Bekijk volle/desktop versie : Buitenechtelijk kind



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

30-01-2015, 00:10
Zijn er mensen met deze situatie, of met broers die in deze situatie zitten? Mijn vriendin blijkt dus zwanger te zijn. Ze zit in haar tweede maand maar is er deze week achter gekomen. Zij merkt nog nergens iets van maar ik ben al dagen aan het overgeven door dit nieuws. Haar mijn vriendin noemen gaat eigenlijk te ver, aangezien het meer een meisje is waar ik af en toe contact mee heb. Ze is van Litouwse afkomst, totaal niet gelovig en zie haar ook niet bekeren. De Marokkaanse cultuur doet haar weinig. Heel jammer, want het is echt een lieve meid waar ik zeker een toekomst mee zou willen opbouwen. Maar dan zit ik met mij zeer traditionele familie. Als ik haar observeer dan zie ik echt een moslima, ingetogen en verlegen. Maar dat is ze dus niet en wil ik straks samenwonen met iemand die niet mijn geloof aanhangt en wat betekent dat voor ons kind en voor mijn relatie met mijn familie?

30-01-2015, 00:17


Overtuigen en blijven overtuigen dat islam een mooi geloof is.

30-01-2015, 00:39

Citaat door YSME:
is voor jou bedoeld met je 'smakelijke' woorden icm ot

30-01-2015, 00:42

Citaat door YSME:
Het is een hoertje. Niets meer. Niets minder. Herft nu een bastaard die tussen varkens op zal groeien. Moet ie trots op zijn.
Dus door zijn gedrag heb jij een vrijbrief om te gaan schelden?

30-01-2015, 00:46



Citaat door YSME:
Ik doe niet aan dubbele maatstaven. Het is een slet. Een zina plegende strontvlieg. Een gevaar voor de ummah. Spreek hem aan op zijn destructieve gedrag ipv te zeiken bij mjj
Maar natuurlijk heb je gelijk dat hij een bastaard kind heeft verwekt die misschien niet eens moslim zal worden. Zijn verlangens hebben hem genekt, hij kon zich niet inhouden en gaat hiervoor linksom of rechtsom voor boeten, hier of na de dood.

Maar je doet wel vaker zorgwekkende uitspraken. Vandaar mijn reactie op jou.

30-01-2015, 00:49

Citaat door YSME:
Vuile slet sat je bent.
Ik ben jou niet. Ik ben de laatste jongen die je een slet kan noemen. Ik kan een meisje niet eens normaal aanspreken zonder te stotteren of te blozen. Het is een apart verhaal hoe ik met haar in contact ben gekomen (we kennen elkaar van werk), het is zeker geen snelle hossel. Het is gegroeid zonder dat ik zelf besefte dat het gebeurde, maanden lang was het geen een keer bij me opgekomen dat ik een kans maakte. Later vertelde ze me dat ze al een tijdje een oogje op me had juist vanwege die verlegenheid, iets wat mij altijd belemmert heeft om makkelijk in contact te komen met meiden. Zij is het dus meer die mij heeft binnen getrokken. Een slet ben ik dus zeker niet

30-01-2015, 00:49

Citaat door Mourri:
Maar natuurlijk heb je gelijk dat hij een bastaard kind heeft verwekt die misschien niet eens moslim zal worden. Zijn verlangens hebben hem genekt, hij kon zich niet inhouden en gaat hiervoor linksom of rechtsom voor boeten, hier of na de dood.

Maar je doet wel vaker zorgwekkende uitspraken. Vandaar mijn reactie op jou.
Ik reageer hier voor het eerst in weken of wil je zeggen dat je me ook op het vrouwen forum volgt?
Mja ik doe wel vaker controversionele uitspraken. Maar mijn bedoelingen zijn goed.

30-01-2015, 00:53

Citaat door YSME:
Ik reageer hier voor het eerst in weken of wil je zeggen dat je me ook op het vrouwen forum volgt?
Mja ik doe wel vaker controversionele uitspraken. Maar mijn bedoelingen zijn goed.
nope. Ik kom daar nauwelijks.

30-01-2015, 00:57

Citaat door Mourri:
nope. Ik kom daar nauwelijks.
Waarop basseer je t dan dat ik zorgwekkende uitsprakenn doe?

30-01-2015, 00:57

Citaat door YSME:
Waarop basseer je t dan dat ik zorgwekkende uitsprakenn doe?
Ik werk voor de inlichtingendienst

30-01-2015, 00:58

Citaat door rare-vogel:
Fuck jou bitch liever een varken dan jou
Weet dat je later verantwoorsing af zal moeten leggen voor je kinderen

30-01-2015, 01:01
La hawla wala quwwata illa billaah. Wat erg. Je pleegt zina en maakt daarmee een meisje zwanger waardoor je een bastaard krijgt. En alsof dat niet erg genoeg is, betreft het ook nog een ongelovig meisje met wie je dus niet samen berouw kunt tonen zodat je na de zwangerschap kunt trouwen en terug kunt keren naar Allaah.

Jouw kind zal opgroeien in ongeloof en jouw relatie met je familie zal er niet beter op worden.

30-01-2015, 01:02



Citaat door Omen:
La hawla wala quwwata illa billaah. Wat erg. Je pleegt zina en maakt daarmee een meisje zwanger waardoor je een bastaard krijgt. En alsof dat niet erg genoeg is, betreft het ook nog een ongelovig meisje met wie je dus niet samen berouw kunt tonen zodat je na de zwangerschap kunt trouwen en terug kunt keren naar Allaah.

Jouw kind zal opgroeien in ongeloof en jouw relatie met je familie zal er niet beter op worden.
er is maar 1 oplossing.

30-01-2015, 01:02

Citaat door Mourri:
Ik werk voor de inlichtingendienst
Batata frita

30-01-2015, 01:02

Citaat door YSME:
Batata frita
daar vul je magen mee. Maar dit is geen fanta

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12