Bekijk volle/desktop versie : Waarheid verwerpers: Also known as Talavies a.k.a The Murtad Salafi-Sect



07-02-2015, 14:03

Citaat door Abu-Saif:
Ze kunnen er niet tegen als iemand ze linkt met Sjieten-Rafidah-Murtadeen-Atheisten-Kuffaar- Kruisvaarders en Baby moorden..terwijl dat toch echt de realiteit is vandaag de dag

dan komen ze met allerlei rare teksten om mij in kwaad daglicht te zetten

Kifash a shab helbewoners?

Jullie gaan branden als nooit tevoren
.

07-02-2015, 14:11


A gut meskien "in een kwaad daglicht gesteld" gossie gossie...ga je nu huilen bij je "khalief'?abu nifaaq al jahudi?het grappige is dat zelfs de hardcore al Qaida aanhangers niets van jullie jullie moeten hebben als dat niet een teken aan de wand is...

07-02-2015, 14:12
Wat een diarree gast ben je ook

07-02-2015, 14:15

Citaat door Abu-Saif:
Ze kunnen er niet tegen als iemand ze linkt met Sjieten-Rafidah-Murtadeen-Atheisten-Kuffaar- Kruisvaarders en Baby moorden..terwijl dat toch echt de realiteit is vandaag de dag

dan komen ze met allerlei rare teksten om mij in kwaad daglicht te zetten

Kifash a shab helbewoners?

Jullie gaan branden als nooit tevoren
branden als nooit tevoren? Er is een 3adhaab waarmee ALLAH als nooit tevoren zal straffen en dat is voor as7aab al maida toen ze aan Isa 3aleihi assalaam vroegen om een maeda van de hemel te sturen en ALLAH zei:"Allah zeide: "Waarlijk, Ik zal haar (de tafel) tot u nederzenden, maar wie uwer
nadien ondankbaar wordt, zal Ik zó straffen als Ik geen ander onder de volkeren gestraft
heb."

07-02-2015, 14:17



Citaat door Abu-Saif:
Het zijn ook altijd dezelfde talaviestische viezerikken die van onderwerp proberen te veranderen

Kifash a shab moordenaars en verkrachters, Jullie talavies heulen met de ergste vijanden die er maar bestaan op aarde volgens de religie Islaam
Ff berichtje naar de mod sturen.

Je maakt de vrouwen en kinderen bang die op deze site inloggen

07-02-2015, 14:18

Citaat door Abu-Saif:
Het zijn ook altijd dezelfde talaviestische viezerikken die van onderwerp proberen te veranderen

Kifash a shab moordenaars en verkrachters, Jullie talavies heulen met de ergste vijanden die er maar bestaan op aarde volgens de religie Islaam
Nog steeds inhoudloos mordechai kom met iets nieuws het wordt saai joh..

07-02-2015, 15:05

Citaat door Abu-Saif:
Talaviezen behoren tot de goorste mensen

ook bekend als het volk dat samenspande met Kuffaar om Islam te proberen te vernietigen

weet jij niet dat Islam zal zegevieren met 'Isa als knaller op het eindfeest en jullie bondgenoten >> Kuffaar met de grond gelijk maakt?
"Knaller op het eindfeest" beetje respect voor een profeet ya Aba Jahl klopt de Messih zal de ddajjal doden maar jouw vriendjes zullen samen met de dajjal zijn :It was said to Ali : “All praise be to Allah who rescued the servants from them.” He replied: “Nay. I swear by the One in whose Hand my soul is, there are still some of them that remain in the loins of men and verily, there are those amongst them who will be with the Dajjal.

07-02-2015, 15:07
Walaahi je bent zo lachwekkend kansloos...

07-02-2015, 15:09

Citaat door Abu-Saif:
Wie zijn de bondgenoten van de Talaviezen? juist de Joden.. en wat gaat 'Isa doen met de Joden en haar bondgenoten?
juist jullie vernietigen als nooit tevoren
Een van die mongolen in jouw OT doet shahada met zijn linker hand kan je hem ff bellen en zeggen dat ie zijn rechterhand moet gebruiken, linkerhand is om je khaariji kont af te vegen niet voor shahada...