Bekijk volle/desktop versie : depressie op 16- jarige leeftijd

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9

23-03-2005, 18:11
salem aleikom

IK heb een verhaal wat ik zelf heb meegemaakt en nog steeds in leef.
Mijn leven zal nooit hetzelfde meer zijn.
Ik zal me eigen erdoorheen moeten slepen.
Voor julllie is het misschien niet erg dan al die andere verhalen hier, maar voor mij is het een hel waar ik in moet leven.

K hoop dat ik reacties zal krijgen zodat ik verder kan gaan met mij verhaal.

Ik zal wel andere namen in mijn verhaal zetten omdat het te persoonlijk is.

xxjes soraya

23-03-2005, 18:41

begin met je verhaal ben benieuwd

KOESSIESS

23-03-2005, 18:53
nog een fan ga gauw beginnen ben benieuwd zina

word zeker een top verhaal dus zou zeggen begin maar

kussie faiza nieuwe fan

24-03-2005, 18:04
K zal me eerst even voorstellen.
Ik ben Soraya en ben 16 jr. IK heb een zus Fadoua 18 jr, een broer mootje 20jr en een kleine broertje younesse 8jr.
Natuurlijk een vader en moeder. Ik en me broer konden goed met elkaar opshieten ik kon alles tegen hem zeggen. Eigenlijk kon ik met iedereen opschieten behalve met me zus .
IK woon in een buurt met veel marokanen, vooral marokaanse jongens. Dus er wordt snel geroddeld.
Ik werd vaak verwend en moest altijd me zin krijgen. Me moeder en vader waren heel aardig voor me en gaven me alle vrijheid. Met me zus ook en zij is heel losbundig. Is bijna nooit thuuis, en als je aan haar vraagt bak een ei staat ze met een mond vol tanden. Ik integendeel was altijd thuis met me moeder gewoon praten en lekker koken. Ik was nooit zovaak buiten of onnodig naar de stad. IK had veel vriendinnen en was redelijkk populair. Me beste vriendin heet sara. En ik ken haar heel me leven . Me beste vriend heette mohsine, en hij was een soort familievriend dus kwam vaak bij ons thuis.
Het begon allemaal op een mooie dag, k kwam van school, en moest nog effe tanken( heb een DNA op mijn 16e gekregen). IK reeed naar een tankstation in onze buurt. Ik kwam binnen een jongen tegen die ik kende van buurt. HIj kwam naar me toe rennen en zei met paniek:'Soraya je oom. je oom. je oom heeft een hartaanval gekregen. Mij hart stond stil omdat ik jongen ooms heb tussen de 20-30jr. K kon me niet meer bewegen en viel op de grond.
Appie die jongen tilde me op en zei kom ik breng je wel naar huis. We reden naar me huis waar natuurlijk niemand was. IK belde me nicht op, ik hoorde aan haar stem dat ze gehuild had. IK vroeg welke ziekenhuis ze zaten. En reed daarna toe.
Heel me familie was daar in tranen. Ik rende de kkamer van me oom binnen en begon te huilen. Neeeeeeee schreeuwde ik niet jij. Het was me Oom waar ik zo goede band mee had.
Later die avond reed k naar huis, me ouders bleven daar nog. Fadoua was niet thuis en smstje haar wat er was gebeurd. Me broer was thuis en bleef in de lucht staren. Er hing zo'n rot sfeer thuis. Me vader kwam thuis en zei dat me moeder daar bleef slapen en hij niet kom want hij moest de volgende ochtend werken.
Iedereen was elke keer als de telefoon thuis ging kreeg iedereeen een schok. Fadoua kwam rond 11uur thuis heel vrolijk, ze zag ons allemaal bedroefd en ze liep naar boven. ZE is niet zo'n iemand de bij ons lekker komt ziiten heel afstandelijk.
Ewa de volgende ochtend me vader ging werken al heel vroeg, ik werd wakker maakte ontbijt voor de rest. En belde de school om te zeggen dat ik later kwam.
IK bracht me broertje snel naar school, kwam terug ruime het huis op deed de was enzo. Ik was al doodop terwijl de dag net begonnen was.
Ik belde me moeder en ze zei of ik paarr kleerjes, toiletspullen wilde langs brengen, het was haar broertje die in het ziekenhuis lag en zijzelf was bij me oma. Omdat die helemaal over de zeik was.
Ik deed dat reed er dus naartoe, gaf haar de spullen. Soraya' zei zei: 'vind je het erg als ik een tijdje hier blijf. tuurlijk vond ik dat geen probleem en beloofde alles wel van haar thuis over te nemen.
Ik ging naar school waar ik alles moest uitleggen waarom ik later kwam. In de les kon ik me niet concentreren. ik keek op de klok en zag dat het 5 voor3 was. IK riep de meneer:'meneer ik moet nu weg, ik moet me broertje ophalen van school.
meneer:'nee soraya dat kan niet zomaar.
Soraya: 'nou meneeer dan heeft u een probleem maar ik ben weg, en pakte me spullen.

