Bekijk volle/desktop versie : Voeding & Gezondheid 10 kilo afvallen in 5 weken wie doet er mee!



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6

25-01-2015, 19:03
Hallo dames,

Vanaf morgen ga ik er weer tegen aan.
Met ups en downs heb ik tot nu toe veel bereikt maar wil nu eindelijk mijn streef gewicht bereiken.
Na mijn bevalling woog ik 87 kilo. Maar weeg nu gelukkig 62,5 na een jaar tijd.
En wil nu eindelijk onder die 55 komen. Ik ben 1.60 lang.

Ik wil snel de laatste kilo's verliezen. Door middel van geen koolhydraten eten.

Wie doet er mee. Noteer je gewicht lengte en streefgewicht

25-01-2015, 20:18


Je hebt toch een gezond gewicht. Waarom wil je afvallen?

25-01-2015, 20:23
Hoe heb je dat na je bevalling voor elkaar gekregen om van 87 naar 62,5 te gaan. Want bij mij blijft het gewicht gewoon hetzelfde

25-01-2015, 20:44
Simpel weg niet eten. Na mijn bevalling moest en zou ik afvallen er zijn dagen geweest dat ik misschien 2 happen at.
Itoen ben ik ongeveer 10 kilo kwijt geraakt. En daarna at ik wel maar weinig ik bleef heel streng lijnen bijna niks eten dus.
Tot dat ik 73 woog toen ben ik normaal gaan eten maar begonnen met werken. In een bakkerij met ups en downs uiteindelijk dit gewicht bereikt

25-01-2015, 20:46


Gezond ja maar ik wil me goed in me vel voelen mooi voelen.
Ik wil lekker kunnen shoppen zonder dat ik mezelf dik lelijk vind.
Met een slanker lichaam voel ik me zelfverzekerder

25-01-2015, 20:53
ik wil wel meedoen ik heb nu 2 kids de jongste is 1.5 jaar en de kilos zitten er nog steeds aan ben wel knmiddels begonnen met hardlopen 2/3 keer in de week
Mijn gewicht is 79 kilo en lengte 1.59 dus er moet zeker wat af!!!

25-01-2015, 21:05

Citaat door Aylien:
Simpel weg niet eten. Na mijn bevalling moest en zou ik afvallen er zijn dagen geweest dat ik misschien 2 happen at.
Itoen ben ik ongeveer 10 kilo kwijt geraakt. En daarna at ik wel maar weinig ik bleef heel streng lijnen bijna niks eten dus.
Tot dat ik 73 woog toen ben ik normaal gaan eten maar begonnen met werken. In een bakkerij met ups en downs uiteindelijk dit gewicht bereikt
Ja maar hoe had jij de energie dan om voor je kind te zorgen. Ik heb hier twee kleine kids waar ik voor moet zorgen en die vreten veel van mijn energie. Als ik dan ook nog bijna niks ga eten dan kan je me wel oprapen. Plus een voltijd studie ernaast. Ik wil ook 10-15 kilo kwijt maar het moet wel op een manier zijn dat ik nog genoeg energie overhou.

25-01-2015, 21:36

Citaat door Jouwliefje:
Ja maar hoe had jij de energie dan om voor je kind te zorgen. Ik heb hier twee kleine kids waar ik voor moet zorgen en die vreten veel van mijn energie. Als ik dan ook nog bijna niks ga eten dan kan je me wel oprapen. Plus een voltijd studie ernaast. Ik wil ook 10-15 kilo kwijt maar het moet wel op een manier zijn dat ik nog genoeg energie overhou.
In die periode woonde ik bij mijn moeder had een keizersnee dus kreeg veel hulp.

Het beste wat je kan doen is overdag veel en gezond eten. En in de avond alleen een salade of mager vlees of mager yoghurt.
In de avond heb je toch niet echt energie meer nodig.

