Bekijk volle/desktop versie : Kinderwens



Pagina's : [1] 2 3 4

07-02-2015, 13:59
Salaam aleykoum,
Hoe gaan jullie hiermee om, je hebt een bepaalde leeftijd bereikt en je hebt nog steeds geen kinderen?
Je ziet om je heen mensen poppen kinderen eruit alsof het snoepjes zijn.
j

07-02-2015, 14:04



Citaat door Muslimah1987:
Salaam aleykoum,
Hoe gaan jullie hiermee om, je hebt een bepaalde leeftijd bereikt en je hebt nog steeds geen kinderen?
Je ziet om je heen mensen poppen kinderen eruit alsof het snoepjes zijn.
j
Hoe ga je er zelf mee om?

Insha allah word je gauw verblijd met een wondeRtje.
geef sowieso niet op en leg je vertrouwen bij allah

07-02-2015, 14:09
Je vertrouwen leggen bij Allah soubhana wa ta3ala en veel adiyaat doen dat jullie ooit verblijd worden met een wonder.
Kind krijgen is niet vanzelfsprekend

07-02-2015, 14:24
Je kan beter machallah zeggen ..ipv ze poppen ze uit als snoepjes

07-02-2015, 14:27


ik ben 13 jaar gehuwd en heb geen kinderen. ik heb me jarenlang ziek gemaakt dmv ivf, je vakantie opofferen om naar verschillende fokha te gaan, alle 3shoub geprobeerd die er bestaan enz enz pppfff als ik eraan terug denk dan borrelt de woede terug in mij op. ik ben nu op een punt gekomen dat ik zelf geen kinderen wil. als ze spontaan komen bismillah en als ze niet komen hmdl Allah swt heeft dit zo gewild en hij weet het beste. maar ik zal er nooit nog iets voor doen. mijn raad naar de vrouwen met een zware kinderwens is stop met u ziek te maken door alles uit te testen. en Allah swt leid je dus wacht geduldig af. hij weet het beste. Moge Allah swt iedereen verblijden die met een kinderwens zit.

07-02-2015, 14:30

Citaat door hayam:
ik ben 13 jaar gehuwd en heb geen kinderen. ik heb me jarenlang ziek gemaakt dmv ivf, je vakantie opofferen om naar verschillende fokha te gaan, alle 3shoub geprobeerd die er bestaan enz enz pppfff als ik eraan terug denk dan borrelt de woede terug in mij op. ik ben nu op een punt gekomen dat ik zelf geen kinderen wil. als ze spontaan komen bismillah en als ze niet komen hmdl Allah swt heeft dit zo gewild en hij weet het beste. maar ik zal er nooit nog iets voor doen. mijn raad naar de vrouwen met een zware kinderwens is stop met u ziek te maken door alles uit te testen. en Allah swt leid je dus wacht geduldig af. hij weet het beste.
Moge Allaah jou belonen voor je geduld... En jou alles geven wat je wenst in jouw hart.

07-02-2015, 14:31
Alle rzik komt van Allah hij geeft aan wie hij wil, de een krijgt ze de ander niet. De een krijgt ze makkelijk, terwijl de ander er meer moeite en geduld voor moet opbrengen. Leg je vertrouwen enkel in hem, doe veel dou3a en wat voor je bestemt is zal ook gebeuren

Moge Allah je in sha Allah zegenen met een kindje, en voor al die mensen die in het zelfde schuitje zitten Allah rzik koem

07-02-2015, 14:34

Citaat door hayam:
ik ben 13 jaar gehuwd en heb geen kinderen. ik heb me jarenlang ziek gemaakt dmv ivf, je vakantie opofferen om naar verschillende fokha te gaan, alle 3shoub geprobeerd die er bestaan enz enz pppfff als ik eraan terug denk dan borrelt de woede terug in mij op. ik ben nu op een punt gekomen dat ik zelf geen kinderen wil. als ze spontaan komen bismillah en als ze niet komen hmdl Allah swt heeft dit zo gewild en hij weet het beste. maar ik zal er nooit nog iets voor doen. mijn raad naar de vrouwen met een zware kinderwens is stop met u ziek te maken door alles uit te testen. en Allah swt leid je dus wacht geduldig af. hij weet het beste. Moge Allah swt iedereen verblijden die met een kinderwens zit.
Allah is groot . Je moet jezelf niks verwijten. .je hebt sbeb gedaan.

