Bekijk volle/desktop versie : Seks, slavernij en drugs in Bangladesh



Pagina's : [1] 2

07-02-2015, 19:59
Bangladesh is een van de weinige moslimlanden waar prostitutie legaal is. Het grootste bordeel van Bangladesh is Daulatdia, waar per dag meer dan 1500 vrouwen en meisjes seks hebben met duizenden mannen.

Daulatdia staat erom bekend dat er veel drugs worden gebruikt en dat er sprake is van kinderprostitutie. Veel van de vrouwen die er werken zijn slachtoffer van mensenhandelaren die ze naar de regio brachten en verkochten aan een pooier of een madam. Ze worden gedwongen om het bedrag dat voor hen is betaald af te lossen. Het kost ze vaak jaren om van deze schuld af te komen, omdat ze minder dan één dollar per klant krijgen.

VICE News-correspondent Tania Rashid bezocht het beruchte bordeel in Bangladesh waar mensenhandel, kinderprostitutie en drugs aan de orde van de dag zijn. Ze ontmoette de mensenhandelaren, hun slachtoffers, en de klanten.


http://www.vice.com/nl/video/seks-slavernij-en-drugs

http://https://www.youtube.com/watch?v=jgaltnLfxo8

07-02-2015, 21:20


Om juist meer klanten te trekken krijgen die jonge meiden steroïden uit de veesector.

Triest om te zien.

08-02-2015, 00:22

Citaat door Neville:
Om juist meer klanten te trekken krijgen die jonge meiden steroïden uit de veesector.

Triest om te zien.
Nogal ja, dus wanneer gaan we Bangladesh binnenvallen om hun te bevrijden denk je?

08-02-2015, 13:24

Citaat door Thebest21:
Nogal ja, dus wanneer gaan we Bangladesh binnenvallen om hun te bevrijden denk je?




Vrouwen zijn het niet waarom om voor te vechten en ik denk dat donkere vrouwen ook niets zijn voor IS.

08-02-2015, 13:30


Waarom worden daar geen drones met bommen gestuurd?

Omdat zulk massaprostitutie geaccepteerd wordt. En een islamitische staat is wel een bedreiging ?

08-02-2015, 14:23

Citaat door Prive_detective:
Waarom worden daar geen drones met bommen gestuurd?

Omdat zulk massaprostitutie geaccepteerd wordt. En een islamitische staat is wel een bedreiging ?
Als het westen er zich niet mee bemoeit, schande!
Als het westen er zich wel mee bemoeit, schande!

Landen in de regio schijnen nooit zelf iets te kunnen oplossen.

08-02-2015, 14:28

Citaat door Neville:


Vrouwen zijn het niet waarom om voor te vechten en ik denk dat donkere vrouwen ook niets zijn voor IS.
Er vind daar ook dwangarbeid plaats, in slecht onderhouden gebouwen van H&M en andere westerse bedrijven. Dus waarom vallen wij(onze westerse regeringen) Bangladesh niet binnen om hun te bevrijden?

08-02-2015, 14:33

Citaat door Thebest21:
Er vind daar ook dwangarbeid plaats, in slecht onderhouden gebouwen van H&M en andere westerse bedrijven. Dus waarom vallen wij(onze westerse regeringen) Bangladesh niet binnen om hun te bevrijden?
De mensen in Bangladesh die niet producten maken voor westerse bedrijven werken in zeer moderne, uitstekend geoutilleerde bedrijven, tegen Europese lonen, in werkweken van 35 uur?

08-02-2015, 14:33

Citaat door Thebest21:
Er vind daar ook dwangarbeid plaats, in slecht onderhouden gebouwen van H&M en andere westerse bedrijven. Dus waarom vallen wij(onze westerse regeringen) Bangladesh niet binnen om hun te bevrijden?


Klopt, er zijn wel meer landen waar vreselijke dingen gebeuren en die geen aandacht krijgen. Ik hoef jou toch niet te vertellen dat oorlogen niet altijd gaan over principes ? Wees niet zo naïef.

--

(Wie is die rijke familie achter die hoerentent en welke banden hebben zij met de politiek. Dat zijn de vragen die je moet stellen. )

08-02-2015, 14:45

Citaat door Leonidas:
De mensen in Bangladesh die niet producten maken voor westerse bedrijven werken in zeer moderne, uitstekend geoutilleerde bedrijven, tegen Europese lonen, in werkweken van 35 uur?