25-01-2015, 21:37

Citaat door kadija:
ik wil wel meedoen ik heb nu 2 kids de jongste is 1.5 jaar en de kilos zitten er nog steeds aan ben wel knmiddels begonnen met hardlopen 2/3 keer in de week
Mijn gewicht is 79 kilo en lengte 1.59 dus er moet zeker wat af!!!
Daar kan zeker wat af ja. Nieuwe dag nieuwe kansen begin gelijk morgen met gezond eten.

25-01-2015, 21:39
Ik ga nu al vast 2 eitjes koken dan kan ik dat gelijk morgen als ontbijt nemen.
Moet 8 uur werken. En stop alvast wat zakjes groene thee in mijn tas

25-01-2015, 22:22

Citaat door Aylien:
Gezond ja maar ik wil me goed in me vel voelen mooi voelen.
Ik wil lekker kunnen shoppen zonder dat ik mezelf dik lelijk vind.
Met een slanker lichaam voel ik me zelfverzekerder
62,5 kilo is echt niet dik dat is een normaal gewicht. Accepteer jezelf om wie je bent. 62,5 kilo is een mooi gewicht met een lengte van 160.

25-01-2015, 22:30
Hallo dames,

Ik ben vanaf 1 januari ook bezig met afvallen. Ik heb een aantal regels waar ik mij aan houd:

- Geen zoetigheid meer.
- Ik drink alleen water en thee zonder suiker. (bij elkaar ongeveer 2 liter per dag)
- Na 19:00 uur eet ik niets meer.
- Ik probeer 4 tot 6 keer per dag iets te eten.
- Doordeweeks eet ik geen brood.

Verder ontbijt ik stevig en ook mijn avondeten is normaal, wat ik kook eet ik gewoon, alleen dus zonder brood en ik probeer ook kleinere porties te eten.

Ik wil dat mijn lichaam aan 'normaal' eten blijft wennen, zodat ik straks niet in één keer aankom.

Bewegen doe ik nog te weinig, ik spring en dans thuis wel iedere dag, maar is bij lange na niet genoeg.

Ik ga aankomende donderdag wegen insha Allah en dan laat ik jullie weten hoeveel ik ben afgevallen. Ik was op 1 januari 78 kg.

Succes allemaal!

25-01-2015, 22:37


Aylien hoe gaan we het aanpakken?
Ik wil zo snel mogelijk beginnen.

26-01-2015, 10:57

Citaat door Manal_Taker3ast:
Hallo dames,

Ik ben vanaf 1 januari ook bezig met afvallen. Ik heb een aantal regels waar ik mij aan houd:

- Geen zoetigheid meer.
- Ik drink alleen water en thee zonder suiker. (bij elkaar ongeveer 2 liter per dag)
- Na 19:00 uur eet ik niets meer.
- Ik probeer 4 tot 6 keer per dag iets te eten.
- Doordeweeks eet ik geen brood.

Verder ontbijt ik stevig en ook mijn avondeten is normaal, wat ik kook eet ik gewoon, alleen dus zonder brood en ik probeer ook kleinere porties te eten.

Ik wil dat mijn lichaam aan 'normaal' eten blijft wennen, zodat ik straks niet in één keer aankom.

Bewegen doe ik nog te weinig, ik spring en dans thuis wel iedere dag, maar is bij lange na niet genoeg.

Ik ga aankomende donderdag wegen insha Allah en dan laat ik jullie weten hoeveel ik ben afgevallen. Ik was op 1 januari 78 kg.

Succes allemaal!
Ben benieuwd

26-01-2015, 10:59

Citaat door kadija:
Aylien hoe gaan we het aanpakken?
Ik wil zo snel mogelijk beginnen.
Ik ben vandaag begonnen tot nu toe 2 gekookte eitjes en een bekertje soep.

Ik ben van plan om geen koolhydraten te eten brood rijst pasta ect.
Maar jij moet doen waar jij je goed bij voelt geen frisdranken veel water en geen zoetigheid in ieder geval

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6