Bekijk volle/desktop versie : Varken in Paracetamol 500



Pagina's : [1] 2 3

05-02-2015, 20:05

05-02-2015, 20:18


Assalamoe alikom,

De varken woont overal bijna in procesvoedingsmiddelen en veel medicijnen.

Verder vind ik het wel vreemd dat mensen gebruik maken van paracetamol, als daar toch een natuurlijk alternatief voor is!

Paracetamol schaadt de lever...als dat lange dagen achter elkaar gebruikt wordt.

De artsen zeggen al heel lang dat deze medicijn op recept voorgeschreven dient te worden, aangezien veel mensen denken dat zij snoepjes aan het nemen zijn.

Fi amani Allah,

05-02-2015, 20:20
Ja ik las ht gister, ach tegenwoordig zit overal wel wat in wat haram is.. Vind varken niet eens zo erg insecten da's pas walgelijk.. We doen allemaal onze boodschappen blind bij de appie heijn en weetje wil het geneens weten anders houden we niets meer over kende beter dan je eigen brood bakken groente tuin aanmaken en je schaapjes slachten..

05-02-2015, 20:27

Citaat door romais:
Ja ik las ht gister, ach tegenwoordig zit overal wel wat in wat haram is.. Vind varken niet eens zo erg insecten da's pas walgelijk.. We doen allemaal onze boodschappen blind bij de appie heijn en weetje wil het geneens weten anders houden we niets meer over kende beter dan je eigen brood bakken groente tuin aanmaken en je schaapjes slachten..
Tralala rijke mevrouw. De meesten hier doen hun boodschappen bij de liddle

05-02-2015, 20:27



05-02-2015, 20:32
Massin, welk natuurlijk alternatief?

05-02-2015, 20:35
Serieus?? In paracetamol? Maar goed. Genoeg fatwa's hierover.

05-02-2015, 20:36

Citaat door romais:
Ja ik las ht gister, ach tegenwoordig zit overal wel wat in wat haram is.. Vind varken niet eens zo erg insecten da's pas walgelijk.. We doen allemaal onze boodschappen blind bij de appie heijn en weetje wil het geneens weten anders houden we niets meer over kende beter dan je eigen brood bakken groente tuin aanmaken en je schaapjes slachten..
Assalamoe alikom,

Ik check alles wat ik koop, maar weet ik wel al die producten in grote lijnen. U zou wel moeten weten wat je eet..varken is erg dan je denkt, echt.
Alle haram en kunstmatige stofjes (schadelijke voedingsadditieven) gaan niet in mijn mandje....uit eten gaan bestaat niet bij mij behalve uit nood ( één keer per jaar).

Maar er valt genoeg gezond te eten...en goedkoop ook nog!
Per maand besteed ik niet meer dan 100 euro aan eten en drinken! Veel fruit en veel vis....en alles waar ik in zin in heb...
Ook geniet ik elke dag van Tajien!

Fi amani Allah,

05-02-2015, 20:37
Owh.. dat verklaart mn verslaving.

05-02-2015, 20:39
Ik maak een grap.

Maar betekent dit nu serieus dat we het niet mogen slikken? Mijn huisarts heeft me verboden om paracetamol te nemen tegen hoofdpijn, het verergert het alleen maar volgens haar.

Massin, leeft jouw gezondheidstopic nog?

05-02-2015, 20:40

Citaat door massin:
Assalamoe alikom,

Ik check alles wat ik koop, maar weet ik wel al die producten in grote lijnen. U zou wel moeten weten wat je eet..varken is erg dan je denkt, echt.
Alle haram en kunstmatige stofjes (schadelijke voedingsadditieven) gaan niet in mijn mandje....uit eten gaan bestaat niet bij mij behalve uit nood ( één keer per jaar).

Maar er valt genoeg gezond te eten...en goedkoop ook nog!
Per maand besteed ik niet meer dan 100 euro aan eten en drinken! Veel fruit en veel vis....en alles waar ik in zin in heb...
Ook geniet ik elke dag van Tajien!

Fi amani Allah,
100 euro en elke dag tajine.

Verklap mij es het geheim dan akhi

05-02-2015, 20:43

Citaat door massin:
Assalamoe alikom,

Ik check alles wat ik koop, maar weet ik wel al die producten in grote lijnen. U zou wel moeten weten wat je eet..varken is erg dan je denkt, echt.
Alle haram en kunstmatige stofjes (schadelijke voedingsadditieven) gaan niet in mijn mandje....uit eten gaan bestaat niet bij mij behalve uit nood ( één keer per jaar).

Maar er valt genoeg gezond te eten...en goedkoop ook nog!
Per maand besteed ik niet meer dan 100 euro aan eten en drinken! Veel fruit en veel vis....en alles waar ik in zin in heb...
Ook geniet ik elke dag van Tajien!

Fi amani Allah,
wslm 100 euro per maand?? Dat Ben ik bijna per week kwijt! En dan eet ik geneens zo uitgebreid .. Hoe doe je dat dan?

05-02-2015, 20:44



Citaat door eshghamx:
Massin, welk natuurlijk alternatief?
Assalamoe alikom,

Eerlijk waar zijn er veel kruiden te noemen, maar de bekende bij de menigte zijn:

O.a wilgenbast ( hiermee wordt aspirine van gemaakt) goed malen en als thee nemen.
Wilgenbast bevat zowel de pijnstillende stof als maagbeschermende stof ( dat kan je niet zeggen van paracetamol en alle andere
pijnstillende medicijnen die ons maag erg irriteren).

Neem een kijkje: https://www.pit-pit.com/schietwilg.html

Ook is gember een goed pijnstillende kruid...en scoort erg goed bij allerlei hoofdpijnen en gewrichtsklachten.
Als warme thee te gebruiken uit de biologische verse gemberwortels.

Fi amani Allah,

05-02-2015, 20:47

Citaat door renault4:
Tralala rijke mevrouw. De meesten hier doen hun boodschappen bij de liddle
Ja heb geen Lidl in de buurt denk ik, wel aldi maar die producten smakeloos

05-02-2015, 21:27

Citaat door renault4:
100 euro en elke dag tajine.

Verklap mij es het geheim dan akhi
Daar is niets geheims aan.
U hoeft alleen gezond te eten en gezonde leefstijl na te streven....dat is alles.

Ik eet zelden vlees één keer per twee weken.
Ik maak geen gebruik van gebakjes, koekjes, kauwgom, snoepjes, ijsjes, chips, frisdrank, kant en klaarvoedsel, of straatvoedsel...

Verder eet ik slechts seizoensfruit en -groenten...regelmatig verse vis, bijna dagelijks peulvruchten...altijd volkoren granen, altijd olijfolie...en dadels.

Mijn dranken zijn vooral groene thee ( met seizoenskruid).

Eet zelden zuivel, één of twee keer per week.

Fi amani Allah,

Pagina's : [1] 2 3