Bekijk volle/desktop versie : 'Badr Kali' toch geschorst voor breken kaak teamgenoot



02-02-2015, 15:39
FC Utrecht heeft Anouar Kali alsnog een schorsing opgelegd voor het slaan van ploeggenoot Kristoffer Peterson. Dat leverde hem de bijnaam 'Badr Kali' op.





De middenvelder bezorgde de Zweedse aanvaller vorige week donderdag op de training een gebroken kaak. Kali kreeg alleen een geldboete van de clubleiding en stond zondag gewoon in de basis tegen PEC Zwolle. Na alle kritiek die daarop volgde, heeft FC Utrecht toch besloten de middenvelder voor twee weken te schorsen.

"Het heeft het hele weekend aan mij geknaagd", bekende algemeen directeur Wilco van Schaik. "Moreel gezien is mijn beslissing onjuist geweest. Ik kan mezelf niet recht in de spiegel meer aankijken." Kali zou door een schorsing vanwege vijf gele kaarten woensdag sowieso al de wedstrijd tegen Willem II missen. Hij ontbreekt daarna ook tegen PSV en FC Dordrecht in de selectie van trainer Rob Alflen.

02-02-2015, 16:29


Had je zien aankomen, demonisatie van afgelopen weekend nam zieke vormen aan maar toch ben ik zeer benieuwd naar de redenen. Het feit dat hij een assist op zijn bek heeft getimmerd en alsnog werd opgesteld zegt natuurlijk veel. Het is geen Ronaldo dat hij een basisplek kan afdwingen ongeacht zijn gedragingen dus ergens begrepen ze het bij de Utrecht wel. Dus beste broeders en zusters, wat zou de reden kunnen zijn geweest die dit handelen rechtvaardigd? Bestaat er een kans dat hij hier een boekje over opendoet of een lek via VI?

03-02-2015, 02:18
Vraag ik me ook af hij slaat niet zomaar , die kut blanken hebben altijd grote bek en raare opmerkingen

03-02-2015, 09:58
@Hmimitje racist

03-02-2015, 10:59



Citaat door Madara:
@Hmimitje racist
Vrijheid van meningsuiting

03-02-2015, 12:17
@ANSS klopt, het is een racistische mening.