Non-argument heet dat. Dus als Nederlandse soldaten in een gebied opereren waar lokale militiestrijders de bevolking verkracht, betekend dat de Hollandse soldaten er ook op los mogen verkrachten?

08-02-2015, 14:47

Citaat door Neville:
Klopt, er zijn wel meer landen waar vreselijke dingen gebeuren en die geen aandacht krijgen. Ik hoef jou toch niet te vertellen dat oorlogen niet altijd gaan over principes ? Wees niet zo naïef.

--

(Wie is die rijke familie achter die hoerentent en welke banden hebben zij met de politiek. Dat zijn de vragen die je moet stellen. )
Nee, maar de media blijft dat wel herhalen, en het volk blijft het geloven. Kijk maar naar Amerika en hoe hun de oorlogen goed praten, hun zeggen "they hate our freedom". Dat is mijn probleem, die IQ loze horige die maar wat schreeuwen. De menigste(the mob) heeft de macht.

08-02-2015, 14:52

Citaat door Thebest21:


Non-argument heet dat. Dus als Nederlandse soldaten in een gebied opereren waar lokale militiestrijders de bevolking verkracht, betekend dat de Hollandse soldaten er ook op los mogen verkrachten?
Is het niet hypocriet om alleen altijd te beginnen over die paar bedrijven in die landen die producten maken voor westerse landen?
Terwijl miljarden mensen in derde wereld landen onder exact dezelfde omstandigheden leven, werken die geen producten maken voor westerse landen?

08-02-2015, 15:02



Citaat door Leonidas:
Is het niet hypocriet om alleen altijd te beginnen over die paar bedrijven in die landen die producten maken voor westerse landen?
Terwijl miljarden mensen in derde wereld landen onder exact dezelfde omstandigheden leven, werken die geen producten maken voor westerse landen?
Tsja, is het niet een beetje oneerlijk dat mensen zo'n drama maken over de holocaust, terwijl er genoeg andere genocides zijn plaatsgevonden op niet-joden? Wat maakt de joodse genocide zo bijzonder van alle andere genocides?

Plus waarom hebben mensen het altijd over Duitse concentratiekamoen, en niet over de Britse concentratie kampen tijdens de "Boeren oorlog" in Zuid-Afrika, of de Gulag van de Soviet-Unie of de kampen voor Italianen/Duitsers en Japanners in Amerika tijdens WO2?

Zo kan kan ik het ook.

08-02-2015, 15:10

Citaat door Thebest21:
Tsja, is het niet een beetje oneerlijk dat mensen zo'n drama maken over de holocaust, terwijl er genoeg andere genocides zijn plaatsgevonden op niet-joden? Wat maakt de joodse genocide zo bijzonder van alle andere genocides?

Plus waarom hebben mensen het altijd over Duitse concentratiekamoen, en niet over de Britse concentratie kampen tijdens de "Boeren oorlog" in Zuid-Afrika, of de Gulag van de Soviet-Unie of de kampen voor Italianen/Duitsers en Japanners in Amerika tijdens WO2?

Zo kan kan ik het ook.
Het is duidelijk dat je niet wil begrijpen wat ik schrijf. Ga dus geen tijd meer aan jou verspillen.

Hier hebben we het over hetzelfde land. vele tientallen miljoenen mensen werken onder afschuwelijke omstandigheden voor een laag loon, zoals dat gebruikelijk is in grote delen van Azie en andere derde wereldlanden.
Maar alleen waar producten worden gemaakt die naar het westen worden verzonden is het vreselijk, schandalig.

08-02-2015, 15:13

Citaat door Leonidas:
Het is duidelijk dat je niet wil begrijpen wat ik schrijf. Ga dus geen tijd meer aan jou verspillen.

Hier hebben we het over hetzelfde land. vele tientallen miljoenen mensen werken onder afschuwelijke omstandigheden voor een laag loon, zoals dat gebruikelijk is in grote delen van Azie en andere derde wereldlanden.
Maar alleen waar producten worden gemaakt die naar het westen worden verzonden is het vreselijk, schandalig.
Je bedoelt, ik heb je uitgelult. En je weet niks meer te zeggen, dus verlaat je de discussie maar?

Heb ik dat gezegd? Dat maak jij ervan. Dat jij nou een tunnelvisie hebt en jezelf constant als slachtoffer ziet, dat ligt aan jezelf.

Pagina's : [1] 2