Ik reed snel naar zijn schooll en hij stond al te wachten. Zette hem thuis af en zeg dat Mootje thuis was.
Mootje:'waar is mama'
Soraya:'bij oma en ze blijft daar nog een tijdje.
ik zag me broer bedroefd kijken, ze mooie groene ogen werden kleiner.
soraya: maar k ga naar de winkel om dingen te halen voor het eten.
Ik reed weg deed me boodschappen en ging weer naar huis.

Ik wist niet wat ik moest koken dus ik maakte maar (merka). ME vader had gegeten en ging weer naar het ziekenhuis.
Fadoua was natuurlijk niet thuis. Younesse moest gaan trainen.
Soraya:'mo kun je younesse niet brengen'
mo: nee wollah sorry moet zelf trainen'
Moe bracht ik heb snel maar Mootje beloofde hem op te halen.
Thuis aangekomen zag ik een paar vriendinnen voor me deur. oh shit dacht ik we zouden gaan streetdance.

Sara:'Soraya waar was je we w8ten al een half uur'
Ik: Soory'en vertelde hun mijn verhaal
Siham:' Maar ga je dan nog mee want afleiding kun je wel gebruiken.
OOk al was k moe tog giing ik mee en zette me DNA in de tuin.

24-03-2005, 18:16

Kapot kwam ik thuis aan.
Younesse: soraya ik heb honger.
dus ik maakt wat te eten voor hem.
Fadoua kwam thuis en ik was kapot boos op haar omdat ze de hele dag niet thuis en ik zelf alles moest doen en dat ik moe was.
Fadoua:'ach stel je niet een je doet een dag iets en je bent al moe'
ik:' dat jij hoertje buiten aan het spelen bent en niet eens langs je oom gaat die bijna dood in het ziekenhuis ligt is.
Fadoua:' ach rot op en ze ging weer naar buiten.
ohh wat haatte ik haar.

Even later ging de bel
MOhsine:'zine ik heb gehoord wat er is gebeurd.' en omhelsde me
K begon te huilen en we liepen samen naar binnen waar me 2 broers zaten.
We kletsten wat en heb nog wat eten gemaakt omdat Mohsine altijd naar het traien naar ons toe komt en honger heeft.

ik:'Heey schatjes ik ga slapen ik ben kapot moe
mo: gaaa gti je ziet er beroerd uit
mohsine: ja zine ga slapen en gaf me een kus op me wang.
Ik gaf me broer ook een kus op zijn wang en wenste hun nog een leuke avond.

K ging eerst douchen om te bidden. toen ik klaar was ging ik efffe op msn.
Maar deed het snel weer uit omdat ik eigenlijk effe alleen wou zijn.

Ewa dagen gingen zo voorbiij. me moeder kwam niet thuis want het ging slechter me me oom. Ik was altijd moe ging niet meer naar school.
OP een dag was ik het zat en de ellende begon.

IK pakte sleutel van Dna en ging weg zonder iets te zeggen. Ik reed rondjes totdat het wat donkerder werd. Ik ging naar een park waar niemand was. Fijn dacht ik even aleen zijn.
Ik parkeerde me Dna Bij een parkeerplaats en liep naar het parkje.
IK zat voor een paar minuten op een bankje totdat me tel af ging.
Mo las ik. k nam op
ik:'hallo'
mo:'ja waar ben je, het is laat'
ik:'mo ik kom even nie terug en zei dat ik effe alleen moest zijn en ze geen zorgen hoefde te maken.
Ik hing op en bleef zitten staren naar de lucht.
Ik begon te huilen en te huilen ik wist nie wat me bezielde......
Toen zag ik een schaduw........

