Bekijk volle/desktop versie : welke zuster? !



Pagina's : [1] 2

09-02-2015, 20:49
Welke zuster heeft sihr/voodoo (blokade op alles : om te trouwen, school, iets willen bereiken enz.)? Hoe ga je er mee om? Of had je het vroeger??
Pm me aub !

09-02-2015, 20:57


Niet alles is sihr

09-02-2015, 20:59
Dat vraag ik niet. En ja dat weet ik als geen ander.


Jazzak allah hoe gairn lieverd

09-02-2015, 21:03

Citaat door Libaneetje:
Dat vraag ik niet. En ja dat weet ik als geen ander.


Jazzak allah hoe gairn lieverd
wa antoum fa jazzakallahu khayr, misschien kan ik je helpen? Ik kan alleen niet pmen meid

09-02-2015, 21:43


Hoe bedoel je hoe je erom gaat? Bedoel je doet rokija en je kijkt of er dingen in jouw leven verandert moet worden het kan zijn dat je grote zonden pleegt..

Of bedoel je vraag anders?

09-02-2015, 21:48
Ik pm je wel..

10-02-2015, 00:31
Ik heb er veel in mn familie gehad. Moge Allah een ieder verlossen/beschermen van/tegen al het kwaad. Maar inderdaad, niet alles hoeft gelijk sihr te zijn.

10-02-2015, 01:08
ik heb ook behoorlijk angst om te trouwen.. Als ik aan trouwen denk krijg ik hele nare gevoelens in me maag.. Misselijk..
Maar denk dat het komt door de levenservaringen en extreme wantrouwen..
El ghair in sha Allah
voor studie ben gewoon down motivatieloos terwijl ik wel graag wil. Ernstig

10-02-2015, 20:04

Citaat door metalsia212:
ik heb ook behoorlijk angst om te trouwen.. Als ik aan trouwen denk krijg ik hele nare gevoelens in me maag.. Misselijk..
Maar denk dat het komt door de levenservaringen en extreme wantrouwen..
El ghair in sha Allah
voor studie ben gewoon down motivatieloos terwijl ik wel graag wil. Ernstig
ik denk dat je een knuffel nodig hebt van happysmile

10-02-2015, 20:18
Je dient juist dan te trouwen en rukya te verrichten voor diegene die ermee beproefd zijn.

10-02-2015, 20:19
Aub wie o wie. Stuur pm !

10-02-2015, 20:29

Citaat door metalsia212:
ik heb ook behoorlijk angst om te trouwen.. Als ik aan trouwen denk krijg ik hele nare gevoelens in me maag.. Misselijk..
Maar denk dat het komt door de levenservaringen en extreme wantrouwen..
El ghair in sha Allah
voor studie ben gewoon down motivatieloos terwijl ik wel graag wil. Ernstig
kijk studie is wel belangrijk ff doorbijten meid je moet er gewoon voor zorgen dat je een goede diploma hebt zorg dat je ingeschreven staat bij woning net, vervolgens zet geld opzij.. Dan kies je gewoon een leuke vent trouw je mee neem je desnoods een kind na een jaartje en klaar gaat tie gek doen en jou verwaarlozen Ben je pleite en heb je sws back up.. Maar hoop insha Allah dat jr gewoon eens een leuke liefhebbende godvrezende man krijgt en het allemaal loopt zoals het wel hoort..

10-02-2015, 20:48


Ik schuif het niet meteen op sihr maar ik ben er ene van. Ik zit al een tijdje vast, blokkade om alles zoals jij het zegt..ghayr in sha Allah

10-02-2015, 21:09

Citaat door romais:
kijk studie is wel belangrijk ff doorbijten meid je moet er gewoon voor zorgen dat je een goede diploma hebt zorg dat je ingeschreven staat bij woning net, vervolgens zet geld opzij.. Dan kies je gewoon een leuke vent trouw je mee neem je desnoods een kind na een jaartje en klaar gaat tie gek doen en jou verwaarlozen Ben je pleite en heb je sws back up.. Maar hoop insha Allah dat jr gewoon eens een leuke liefhebbende godvrezende man krijgt en het allemaal loopt zoals het wel hoort..
Helemaal mooi meid. Jij hebt helemaal klopt! Hahaha

10-02-2015, 21:11

Citaat door Zwakkeling_:
Ik schuif het niet meteen op sihr maar ik ben er ene van. Ik zit al een tijdje vast, blokkade om alles zoals jij het zegt..ghayr in sha Allah
We hebben alhamdoelillaah genoeg middelen gekregen onszelf te beschermen tegen dit kwaad en om sabab te doen voor genezing.
Voor elke ziekte is er een medicijn alhamdoelillaah. Maar dan moet je ook echt je best doen.

Pagina's : [1] 2