Bekijk volle/desktop versie : Peuter overleden na aanrijding op erf



Pagina's : [1] 2 3

10-02-2015, 13:02
In het Gelderse dorp Harskamp is een meisje van 3 jaar overleden nadat ze op het erf bij haar ouderlijk huis was aangereden door een auto.





De bestuurder van de bedrijfswagen had het slachtoffertje, dat daar aan het spelen was, vermoedelijk niet opgemerkt, meldde de politie dinsdag. Het ongeval gebeurde aan het begin van maandagavond op een erf aan de Braeckweg. De peuter werd zwaargewond naar een ziekenhuis gebracht en is daar later overleden.

10-02-2015, 14:14


Afschuwelijk.

10-02-2015, 15:04
Wat moet een kind van 3 jaar zo laat nog buiten spelen (begin vd avond kan dus tussen 18:00 en 20:00 uur zijn) zonder toezicht vd ouders en nog wel in de winterperiode waarbij je geen moer ziet omdat het vroeg donker is. Ziek wereldje!!

10-02-2015, 15:09
Arme kleintje, zo triest...

10-02-2015, 15:12



Citaat door AldiKip:
Wat moet een kind van 3 jaar zo laat nog buiten spelen (begin vd avond kan dus tussen 18:00 en 20:00 uur zijn) zonder toezicht vd ouders en nog wel in de winterperiode waarbij je geen moer ziet omdat het vroeg donker is. Ziek wereldje!!
Alsof kinderen nooit wegglippen in een onbewaakt moment. Beetje een gebrek aan empathie om gelijk de ouders te willen scheren.

Gelukkig is hun verdriet te groot om vandaag botte opmerkingen te komen lezen op marokko.nl

10-02-2015, 15:13
Wat een nare reactie Aldikip, kinderen zijn vliegensvlug en kunnen zo een minuutje aan de aandacht van de ouder ontsnappen, een ongeluk zit in een klein hoekje en is zo gebeurd.pfff

10-02-2015, 15:23
Ondanks dat een kind zomaar weg kan glippen moet je als ouder een stap vorr zijn. De meeste mensen weten niet wat opvoeden is en zijn meer met zichzelf bezig dan de kinderen. Tijdje terug gaat een moeder met haar zoon van 5 jsar op zoek naar een hond langs een snelweg en wat denk jij? Zoon dacht het hondje gezien te hebben rent de snelweg op en boem weg. Het heet niet voor niks "een kind" jij als ouder moet hem/haar 24/7 beschermen en begeleiden.

10-02-2015, 15:25
@Dramaqueen En kinderen een minuutje uit jouw vizier buiten in de avond. Sorry meid neem aub geen kinderen!!!

10-02-2015, 15:28

Citaat door AldiKip:
Ondanks dat een kind zomaar weg kan glippen moet je als ouder een stap vorr zijn. De meeste mensen weten niet wat opvoeden is en zijn meer met zichzelf bezig dan de kinderen. Tijdje terug gaat een moeder met haar zoon van 5 jsar op zoek naar een hond langs een snelweg en wat denk jij? Zoon dacht het hondje gezien te hebben rent de snelweg op en boem weg. Het heet niet voor niks "een kind" jij als ouder moet hem/haar 24/7 beschermen en begeleiden.
Da's toch een compleet ander verhaal? Zoek de 7 verschillen: thuis en langsheen een drukke autosnelweg.

Ik denk niet dat u zelf kinderen heeft. Je kan ze niet 24/7 in de gaten houden. En dat moet je ook niet doen.

10-02-2015, 15:31

Citaat door Leonidas:
Afschuwelijk.


Citaat door Muizenvanger:
Alsof kinderen nooit wegglippen in een onbewaakt moment. Beetje een gebrek aan empathie om gelijk de ouders te willen scheren.

Gelukkig is hun verdriet te groot om vandaag botte opmerkingen te komen lezen op marokko.nl
Ik vroeg mij af vanwaar de empathie.....Gelderse dorp Harskamp

10-02-2015, 15:35

Citaat door Rataplan:
Ik vroeg mij af vanwaar de empathie.....Gelderse dorp Harskamp
Je kunt beter niet denken, Rataplan, dat allen mensen precies zo denken als jij.
Ik zag alleen de kop, kindje overreden op erf.
Etniciteit, levensvisie van de ouders is voor mij totaal onbelangrijk, hier is sprake van een drama voor de betrokkenen, achterblijvers.

Helaas moet ik vaststellen dat het met jij de laatste tijd van kwaad tot erger gaat, heel jammer.

10-02-2015, 15:36
Ongelukken gebeuren, gelukkig weet Aldikip dat ie feilloos is en das prima voor hem.
Gelukkig weet de rest beter.

10-02-2015, 15:38



Citaat door Leonidas:
Je kunt beter niet denken, Rataplan, dat allen mensen precies zo denken als jij.
Ik zag alleen de kop, kindje overreden op erf.
Etniciteit, levensvisie van de ouders is voor mij totaal onbelangrijk, hier is sprake van een drama voor de betrokkenen, achterblijvers.

Helaas moet ik vaststellen dat het met jij de laatste tijd van kwaad tot erger gaat, heel jammer.
Natuurlijk , vanzelfsprekend, denken is iets wat alleen niet-moslims doen. Zo voorspelbaar ondertussen .

10-02-2015, 15:47

Citaat door Rataplan:
Natuurlijk , vanzelfsprekend, denken is iets wat alleen niet-moslims doen. Zo voorspelbaar ondertussen .
Ben jij een moslim dan? Dat blijkt ook nergens uit je reacties moet ik zeggen. Of ben je vergeten dat islam liefde is?

10-02-2015, 15:50

Citaat door Rataplan:
Natuurlijk , vanzelfsprekend, denken is iets wat alleen niet-moslims doen. Zo voorspelbaar ondertussen .
Ik heb het niet over denken op zich, maar over wat je denkt.

Je stelt dat de enige reden waarom ik schreef afschuwelijk dat dit kindje is doodgereden dat het een NL kindje is.
De rest laat zich raden.

Pagina's : [1] 2 3