24-03-2005, 23:24
Ik was bang omdat het aardig donker was, maar ik bleef rustig zitten. Opeens vroeg die man zo'n straat. K stond op om het hem zo beter te laten zien. IK wilde weer gaan ziiten maar hij hield me pols vast.
ik op een rustige toon:'wil je aub loslaten. hij raakte met zijn hand me wang die ik weghaalde.
de man:'jij bent wel een mooi meisje'
ik wou me zelf los maken maar hij hield me harder vast. ik keek om me heen en zag echt niemand dus schreeuwen had geen zin. Ik sloeg de man maar het hinnerde hem niet.
OPeens voelde ik een hand in me broek gaan en flipte hem hij zei dat ik me mond dicht moest houden. Daarna voelde ik een hand onder me trui gaan. IK begon te huilen. Hij ging op het bankje zittten en trok mij op zijn schoot, hij deed zijn broek open. Ik dacht nee het gaat nu gebeuren, ik kon niet meer bewegen. HIJ zoende me overal en hij hijgde heeel vies.
IK wist me geen raad en deed niks. OPeens voelde ik iets hard het was me tel. Rustig pakte ik het en gooide het in ziijn oog. Hij deinsde naar achteren en liet me los. IK maakte me los en begon te rennnen en te rennnen. IK rende naar de parkeerplaats toe om daarna naar mij vriendin te gaan. HEt was pas 8 uur zag ik op de kerkklok me tel. was kapot gegaaan. IK deed me sleutels in het contact en wilde naar achteren rijden, opeeens kwam van links een auto heeel hard aanrijden en remde hard omdat hij me lichten zag. IK begon te schelden. OPeens stapte er iemand uit ik keek op en zag dat het een mooie mercedes was.
IK hoorde een stem een mannen stem. HIj kwam naar me toe en vroeg of ik niks had. Hij zag mij rode ogen en me halfverscheurde kleren. Ik keek op naar hem en zag dat het een Marokaan was ik schat rond de 20.
Hij zag er goed uit maar dat boeide me niet.
jongen: soorry dat ik zo hard reed.
ik: jaaaa kijk de volgende keer uit, snauwde ik.
jongen: heeeeeeey meid wat is er met jouw
ik: niks
ik wilde weg rijden maar hij hield me tegen.
jongen:' je bent veelste overstuur om zo te gaan rijden dalijk gebeurt er iets.
ik: en wat kan jouw dat schelen, ik was nog steeds bang en boos
het was even stil, opeeens zei die,
jongen: moet k je een lift naar huis geven.
ik:' neeeee niet naar huis
jongen:' meisje stap even in je ziet er niet best uit.
Ik weet niet wat me bezielde maar ik zettte me moter af en stapte in .
HIj begon te rijden en opeens zei die:
ik heet khalid trouwens.
ik:'ik heet soraya'
Toen vroeg hij of ik even niet naar wilde bellen. IK vond het geen slecht idee om even me broer te bellen, en hij gaf ziijn te.
MO: Hallo
ik: ja met mij
mo: SORAYA waar ben je?????????
ik: bij een vriendin, loog ik
mo: kom naar huis aub Soraya, younesse vraagt ook naar jouw.
Ik: niet nu ik kan het niet ik kom over eeen paar dagen maar ik ga nu ophouden, ik ga mama bellen. IK hou van je!! beslama
IK hing op meteen belde ik me oma op want daar was me moeder nog steeeds.
Me moeder nam meteeen op.
mama: Hallo
ik: mama ik ben het!!
MAMA: benti waar ben je?
ik: ik ben bij een vriendin en moet even voor een paar dagen aleeen zijn!!!
Me moeder deed niet moeilijk net alsof ze het begreep.
mama: heb je geld nodig anders stort ik wel wat
ik: nee ik red me wel, beslama
mama: beslama thallai ferask en bel morgen terug.
Ik hing op en gaf hem zijn tel weer terug. Hij stopte even de auto, en stapte uit. een minuut later kwam hij terug met een deken.
Ik pakte het aan en bedankte hem.
Khalid: woon je in amsterdam gewooon.
ik: jaa
hij begon over me familie te vragen of ik zusssen had broers enz.
ik: heb een broer een zus fadoua en een broertje
khalid: fadouaa je bedoeld met die donkerblonde haren!!!
ik: jaa zei
khalid: is dat jouw zus, hij kek verbaasd
ik: jaaa dat is mijn zus
khalid keek me aan en zei:'ja jullie lijken wel op elkaar.
ik glimlachte.
HIj reed en reeed en we kwamen in een buurt terecht. Hij zei: kom anders mee naar mij huis.
ik zei niks en hij reed naar zijn huis toe.
WE stapten uit, en hij deed de deur open. Het was een best wel groot appartement. HIj had het heel mooi ingericht en met niet te veel meubeld.
Khalid: geeef me je sleutels van je DNA kan ik die gaan ophalen en hier zetten.
IK gaf mijn sleutels en hij liet me naar biinnen.
khalid: ga jij ondertussen je wat opfrissen en kijk maar in de kast of je wat kan aantrekken. Ik heb in de bovenste kast kleding van me zusje als ze hier komt logeren, kijk maar of er iets tussen zit. EN hij ging weg.
Ik keek rond en zag foto's staan waarschijnlijk met zijnn zusje. God wat miste ik me broer en broertje.
Ik ging me opfrissen trok een kadora aan, die ik had gevonden in de kast.
IK moest nog bidden en ging dat eerst doen.........

