Bekijk volle/desktop versie : wow ik heb medecijn uitgevonden voor...



Pagina's : [1] 2

09-02-2015, 00:15
Rabwasa/aambeien

Ik had last van hahaha

09-02-2015, 00:18


ijs en olijfolie bevriezen en in je poepgat proppen. Had er last van tijdens begin zwangerschap en weg was het na een paar dagen. Prikt wel. Dit is zeker niet TMI want zwaar velen hier hebben er last van door al dat wit brood en marmita.

09-02-2015, 00:31

Citaat door maroc_sweety:
ijs en olijfolie bevriezen en in je poepgat proppen. Had er last van tijdens begin zwangerschap en weg was het na een paar dagen. Prikt wel. Dit is zeker niet TMI want zwaar velen hier hebben er last van door al dat wit brood en marmita.
Haha is dat echt zo?

Rabwasa kunnen niet tegen de kou??

Werkt het echt?

09-02-2015, 01:42
Vieze wijven. Tfoee op jullie anuskanaal.

Moest je maar niet zoveel aan anaal seks doen.

09-02-2015, 01:45


Getsie... waardoor komt het? Kots

09-02-2015, 02:14

Citaat door maruecosmeisje:
Rabwasa/aambeien

Ik had last van hahaha
Haay, genoeg over ijs en olijven, wat is jou nieuwe medicijn dan??
Ben erg benieuwd naar ;-)

09-02-2015, 10:03

Citaat door ilyas28:
Haay, genoeg over ijs en olijven, wat is jou nieuwe medicijn dan??
Ben erg benieuwd naar ;-)
Kijk kijk deze viezerik.

09-02-2015, 10:07
Daar hebben voornamelijk net-bevallen vrouwen en bejaarde mensen last van. Of mensen die te weinig vezels binnen krijgen. Ik begrijp de rare reacties niet zo. Zoiets kan toch iedereen overkomen.

09-02-2015, 10:52

Citaat door maroc_sweety:
ijs en olijfolie bevriezen en in je poepgat proppen. Had er last van tijdens begin zwangerschap en weg was het na een paar dagen. Prikt wel. Dit is zeker niet TMI want zwaar velen hier hebben er last van door al dat wit brood en marmita.
WHAAATTTTEEEEFUCKKKKKKK TERING. IK schrok me dood van je reactie serieus heftig gewoon. Vraag me af als nederlanders op deze site zitten en ze zien gewoon deze heftige fetisj anaal kanaal. Dat ze wel denken wat een vies volk.

09-02-2015, 11:52
Alatief rabwasa is gataarlijk even serieus mensen die zeggen vies let maar op dat jij ze kriigt dan piep jij wat anders hahaha

Topicstarter vertel misschien help ik iemand

09-02-2015, 12:55
Probeer zoveel mogelijk te drinken (water) en vezelrijke voeding te eten. En vooral niet persen tijdens het ontlasten want dat zorgt ervoor dat de zwellichaampjes hun weg naar buiten gaan vinden door de druk erop. Dit doet men veelal bij verstopping vandaar het advies voor veel vocht en vezelrijke voeding. Succes !

09-02-2015, 13:14
Oeeeh. Bah. Ya3oek. Viezerik. Ooow Gadverdamme.. Stelletje kleuters. Het is gewoon een ziekte wat toevallig op een ongemakkelijke plek zit.

09-02-2015, 15:01


Rabwasa is lastig

09-02-2015, 15:54

Citaat door maroc_sweety:
ijs en olijfolie bevriezen en in je poepgat proppen. Had er last van tijdens begin zwangerschap en weg was het na een paar dagen. Prikt wel. Dit is zeker niet TMI want zwaar velen hier hebben er last van door al dat wit brood en marmita.
Je manier van verwoorden is wel erg smerig en way too much gedetailleerd.

09-02-2015, 16:23

Citaat door voorhoofdgroot:
WHAAATTTTEEEEFUCKKKKKKK TERING. IK schrok me dood van je reactie serieus heftig gewoon. Vraag me af als nederlanders op deze site zitten en ze zien gewoon deze heftige fetisj anaal kanaal. Dat ze wel denken wat een vies volk.
Heel normaal om aambeien te krijgen tijdens zwangerschap. Domme reacties mogen dus opflikkeren.

Pagina's : [1] 2