Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Weight Watchers



24-03-2005, 10:47
Ik ga speciaal een topic hierover openen omdat veel vragen me hierover zijn gesteld en ik weet dat veel mensen willen afvallen!!! Doe het dan op een gezonde manier en niet door pillen te kopen enz want het werkt niet en het is echt schadelijk!!!
Ik heb het weight watchers dieet zelf gedaan en ben 23kg afgevallen.
Stel hier je vragen en ik antwoord erop
Het dieet zelf gaat zo : Afhankelijk van je gewicht mag je een x- aantal punten per dag eten.
Je eten bereken je om per punten, hiervoor heb je een boekje en een rekenmachientje voor nodign om het om te rekenen! Ik heb ze beiden dus het is echt geen probleem ik kan alles voor jullie uitrekenen. Bv een sneetje brood heeft 1 punt en een koffielepel chocopasta een halve punt.
Wie wil afvallen meld je hier aan en ik geef alle nuttige uitleg wat je nodig hebt.
Dit is een dieet wat echt werkt!
Ik ga regelmatig ook recepten plaatsen. Wie meer wilt weten stel hier je vraag

24-03-2005, 10:53


Zoooo 23kg pffff Dat is echt veeel

Maare ikzelf wil ook afvallen.. Ik wil er graag iets van 5 kg afhebben..

Ik heb al heel wat dingen geprobeerd maar het lukt me niet..

Ik hoop dat je me kunt helpen

24-03-2005, 10:59
Ja zeker wil ik je helpen meid.
Weeg je onder de 70kg? Dan mag je 18 punten per dag eten.
Wat eet je graag? Dit dieet is echt goed omdat je mag blijven eten wat je wilt zolang je je maar aan je aantal punten per dag houdt. Wel moet je veel water drinken 1,5l per dag ongeveer en 5stukken groenten en fruit per dag eten. Meestal hebben groenten en fruit geen punten dus... maar er zijn ook weer uitzonderingen. Wat eet je meestal? Ik kan je ongeveer zeggen hoeveel punten het heeft

24-03-2005, 11:06
Salaam 3alaykoum,

Allay y Jaziek bi ghair, dat is heel lief dat je dat voor ons doet.
Ik weeg 58 en wil naar 50 inshaAllah.
Kan je mij helpen???

Kusje Asia

24-03-2005, 11:11



Citaat door Asiaake:
Salaam 3alaykoum,

Allay y Jaziek bi ghair, dat is heel lief dat je dat voor ons doet.
Ik weeg 58 en wil naar 50 inshaAllah.
Kan je mij helpen???

Kusje Asia
Maar 58 is toch hartstikke weinig..

Maare ik weeg precies 70 en wil in ieder geval naar de 65 en misschien wel minder.. En dan heb ik nog een vraagje.. Hoelang gaat het ongeveer duren dan..

24-03-2005, 11:20
salaam
ik weeg 70 kilo en wil graag 10 kilo afvallen .
hoeveel aantal punten mag ik dan eten .

24-03-2005, 11:45

Citaat door Asiaake:
Salaam 3alaykoum,

Allay y Jaziek bi ghair, dat is heel lief dat je dat voor ons doet.
Ik weeg 58 en wil naar 50 inshaAllah.
Kan je mij helpen???

Kusje Asia
Da is graag gedaan
Per dag mag je 18 punten eten
Ik heb een heel boekje waar de meeste punten staan per voedingswaar ik ga ze hier proberen te plaatsen en als je iets wilt eten bv kan je me de calorieën en de vetten hier plaatsen en reken voor je uit hoeveel punten het heeft
Ik zal ondertussen de belangrijkste dingen al plaatsen
Aardappelen: 1 vrije portie : 2punten
Chips: 1handvol : 2punten
Frieten: diepgevroren, opgewarmd in de oven : 100gr : 4punten
Frieten gefrituurd: 100gr : 8,5 punten
Boter, margarine, slagroom: 1 koffielepel: 1punt
Boter light of halfvol, minarine, room : 1koffielepel 0,5punt
Meeste soorten brood: 1 sneetje : 1punt
Beschuit 3 stuks: 2punten
Sandwich, pistolet, peperkoek: 1stuk: 2punten
stokbrood: 1halve: 100gr: 4punten
rijstwafel: 2stuks: 1punt
Turks brood: 100gr (halve brood): 4punten
Alle soorten Chocolade: 10gram : 1punt
Kauwgom: 0punten
Fruitgommetje: 4stuks :0,5 punten
Meeste confituren en jam: 1 koffielepel 0punten, 1eetlepel 1punt
Hazelnootpasta, chocopasta: 1koffielepel 0,5punt
Pindakaas: 2koffielepels: 1,5punt
Pindakaas met stukjes noot: 1eetlepel 2,5 punten
De meeste deegwaren(niet allemaal), rijst: 30gr: 2punten
zelfrijzende bloem: 1eetlepel: 1punt
de meeste cornflakes(niet allemaal) 30gr: 2punten
water, cola light, en de meeste light drankjes: 0punten
koffie: 0,5 punten
cappucino: 1punt
thee: 0punten ( als je er geen suiker indoet, maar canderell bv)
fast food en uit eten gaan: vraag meer info aan mij
cornetto ijs: 1 stuk : 6punten, dame blanche: 9punten, bolletje ijs: 1,5 punten, magnum: 7punten, sorbet: 1 bolletje 0,5 punten
kaas: te veel soorten om op te noemen vraag meer info aan mij
kant en klaar maaltijden: meer info aan mij vragen
koeken en gebak: ook te veel soorten om op te noemen
kruiden en smaakmakers: meeste hebben 0punten
paneermeel; 1 eetlepel 1 punt
melk vol: 1glas 3punten, melk halfvol: 1glas 2punten, magere melk: 1glas 1punt
1 ei: 2punten
olie, noten en zaden: te veel weer om op te noemen
bechamelsaus, kaassaus, knoflooksaus, vissaus: 1eetlepel 0,5 punten
dressing: 2koffielepels: 1punt
gewone mayonaise: 1 koffielepel: 1punt
ketchup: 1koffielepel 0 punten, 1 eetlepel 0,5 punten
soepen: te veel soorten weer
suiker: 1koffielepel of 1 klontje 0 punten, 1eetlepel of 3 klontjes 1punt
vegetarische producten: ask me
vis en vlees: ask me again

