Bekijk volle/desktop versie : Spullen voor gehandicapten in Nador.



Pagina's : [1] 2

29-01-2015, 13:01
Salam ou Alaikom,

Samen met mijn moeder en tantes zijn we begonnen om een actie op te zetten voor een weeshuis van gehandicapten kinderen in Nador.

Mijn moeder is afgelopen november op bezoek gegaan naar het weeshuis en heeft daar gesproken met de directeur.
De kinderen maakte zoveel indruk dat iedereen die daar naar binnen zal gaan het weeshuis zal verlaten met tranen.

Mijn moeder heeft aangeboden om mee te helpen in de organisatie ( wel vanuit NL) en is el hmdl ook opgenomen in de organisatie.

Mijn vraag aan jullie allemaal is om allemaal samen sterk te staan en mee te helpen de kinderen een lach te bezorgen.
Wij hebben er expres niet voor gekozen om geld in te zamelen, simpelweg omdat de kinderen allemaal nog jong zijn en we niet met alle zekerheid weten waar het geld heen gaat.

Wij vragen jullie om alle kleine beetjes zoals dekens, oude kleertjes ( in goede staat!), oude speelgoed te verzamelen en bij ons af te geven. U kunt het natuurlijk ook zelf wegbrengen, zolang we maar weten dat de kindjes niet vergeten worden.

We zijn op zoek naar iemand die goederen exporteert naar Nador en langs verschillende plaatsen komt waar de spullen eventueel ook opgehaald kunnen worden.

Alle vragen, hulp en tips zijn welkom.
Stuur me een pm daarover.

Gair insha allah

29-01-2015, 13:06


Waar wonen jullie?

29-01-2015, 13:11
Wij komen uit Helmond, maar we halen de spullen ook op in Eindhoven( en omstreken), Den bosch en eventueel Utrecht

29-01-2015, 13:13
Pff beetje te ver voor mij. Wat is de leeftijdscategorie van de kinderen? Jongens/meisjes?Ik kan mss de spullen via familie aan jullie overhandigen.

29-01-2015, 13:16


Leeftijdscategorie is bijna alle leeftijden tot ongeveer 20 jaar. Zowel jongens als meisjes.
Insha allah dat zou echt fijn zijn!!

29-01-2015, 13:23
Dames en Heren alle hulp voor inzamelen is natuurlijk van harte welkom.
We zijn opzoek naar iemand in de randstad die ons kan helpen met het inzamelen en we het eventueel komen ophalen of de exporteur het komt ophalen.

29-01-2015, 13:24
Salaam alaikoum,
Maa shaa Allaah wat goed van jullie en moge Allaah jullie hiervoor belonen, ameen.

29-01-2015, 13:26


Citaat door AAAAA_:
Dames en Heren alle hulp voor inzamelen is natuurlijk van harte welkom.
We zijn opzoek naar iemand in de randstad die ons kan helpen met het inzamelen en we het eventueel komen ophalen of de exporteur het komt ophalen.

29-01-2015, 13:27
Ameen isha allah!

29-01-2015, 13:30

Citaat door Actie-voor-Marokko:
Ja we hebben een man die het vrijwillig doet, alleen die zit meestal helemaal vol.
Wij zijn bereid een eigen bijdrage mee te leveren. Maar als er een vervoerder is die er vol tarief voor vraagt. zullen we in de lokale moskee een inzameling doen insha allah.

Een bijdrage bij het inleveren van de spullen is natuurlijk ook welkom

29-01-2015, 13:32
Oooh helmond dat is in de buurt! Ik ga kijken of ik wat kan verzamelen dan stuur ik je pm of anders stuur me een pm met je gegevens.

29-01-2015, 13:36
Ghair in shaa Allaah en Allahi 3awenkoum.

Citaat door AAAAA_:
Ja we hebben een man die het vrijwillig doet, alleen die zit meestal helemaal vol.
Wij zijn bereid een eigen bijdrage mee te leveren. Maar als er een vervoerder is die er vol tarief voor vraagt. zullen we in de lokale moskee een inzameling doen insha allah.

Een bijdrage bij het inleveren van de spullen is natuurlijk ook welkom

29-01-2015, 14:03


Ik zal je nu een pm sturen met mijn gegevens!

29-01-2015, 14:17

Citaat door Actie-voor-Marokko:
Ghair in shaa Allaah en Allahi 3awenkoum.
Ameen, shokran.

29-01-2015, 15:38
Willen alle leden die een facebookpagina hebben onze pagina liken?
http://https://www.facebook.com/kindereninmarokko

Wij willen graag een groot deel van nederland bereiken bi idni allah!

Pagina's : [1] 2