Bekijk volle/desktop versie : Onverwacht bezoek



Pagina's : [1] 2

28-01-2015, 19:03
Kan jij altijd onverwacht bezoek krijgen? En vind je dat wel of geen probleem?

28-01-2015, 19:06


Kwam er maar iemand bij me naast me vriendin Huis is schoon dus wie wilt komen is welkom. Vind het heerlijk om te koken voor andere.

28-01-2015, 19:10
Ik vind het opzich geen probleem, krijg wel vaker onverwachts iemand over de vloer. Ga me niet onnodig stressen dan, theetje zetten en dan ondertussen iets simpels fiksen.

Alleen heb ik soms van die dagen dat ik er geen zin in heb en dan zoeits heb van pfffff gun mij.............. Maar zodra ze binnen zijn, ben ik dat alweer vergeten en is het weer gezellig

Tenzij ik je niet mag, dan doe ik niet eens open

28-01-2015, 19:10

Citaat door MamaVanM:
Kan jij altijd onverwacht bezoek krijgen? En vind je dat wel of geen probleem?
nee kan ik niet, ik zou het wel willen

ligt er ook aan wie het is, maar eigenlijk alleen mn moeder, zussen en hun dochters vind ik niet erg.


ik ben een te erge chaoot naar Marokkaanse maatstaven en niet iedereen kan daarmee omgaan, of doen alsof er niets aan de hand is, dus dan liever niet onverwacht.

28-01-2015, 19:11



Citaat door Gaatjouniksaan:
Kwam er maar iemand bij me naast me vriendin Huis is schoon dus wie wilt komen is welkom. Vind het heerlijk om te koken voor andere.
Toevallig wil ik het daar over hebben. Is het een voorwaarde dat het huis schoon is?
En dan gaat het nu niet om bezoeken die je uitnodigt voor een etentje, maar spontane bezoeken of mensen die bellen dat ze in de buurt zijn en langs willen komen.

28-01-2015, 19:14

Citaat door MamaVanM:
Toevallig wil ik het daar over hebben. Is het een voorwaarde dat het huis schoon is?
En dan gaat het nu niet om bezoeken die je uitnodigt voor een etentje, maar spontane bezoeken of mensen die bellen dat ze in de buurt zijn en langs willen komen.


Vind het toch fijner als huis schoon is. Zo niet, dan ook geen prpbleem. Tussendoor ruimen we snel op Kijk broers, ouders en zussen die mogen wat mij betreft gewoon binnen lopen. Ook die van me man. Als huis niet in orde is ja so what. Gaat om de gezelligheid en niet mijn huis

28-01-2015, 19:15

Citaat door solace:
Ik vind het opzich geen probleem, krijg wel vaker onverwachts iemand over de vloer. Ga me niet onnodig stressen dan, theetje zetten en dan ondertussen iets simpels fiksen.

Alleen heb ik soms van die dagen dat ik er geen zin in heb en dan zoeits heb van pfffff gun mij.............. Maar zodra ze binnen zijn, ben ik dat alweer vergeten en is het weer gezellig

Tenzij ik je niet mag, dan doe ik niet eens open
Dit vind ik heel mooi weet je.
Soms kom je bij iemand wiens huis, strak, mooi, schoon en alles netjes is, maar je voelt je niet op je gemak. En soms kom je bij iemand, er ligt nog van alles op het aanrecht, omdat je geroepen wordt om daar te komen kletsen terwijl er thee wordt gezet. Speegoed hier, kleding daar en toch voel je je thuis. Die persoon is simpel en straalt rust uit, zal misschien daarmee te maken hebben.

Sorry voor de Rwina zinnen ik typ met de tel.

28-01-2015, 19:16

Citaat door Gaatjouniksaan:
Kwam er maar iemand bij me naast me vriendin Huis is schoon dus wie wilt komen is welkom. Vind het heerlijk om te koken voor andere.
ik heb dit ook!!
volgens mij ga ik als een kip zonder kop rennen in huis niet wetend wat ik moet doen als ik bezoek krijg

28-01-2015, 19:21
M
Citaat door MamaVanM:
Dit vind ik heel mooi weet je.
Soms kom je bij iemand wiens huis, strak, mooi, schoon en alles netjes is, maar je voelt je niet op je gemak. En soms kom je bij iemand, er ligt nog van alles op het aanrecht, omdat je geroepen wordt om daar te komen kletsen terwijl er thee wordt gezet. Speegoed hier, kleding daar en toch voel je je thuis. Die persoon is simpel en straalt rust uit, zal misschien daarmee te maken hebben.

Sorry voor de Rwina zinnen ik typ met de tel.
Dat ben ik haha.. Ik zou echt liegen als ik zou zeggen dat het hier altijd strak en netjes is. Er wordt hier geleeft en dat mogen mijn gasten gerust weten en zien. Ga me hoofd daar echt niet over breken, daar is het leven veels te leuk voor

28-01-2015, 19:26
Ligt er aan wie er langskomt. Er zijn mensen die ik gewoon de keuken mee insleur en ze effe laat helpen hahahaha

28-01-2015, 19:38
Schoonouders,broers en zus geen probleem.. andere familieleden of mensen nahh liever niet... hou niet van onverwacht bezoek

28-01-2015, 19:45
Nemen jullie mannen wel eens iemand mee naar huis om thee te drinken? Iemand die ze tegenkomen...

28-01-2015, 19:51


Mrahba oe alf mrahba.

28-01-2015, 19:51
Ik vind het fijner om te weten wanneer iemand op bezoek komt. Zo onverwachts voor je neus staan ben ik niet zo van.
Maar als ze er eenmaal zijn vind ik het wel weer snel gezellig.

28-01-2015, 20:10
Ik vind het geen probleem. Juist heel leuk als iemand spontaan langs komt. Mijn familie woont ver van hun ben ik niet gewend dat ze onverwachts langs komen. Alhoewel ik dat heel leuk zou vinden als zij dat een keer zouden doen.

Pagina's : [1] 2