Dit is ongeveer een basislijst: ik heb een uitgebreid boekje waar alles in staat ook van de merk enz vraag mij maar als je iets niet weet en ik zeg je hoeveel punten het heeft. bv bij cornflakes welke cornflakes (chocopops ofzo) of anderen

24-03-2005, 11:46
Weeg je onder de 70 mag je 18 punten eten
boven de 70 en onder de 80 : 20punten
boven de 80 en onder de 90: 22 punten
boven de 90 en onder de 100: 24 punten
boven de 100kg: 26 punten

24-03-2005, 11:47
Heb je iets gekocht waarvan de calorieën en vetten op de verpakking staan geef me ze dan door en ik bereken je hoeveel punten het heeft want in het boekje wat ik heb heb ik de basislijst opgenoemd, maar je hebt verschillende punten ook per merk enz

24-03-2005, 11:47

Citaat door missy898:
Maar 58 is toch hartstikke weinig..

Maare ik weeg precies 70 en wil in ieder geval naar de 65 en misschien wel minder.. En dan heb ik nog een vraagje.. Hoelang gaat het ongeveer duren dan..
Ja eigenlijk zegt iedereen dat maar 50 past juist bij mij en ik voel me er beter bij. 60 is teveel en ik voel me zwaar
Ik ga morgen inshaAllah beginnen. Ik eet heel veel fruit en ga iedere morgen een uur joggen inshaAllah lukt het me. Ik wil wel die weight watchers methode volgen omdat het gezond is en gemakkelijk. Mijn beste vriendin woog 63 en wou ook naar de 50 het is haar gelukt met weight watchers en weegt nu nog steeds 50 (die regime heeft ze 2 jaar geleden gedaan)
InshaAllah lukt het ons allemaal!!!
Moge Allah swt het ons gemakkelijk maken!!!
AMIEEEEEEEEEEEEEN

24-03-2005, 11:51

Citaat door Asiaake:
Ja eigenlijk zegt iedereen dat maar 50 past juist bij mij en ik voel me er beter bij. 60 is teveel en ik voel me zwaar
Ik ga morgen inshaAllah beginnen. Ik eet heel veel fruit en ga iedere morgen een uur joggen inshaAllah lukt het me. Ik wil wel die weight watchers methode volgen omdat het gezond is en gemakkelijk. Mijn beste vriendin woog 63 en wou ook naar de 50 het is haar gelukt met weight watchers en weegt nu nog steeds 50 (die regime heeft ze 2 jaar geleden gedaan)
InshaAllah lukt het ons allemaal!!!
Moge Allah swt het ons gemakkelijk maken!!!
AMIEEEEEEEEEEEEEN
InschaAllah.. Als jij je daardoor lekkerder gaat voelen moet je zeker doen

Waar kan je dat boekje krijgen..

24-03-2005, 11:55

Citaat door naoual17:
hai meissie heb een vraagje: ikwil ook beginnen met afvallen,ik probere nu minder te eten of eigenlijk minder vettig te eten.Mijn vraagis moet je niet daarbij sporten,want ik ga ook fitnissen om wat sneller effect te hebben.

wat kan jij me adviseren en mag je behalve water ook gewoon sap drinken telt dat ook mee?

alvast bedankt dat je dit wilt doet,goed man!

liefs naoual
Je hoeft niet te sporten hierbij om af te vallen, maar beweging kan nooit kwaad daar val je sneller mee af. Je mag ook gewoon sap drinken, maar het hangt af van welke sap zelf geperste fruitsap bv heeft 1punt als het ene uit de winkel is kun je me plaatsen welke het is. sap is eigenlijk ook goed zolang je je lichaam reinigt. Wat heel belangrijk is is dat je je punten moet opeten per dag anders werkt het niet. Als je er te weinig op een dag hebt gegeten heb je extra punten voor de volgende dag over. of als je naar een feestje moet ofzo kan je punten vooraf sparen je mag er max 4 per dag sparen, maar die moet je die week op hebben, want dit is juist genoeg dat je lichaam ook de energie heeft om je vetten te verbranden.

24-03-2005, 11:57



Citaat door missy898:
InschaAllah.. Als jij je daardoor lekkerder gaat voelen moet je zeker doen

Waar kan je dat boekje krijgen..
Op een weight watchers bijeenkomst. Daar kun je ook nog andere dingen krijgen hoor zoals weight watchers chocoladerepen enz

24-03-2005, 11:59

Citaat door missy898:
Maar 58 is toch hartstikke weinig..

Maare ik weeg precies 70 en wil in ieder geval naar de 65 en misschien wel minder.. En dan heb ik nog een vraagje.. Hoelang gaat het ongeveer duren dan..
Dit hangt van persoon tot persoon af, maar resultaat heb je zeker!
Ik vermagerde soms een halve kilo per week soms een kilo, is echt verschillend

24-03-2005, 12:02
http://gcms.weightwatchers.com/WWI_WrapperHome.aspx?Params=1007952|f|13||

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53