25-03-2005, 21:56
Je NieUwe Fan !!

26-03-2005, 00:37
hey ga gauw verder,mooi begin jammer dat je het zelf meemaakt..

29-03-2005, 12:23
mooi mooi
Gaverder vo0r je nieuwe fann

29-03-2005, 18:27
sorry dat het zo land duurde

Nadat ik me gebed had verricht was khalid nog niet teruggekomen, dus ging ik maar tv kijken. Even later hoorde ik mijn moter en keek meteen door de raam. Ik ging weer zitten en hoorde de deur.
Khalid: 'ewa je voelt je al meteen thuis' Ik moest lachen. 'Maar ik ga zelf even bidden' zei hij toen.'is goed' antwoorde ik.
Net toen hij de kamer wilde uitgaan draaide hij om.
Khalid:'Soraya heb je geen honger dan bestel ik eerst wat te eten, want het is nu wel laat om zelf eten te maken'
ik: 'is goed, geef je tel maar dan doe ik dat wel en ga jij maar bidden'
Ik keek in zijn tel. Totdat ik bij de F kwam, i k zag me zus naam staan. GOd wat haatte ik haar.
Even later kwam Khalid weer binnen en ging op de bank liggen. We praatten over dit en datjes. Even later hoorde we de deur bel.
Khalid: 'wil jij even open doen, zei hij met een ondeugende lach.
Ik moest lachen en stond op en deed de deur open.
ik:'Denk maar niet dat ik ga bellen riep ik naar binnen. Khalid kwam aanrennen. 'Ik was vergeten dat je moest betalen'zei hij. IK lachte.
Ik legde alles op tafel haalde wat te drinken voor ons en ging aan tafel.
Ik: '' waar ken jij me zus van als ik vragen mag'?
khalid:"gewoon via vrienden ik heb haar een paar keer gezien, ze had dacht ik een relatie met een vriend van mij'
"oh", zei ik en begon verder te eten.
NAdat we klaar waren had ik alles opgeruimd en liep de huiskamer binnen. Khalid lach al op bank. Ik ging op de andere bank zitten. Ik keek naar de klok het was al bijna half 1. "heb je slaap" begon hij. 'een beetje' antwoorde ik.
Khalid: 'Kom 'en hij stond op en leiidee mij naar zijn slaapkamer.
Jij slaapt op dit bed en wees naar zijn behoorlijke grote bed. 'dan slaap ik wel op de bank'. