Bekijk volle/desktop versie : Bewijsstuk A. ISIS ratten zoeken 15 jarige meisjes



Pagina's : [1] 2 3 4 5

11-02-2015, 23:44

11-02-2015, 23:46


is het haram om een vrouw van 15 te huwen en wie zegt dat dit isis is en het ging om slavinnen

11-02-2015, 23:50

Citaat door Explained.:
is het haram om een vrouw van 15 te huwen en wie zegt dat dit isis is en het ging om slavinnen
Wees zelf een slavin voor hun, waarom andermans hun dochters?

11-02-2015, 23:52

Citaat door Muslimah1987:
Wees zelf een slavin voor hun, waarom andermans hun dochters?
bewijs dat het nemen van slavinnen als oorlogsbuit van de vijanden verboden is binnen de islam of houd anders je mond dicht want er zijn genoeg bewijzen dat het wel toegestaan is

11-02-2015, 23:54



Citaat door Explained.:
bewijs dat het nemen van slavinnen als oorlogsbuit van de vijanden verboden is binnen de islam of houd anders je mond dicht want er zijn genoeg bewijzen dat het wel toegestaan is
wat jou soort ratten doen is niet van de islam, hoe durf je ze nog te verdedigen terwijl hun dwaling duidelijk is. Waarom bied jij jezelf niet aan een rat of durf je het niet aan

11-02-2015, 23:57

Citaat door Muslimah1987:
wat jou soort ratten doen is niet van de islam, hoe durf je ze nog te verdedigen terwijl hun dwaling duidelijk is. Waarom bied jij jezelf niet aan een rat of durf je het niet aan
ik ben een man en waarom ontwijk je de stelling en meteen veranderen van onderwerp je had kritiek dat ze slavinnen nemen bewijs dat dat haram is? want islam is het juiste toch? open een topic over de irakeze fatima die door 9 amerikaanse soldaten per dag werd verkracht ofzo ya'ni aan wiens kant sta jij

11-02-2015, 23:59

Citaat door Muslimah1987:
wat jou soort ratten doen is niet van de islam, hoe durf je ze nog te verdedigen terwijl hun dwaling duidelijk is. Waarom bied jij jezelf niet aan een rat of durf je het niet aan


Antwoord op de vraag van Explained met bewijs uit Koran en Sunnah ipv iemand persoonlijk aan te vallen want dat is fitna.

En heeft Allah 3azzawajal ons niet geboden om op (een nobele) gepaste wijze te discussiëren?

12-02-2015, 00:02
het gaat nu even niet om isis het gaat om de daad vraag aan madhkhalie of het nemen van vrouwen van ongelovigen als oorlogsbuit halal of haram is dan praten we verder en dan kan je nieuwe daad vinden waar je isis op kan afkraken dan gaan we dat weer behandelen elke fout die we bij een isis soldaat ontdekkeno gaan we een topic over openen want zo hoort het en zo breng je enigheid en dek je de fouten van de mumineen

12-02-2015, 00:05

Citaat door Explained.:
ik ben een man en waarom ontwijk je de stelling en meteen veranderen van onderwerp je had kritiek dat ze slavinnen nemen bewijs dat dat haram is? want islam is het juiste toch? open een topic over de irakeze fatima die door 9 amerikaanse soldaten per dag werd verkracht ofzo ya'ni aan wiens kant sta jij


Ik sta aan de kant van Allah azza wa djal waar jullie ratten ver vandaan zjjn. Toon berouw voor je daden voordat de dood je ontmoet. Je bent een man maar je gaat rond het forum als een vrouw? Wat om zusters te strikken viespeuk, doen alsof je een zuster bent? Hahahaha



Citaat door Prive_detective:
Antwoord op de vraag van Explained met bewijs uit Koran en Sunnah ipv iemand persoonlijk aan te vallen want dat is fitna.

En heeft Allah 3azzawajal ons niet geboden om op (een nobele) gepaste wijze te discussiëren?
je kan niet op gepaste wijze discusseren met deze dwalende gedrochten want zij halen alles uit de context en schijten erop. Is dat niet duidelijk wat zij im Syrie doen hoe zij hun broeders en zusters vermoorden. Moet er nog meer bewijs komen hoe afgdwaald deze wannabe jihadis zijn.

12-02-2015, 00:06

Citaat door Explained.:
het gaat nu even niet om isis het gaat om de daad vraag aan madhkhalie of het nemen van vrouwen van ongelovigen als oorlogsbuit halal of haram is dan praten we verder en dan kan je nieuwe daad vinden waar je isis op kan afkraken dan gaan we dat weer behandelen elke fout die we bij een isis soldaat ontdekkeno gaan we een topic over openen want zo hoort het en zo breng je enigheid en dek je de fouten van de mumineen
Welke fouten bedekken van mumineen? Het zijn shayatien. Moge Allah je genezen van je dwaasheid amin

12-02-2015, 00:14
ik zie alleen maar hawaa praatjes

12-02-2015, 00:17

Citaat door Explained.:
ik zie alleen maar hawaa praatjes
je bent bezig met een bordeel te starten menna slavinnen eh stukje stront. Je gaat rond het forum als een vrouw terwijl je een broeder bent WIE NEEMT JOU SERIEUS VIEZERIK

12-02-2015, 00:20


noem jij dat een bewijs stuk? la 7awla wala quata illa billaah.

12-02-2015, 00:22

Citaat door Explained.:
ik ben een man en waarom ontwijk je de stelling en meteen veranderen van onderwerp je had kritiek dat ze slavinnen nemen bewijs dat dat haram is? want islam is het juiste toch? open een topic over de irakeze fatima die door 9 amerikaanse soldaten per dag werd verkracht ofzo ya'ni aan wiens kant sta jij
vraag ik me ook af, ik hoor ze alleen klagen over de moslims zelf, straks word obama nog de nieuwe amir. Allahi musta3aan

12-02-2015, 00:26

Citaat door Umm_mujahid:
vraag ik me ook af, ik hoor ze alleen klagen over de moslims zelf, straks word obama nog de nieuwe amir. Allahi musta3aan
Wat doe jij hier nog, waarom sluit jijje niet aan het bordeel in Syrië kun je ook genieten van die isis bikkels

Pagina's : [1] 2 3 4 5