07-02-2015, 14:58
Ik raad alle vrouwen en mannen die geen kinderen kunnen krijgen, aan om istigfaar te doen. Dus de hele dag door "astagfiro Allah" te zeggen. Mijn man heeft het eens opgezocht, dus kan even geen bewijs hiervoor neerzetten.

07-02-2015, 15:03

Citaat door hayam:
ik ben 13 jaar gehuwd en heb geen kinderen. ik heb me jarenlang ziek gemaakt dmv ivf, je vakantie opofferen om naar verschillende fokha te gaan, alle 3shoub geprobeerd die er bestaan enz enz pppfff als ik eraan terug denk dan borrelt de woede terug in mij op. ik ben nu op een punt gekomen dat ik zelf geen kinderen wil. als ze spontaan komen bismillah en als ze niet komen hmdl Allah swt heeft dit zo gewild en hij weet het beste. maar ik zal er nooit nog iets voor doen. mijn raad naar de vrouwen met een zware kinderwens is stop met u ziek te maken door alles uit te testen. en Allah swt leid je dus wacht geduldig af. hij weet het beste. Moge Allah swt iedereen verblijden die met een kinderwens zit.


Jammer dat je het ziet als je zelf ziek maken. Je hebt enkel sebab gedaan. Het is juist goed dat je van alles hebt geprobeerd. Zou je dit niet hebben gedaan dan zou je er waarschijnlijk later spijt van krijgen.

07-02-2015, 15:25

Citaat door TranQuility:
Jammer dat je het ziet als je zelf ziek maken. Je hebt enkel sebab gedaan. Het is juist goed dat je van alles hebt geprobeerd. Zou je dit niet hebben gedaan dan zou je er waarschijnlijk later spijt van krijgen.
met ziek bedoel ik depressie. ik ben het nu nog altijd maar in mindere mate hmdl.

07-02-2015, 15:30

Citaat door hayam:
met ziek bedoel ik depressie. ik ben het nu nog altijd maar in mindere mate hmdl.
Maak jezelf niet gek door iets waar jij en geen ander controle op heeft, behalve Allah swt. Het neemt niet weg dat het niet makkelijk is zeker niet, ben zelf niet getrouwd of dergelijke maar kan me voorstellen dat het een moeilijke beproeving is. Moge Allah je geduld rijkelijk belonen is het niet in deze wereld dan in sha Allah in het hiernamaals. Ameen

07-02-2015, 15:40



Citaat door hayam:
met ziek bedoel ik depressie. ik ben het nu nog altijd maar in mindere mate hmdl.
heeft jouw man jou niet verlaten voor een vruchtbare vrouw?.

07-02-2015, 15:56

Citaat door hayam:
ik ben 13 jaar gehuwd en heb geen kinderen. ik heb me jarenlang ziek gemaakt dmv ivf, je vakantie opofferen om naar verschillende fokha te gaan, alle 3shoub geprobeerd die er bestaan enz enz pppfff als ik eraan terug denk dan borrelt de woede terug in mij op. ik ben nu op een punt gekomen dat ik zelf geen kinderen wil. als ze spontaan komen bismillah en als ze niet komen hmdl Allah swt heeft dit zo gewild en hij weet het beste. maar ik zal er nooit nog iets voor doen. mijn raad naar de vrouwen met een zware kinderwens is stop met u ziek te maken door alles uit te testen. en Allah swt leid je dus wacht geduldig af. hij weet het beste. Moge Allah swt iedereen verblijden die met een kinderwens zit.
Moge Allah jou en alle vrouwen met een kinderwens verblijden met gezonde kindjes. Ameen

07-02-2015, 15:56

Citaat door hayam:
met ziek bedoel ik depressie. ik ben het nu nog altijd maar in mindere mate hmdl.

Moge Allah swt je alsnog verblijden met een baby, In Sha Allah. Geef het nooit op, alles komt van Allah swt.

Pagina's : [1] 2 3 4