit er een stinkende isis rat op haar te hijgen als een hond dat ie is....


Shafaakoum allah isis honden, jullke einde nadert

12-02-2015, 00:40


gatverdamme, je spoort niet echt niet. jij weet niet van shaam NIKS dus kom geen onzin kramen GATVER gewoon viesmens dat je bent

12-02-2015, 00:41
hahaha dushi wrm is de islam zo slecht tegen jonge meisjes?

12-02-2015, 00:44
De islam is niet slecht tegen jonge meisjes. Wat ISIS doet is niet van de islam. Ver ver ver ver, ze gebruiken hun lusten en botvieren dit op jonge meisjes van 15 en 16 , aub herhaal dat nooit meer dat wat zij doen van de islam is!

12-02-2015, 00:45



Citaat door Quincy1:
hahaha dushi wrm is de islam zo slecht tegen jonge meisjes?
nee meid de islam is perfect voor ieder jong/oude vrouw. alleen sommige mensen geven een verkeerd beeld..

12-02-2015, 00:51
maar ik zie toch op tv dat isis gewoon moslims zijn die nu gelukkig zwaar aangevallen worden door zowat de hele wereld haha. als het aan mij lag moeten ze alle geloven verbieden.zien jullie niet dat de islam alleen voor bloedvergieten zorgt? ik heb een boek gelezen over jullie profeet en daar las ik ook dat hij oorlogen voerde en hoofden afhakte. het boek heet trouwens biografie van de profeet mohammed. en is gescht

12-02-2015, 00:51

Citaat door Umm_mujahid:
nee meid de islam is perfect voor ieder jong/oude vrouw. alleen sommige mensen geven een verkeerd beeld..
Inderdaad isis geeft zekee slechte beeld van de islam, na'am

12-02-2015, 00:59
nou niet alleen isis maar ook saudi arabie iran en nog veel moslim landen zijn slecht en zij zijn toch wel allemaal moslims

12-02-2015, 01:01
je slavin s voor jou dus je slavin delen ze niet eens en je schetst nu wel een hele mooie fantasie scneario met kakkerlakken en zweet en onthoofdingen en bla bla ben jij geen munafiqa? die zich voordoet als moslim om isis zwart te maken

12-02-2015, 01:02

Citaat door Quincy1:
nou niet alleen isis maar ook saudi arabie iran en nog veel moslim landen zijn slecht en zij zijn toch wel allemaal moslims
geloof je niet in een god, als je het niet kent schrik je gewoon even in het begin. maar hoe kan je niet in een geloven, kijk hoe alles zo perfect in balans. creatie noet toch van een god zijn? denk je dat je zomaar in het leven bent? wil je sterven als ongelovige?

12-02-2015, 01:03
khaled ibn waleed nam ook slavinnen yallah zeg hetzelfde over hem je gaat nog steeds door he zonder bewijs te brengen je bent een ezel jij

12-02-2015, 01:04
ik denk dat muslimah1987 de waarheid spreekt omdat ze alle details kent. dushi als ik jou was zou ik aangifte doen van misbruik en deze verhaal publiceren wat jou allemaal overkomen is in syrie en irak. ik wens je veel sterkte dushi x

12-02-2015, 01:10



Citaat door Explained.:
khaled ibn waleed nam ook slavinnen yallah zeg hetzelfde over hem je gaat nog steeds door he zonder bewijs te brengen je bent een ezel jij
dikke troll vergelijk jezelf niet met Khalid Ibn Waleed wat hij deed was jihad wat jullie doen is nifaaq, is fitnah

12-02-2015, 01:11

Citaat door Quincy1:
ik denk dat muslimah1987 de waarheid spreekt omdat ze alle details kent. dushi als ik jou was zou ik aangifte doen van misbruik en deze verhaal publiceren wat jou allemaal overkomen is in syrie en irak. ik wens je veel sterkte dushi x
onzin je moet niet op je gevoel afgaan. ik zou zeggen als je r tenminste voor openstaat lees zo een nlse vertaling koran uit.

12-02-2015, 01:11
muslimah je bent zo dom dat ik niet eens een gesprek ga voeren met jou

Pagina's : [1] 2 3