Bekijk volle/desktop versie : Wat irriteert hou op een trouwfeest?



Pagina's : [1] 2

25-03-2005, 01:24
Je hoort wel vaak wat kritiek van mensen over een trouwfeest. Mijn moeder irriteerde zich laatst aan jongens die met hun gsm's foto's maakten en jongens die ondanks dat ze weten dat het feest een gescheiden feest is, toch de vrouwenzaal binnen gaan.

25-03-2005, 02:16


alles irriteert me bijna....tenzij het een islamitische bruiloft is dan is het leuk......

25-03-2005, 09:36
Mensen die vertrekken vanaf het moment dat ze gegeten hebben.....

25-03-2005, 09:40
vrouwen die elkaar in het oor aan het fluisteren zijn...
kinderen die hollen door de zaal en vooral de moeders die daar niets van zeggen.
mannen die niet zijn uitgenodigd
filmende telefoontjes is een nieuwe voor mij
jaloerse meiden die gemeen naar de bruid kijken.
schoonfamilies die geen aandacht aan elkaar besteden.

Ewa dit was het zo een beetje

wa salam

25-03-2005, 09:42


die filmende telefoontjes is een nieuwe inderdaad..... ik ga trouwen binnenkort en owe...als ik dat zie....!!!!

26-03-2005, 14:01

Citaat door mozlan:
Je hoort wel vaak wat kritiek van mensen over een trouwfeest. Mijn moeder irriteerde zich laatst aan jongens die met hun gsm's foto's maakten en jongens die ondanks dat ze weten dat het feest een gescheiden feest is, toch de vrouwenzaal binnen gaan.
nou ik geef je moeder helemaal gelijk

26-03-2005, 14:07

Citaat door Lella_Gangster:
zooo jij irriteert je bijna aan alles hahaha
maar bij sommige opmerkingen heb je echt gelijk in
Ik irriteer me aan alles wat rommelig en ongeorganisseerd overkomt. En nog meer aan vrouwen die elkaar niet helpen maar juist tegenwerken.

26-03-2005, 15:55

Citaat door mozlan:
Je hoort wel vaak wat kritiek van mensen over een trouwfeest. Mijn moeder irriteerde zich laatst aan jongens die met hun gsm's foto's maakten en jongens die ondanks dat ze weten dat het feest een gescheiden feest is, toch de vrouwenzaal binnen gaan.

Kinderen Kinderen Kinderen Kinderen
Introduces Introduces Introduces Introduces
Foto's Foto's Foto's foto's

26-03-2005, 15:56
Meest irritante vind ik toch wel die vrouwen die je de hele avond aanstaren en hun 'geweldige' zoons promoten

26-03-2005, 16:05
kinderen die aan het hollen zijn door de zaal en die dan leuk op de bruidsstoelen gaan zitten en springen terwijl de moeder dood leuk er naar kijkt

alatieffff daar kan ik mij zooo aan irriteren...

26-03-2005, 16:46
A willieeee KINDERENNN wollah hilaa Duivelsssssssss en iderdaad ook de meisjeess van rond de 10 jaar die of zelf of worden gestuuurrdd door hun moederss om bedankjesss te halennn van inderdaad wat iemand eerder zei 2,50 per stuk

26-03-2005, 23:34
als er beloofd word dat het strikt gescheiden is en dat je dan mannen heen en weer ziet lopen dan word ik echt !!!!!!

gescheiden betekend gescheiden dus ook geen mannelijke familie van de bruid!!

26-03-2005, 23:45


Salaam alaikoem, ik kan me zwaar irriteren aan mensen die achteraf klagen over een bruiloft waar ze zijn geweest (en voornamelijk dat over het eten doen!) inplaats van gewoon elhemdoelilah te zeggen en gewoon te eten wat er word gebracht, zonder te klagen, vergetend dat iedereen ooit wel een bruiloft zal moeten organiseren, al is het van van zoon of dochter of van henzelf, geen enkele bruiloft zal perfect verlopen en er zal altijd wel iets misgaan, dus mijn lieve zusters en broeders alles wat we over een ander zeggen, kan ook ons overkomen...

Masalaam

27-03-2005, 00:33

Citaat door imaane911:
als er beloofd word dat het strikt gescheiden is en dat je dan mannen heen en weer ziet lopen dan word ik echt !!!!!!

gescheiden betekend gescheiden dus ook geen mannelijke familie van de bruid!!
En als de broer van de bruid nou een foto met haar wil maken? Is dat verboden?
Die mannen eten je heus niet op hoor schijnheilig wijf, er zijn genoeg vrouwen in de zaal, waarom zouden ze uitgerekend naar jou kijken

27-03-2005, 10:25

Citaat door Independence:
En als de broer van de bruid nou een foto met haar wil maken? Is dat verboden?
Die mannen eten je heus niet op hoor schijnheilig wijf, er zijn genoeg vrouwen in de zaal, waarom zouden ze uitgerekend naar jou kijken
In de islam is het zo dat mannen en vrouwen (vooral als er gedanst woord en geen sluiers gedragen worden) gescheiden moeten zijn.

Ik denk dat veel vrouwen tegenwoordig willen weten of het een gemengd feest is, zodat ze af kunnen wegen of ze wel of niet gaan. Het heeft niets met schijnheiligheid te maken.

Natuurlijk zijn er mensen die er geen probleem van maken dat een feest gemengd is en dat is hun volste recht.

Wa salam

Pagina's : [1] 2