Bekijk volle/desktop versie : Vliegticket geboekt met hele verkeerde achternaam Air Arabia



03-02-2015, 06:49
Weten jullie of de achternaam gewijzigd kan worden op de ticket? Air Arabia

03-02-2015, 07:11


Je kan straks het telefoonnummer bellen op schiphol. Zij kunnen wel wijzigingen aanbrengen op tickets. Ik heb tot nu toe geboorte datumggewijzigd. Maar nooit achternaam. Gewoon proberen

03-02-2015, 07:26
Kost geld. Succes

03-02-2015, 09:03
Dank je wel voor de reacties dames. Het is wel een heel duur telefoongesprek check 0.80 cent per minuut.

03-02-2015, 09:03



Citaat door Amoura:
Je kan straks het telefoonnummer bellen op schiphol. Zij kunnen wel wijzigingen aanbrengen op tickets. Ik heb tot nu toe geboorte datumggewijzigd. Maar nooit achternaam. Gewoon proberen
Amoura? waar hier kosten aan verbonden?

03-02-2015, 09:33
Ik heb zoveel fouten gemaakt in mijn leven met tickets boeken, elk jaar weer
Alsof ik niet leer van mijn fouten
Ik heb een keer verkeerde geboortedatum ingevuld van me vader, via jetairfly, meteen gebeld meteen gefixed maar inderdaad een duur telefoontje.
Ik heb een keer de verkeerde vertrekdatum ingevuld, meteen gebeld, 7 uur lang bezig geweest met bellen, uiteindelijk kosteloos omgeboekt., maar dat is niet de norm.
Het hangt er soms ook maar net aan wie je aan de telefoon hebt, dus je moet zelf heel luchtig doen. Goedemiddag ik heb geboekt dan en dan dit is mijn reserveringsnummer maar ik wil de achternaam wijzigen.

03-02-2015, 10:10
ohhh wat erg zeg gelukkig heb je het elke keer kunnen oplossen.