Bekijk volle/desktop versie : maaltijd vervangende crunch bars



06-02-2015, 13:40
heey meiden, ik verkoop gezonde maaltijd vervangende crunch bars van pure chocolade 1 reep bevat 129 calorieën. en het heeft een laag suikergehalte. de reep is goed om te eten als je probeert af te vallen want 1 reep vult heel goed ! pm me voor bestellingen per stuk of per doos kan, in een doosje zitten er 20

06-02-2015, 14:04


Je hebt het over maag vullen en afvallen, maar hoe zit het met de voedingsstoffen, vitamines en mineralen die je lichaam nodig heeft? Je kan ook aarde gaan eten, vult ook vast wel.. maar wat schiet je er mee op dan ben je afgevallen en heb je er 20 ziektes bij omdat je je lichaam niet de stoffen geeft die het nodig heeft.

06-02-2015, 14:50

Citaat door Meid_:
Je hebt het over maag vullen en afvallen, maar hoe zit het met de voedingsstoffen, vitamines en mineralen die je lichaam nodig heeft? Je kan ook aarde gaan eten, vult ook vast wel.. maar wat schiet je er mee op dan ben je afgevallen en heb je er 20 ziektes bij omdat je je lichaam niet de stoffen geeft die het nodig heeft.
die informatie geef ik mee als je me pm't aangezien het heel veel informatie is om hier te zetten

06-02-2015, 15:23
Essentiële info, denk dat je daar ook meer klanten mee zult vangen. Ik heb geen interesse dank je!