Bekijk volle/desktop versie : Naïef?



23-03-2005, 20:02

Citaat door fatimah1984:
Ken je die dagen dat je in de klas zit en de leraar uitleg geeft maar het bij jou de ene oor in gaat en de andere oor uit. Iwa ik had dus zo'n dag, zat er met mijn hoofd niet helemaal bij. Tringggggggggg, hehe, eindelijk pauze. Ik ging met Fatima, Mo en Farid naar de kantine. Farid nam mijn bestelling op hij kwam met zijn dienblad vol met chips chocola broodjes en weet ik veel wat nog meer, echt weer wat voor Farid, wat kon hij eten zeg. Mo werd gebeld door zijn neef Youssef, hij zit ook bij ons op school maar in een ander gebouw heb hem ook nooit gezien alleen van hem gehoord. Youssef zou dus ook ff wat komen eten met ons. Nadat Farid te horen kreeg dat Youssef zou komen stompte hij al het eten snel naar binnen, echt zyoe3.

De pause duurde niet lang meer en daar kwam Youssef aangelopen, hij stelde zich aan ons voor en al snel kwam ik met mijn verhoor. Hij bleek een goede vriend van me broer te zijn en woonde ook in Berkane net als ik. Na verder te gaan met mijn verhoor kwam ik er al gauw achter dat hij naast me oom in Marokko woonde hij kende me neven daarom erg goed. Fatiha gaf me een stomp en vroeg me mee te gaan naar de les. We namen afscheid van Youssef.

Farid liep met ons mee naar de les, Mo ging niet naar de les hij bleef nog ff met zijn neef praten. Youssef vroeg aan Mo of ik inderdaad het zusje was van Karim. Alsof ik zou liegen ofso maar ja. Mo waarschuwde zijn neef niets te proberen bij mij. Ik ben met Mo opgegroeid hij zag mij dus daarom ook als zijn zusje die hij moest beschermen.

Fatiha belt Youssra en Amina om te vragen of ze zin hebben in de Mac. Youssra en Amina zaten vorig jaar 2 jaar met ons school maar zijn gestopt. Fatiha en ik rijden alvast naar de Mac en bestellen een warme chocolademelk. Fatiha praat me weer eens de oren van het hoofd over Samir. Samir is een jongen waar ze al 4 maanden meegaat. Niemand weet ervan alleen ik. Ze is helemaal smoor op hem en hij op haar. Fatiha wilde nooit een vriend. Haar idee was vind iemand me leuk iwa dan weet ie waar ik woon, komt ie maar om me hand vragen. Ik noemde haar dan ook Fatiha de boer, waarop zijn dan altijd antwoorde liever een boer dan een xxxx. Toen ze Samir voor het eerst zag veranderde ze al gauw van mening. Het was Samir voor Samir na. En als ik dan zei Fatiha je vind hem gewoon leuk dan begon ze te zweren en ging ze helemaal uit haar dak, want volgens haar vond ze hem niet leuk. Ze hielden een tijdje telefonisch contact en na een paar maanden spraken ze af. Sindsdien zijn die twee onafscheidelijk.

Na een chocolade melk een koffie en een thee kwame die 2 troelas eindelijk aankakken. Ze hadden zaama de bus gemist. Hey Amina heb je spook gezien ola zei Fatiha. Amina heeft een tijdje conctact gehad met wat jongens in denhaag. Amina heeft dan ook geen goede naam hier in Delft. Volgens Mo is Amina een en al slecht. Hij hoeft dan ook niet te weten dat ik met haar omga. Amina haar "vrienden" waren pooiers en drugsdealers. Ze was 2 weken van huis gelopen ze verbleef bij een xxxxxx en als ik Amina moet geloven is er niets gebeurt in die 2 weken. Maar als ik Mo moet geloven dan heeft ze voor de ramen gestaan en volop van haar vrijheid genoten, als je begrijpt wat ik bedoel. Iwa Amina haar broer was er dus achtergekomen waar ze die 2 weken was. Hij had haar bont en blauw geslagen en ze hoefde verlopig niet thuis te komen. Ik bood Amina aan voorlopig bij mij te blijven. Me ouders vinden het toch niet erg. Zij hebben liever dat ze bij ons komt dan dat ze ergens anders heen gaat. We hadden afgerekend en gingen weg. Toen we de auto in gingen stappen kwamen we Mo en Youssef tegen. We zeiden ze gauw gedag voordat Amina haar broer haar weer zou zien.

Me mobiel ging een smsje: IK ZEI TOCH BLIJF UIT DE BUURT VAN AMINA. ALS DE MENSEN JE MET HAAR ZIEN GAAN ZE NOG DENKEN DAT JIJ OOK EEN H.OER BENT. IK SPREEK JE MRGEN WEL OP SCHOOL. MO
.

23-03-2005, 20:12


jaaa gaa doooooorrrrrrrrrrrrr

Eerste fan

23-03-2005, 20:15
Lijkt me een leuke verhaal.
Is het waargebeurt???
ga gauw verder.
kusjes van mij.

23-03-2005, 20:46
ga gauw verder

24-03-2005, 08:11


nieuwe fann erbij zina

mooi begin ga zo door

zet gauw weer een vervolgje


koessie faiza

24-03-2005, 09:18
Eeey egt een top verhaal meid ga gauw verder trouwens je hebt er een nieuwe fan derbij

25-03-2005, 22:10
THNQ voor je vervolg.
ga gauw verder