Bekijk volle/desktop versie : Dat Marokkanen op elke plek op aarde te vinden zijn is oud nieuws, maar THE VOICE OF



08-02-2015, 12:44
Best wel een veelzijdig volk zijn wij.
Ik volg de laatste tijd Arab's got talent, dat zich afspeelt in het Midden-Oosten, en het stikt van de Marokkaanse deelnemers, zowel die uit Marokko vandaan komen of Europa, in alle soorten en maten...!

Maar het leukste was toch deze dame in the voice of Turkije

http://youtu.be/vqhUyP5lMq4

Check t even, geweldig dat communiceren met elkaar

08-02-2015, 12:52


Mooie meid met een mooie stem! Heeft ze nou the voice gewonnen?

08-02-2015, 12:52
Tekst is wel echt heel mooi.

Maar ja we zijn overal geen wonder dat iedereen ons zo haat haha

08-02-2015, 12:54

Citaat door Kiya:
Mooie meid met een mooie stem! Heeft ze nou the voice gewonnen?



Geen idee wie er uiteindelijk heeft gewonnen haha denk dat communiceren haar in de weg zal staan om te winnen... ik zoek even hoever ze was gekomen

08-02-2015, 13:00


Ver gekomen, maar eeeeeh, niet gewonnen... Turken laten geen beleg van hun brood stelen in eigen huis

08-02-2015, 13:01

Citaat door ELmotchou:
Geen idee wie er uiteindelijk heeft gewonnen haha denk dat communiceren haar in de weg zal staan om te winnen... ik zoek even hoever ze was gekomen
Ze sprak al een paar woorden Turks dus ze zal vast aan een snelcursus zijn begonnen
Maar wel een mooie stem heeft ze..

08-02-2015, 13:01

Citaat door ELmotchou:
Ver gekomen, maar eeeeeh, niet gewonnen... Turken laten geen beleg van hun brood stelen in eigen huis
ja stel je voor.. En gelijk hebben ze eigen volk eerst

08-02-2015, 13:04

Citaat door Kiya:
ja stel je voor.. En gelijk hebben ze eigen volk eerst


Maar beter The voice of Turkije dan Arab voice waarin die Arabieren uit het oosten niks gunnen aan Marokkaanse talenten

Damn, niemand gunt ons wat, zowel hier als elders hahaha

08-02-2015, 13:07

Citaat door ELmotchou:
Maar beter The voice of Turkije dan Arab voice waarin die Arabieren uit het oosten niks gunnen aan Marokkaanse talenten

Damn, niemand gunt ons wat, zowel hier als elders hahaha
Haters!!
Marokko heeft toch ook een voice ? En volgens mij was in die van het Midden-Oosten een Marokkaanse wel heel ver gekomen?
Ik moet eerlijk zeggen kijk die dingen nooit.. Zo af en toe hoor of lees ik er wat over meer niet..

08-02-2015, 13:12

Citaat door Kiya:
Haters!!
Marokko heeft toch ook een voice ? En volgens mij was in die van het Midden-Oosten een Marokkaanse wel heel ver gekomen?
Ik moet eerlijk zeggen kijk die dingen nooit.. Zo af en toe hoor of lees ik er wat over meer niet..


Marokko heeft geen eigen voice
Er bestaat Arab voice, daar doen alle Arabieren aan mee.... Ik kijk ook niet echt, maar ik word door een Irakese collega van mij steeds nieuwsgierig gemaakt en op de hoogte gehouden dus ben ik steeds via youtube gaan kijken, hilarisch soms.... En af en toe als de act tegenvalt dan neem ik genoegen met het staren naar Najoua Karam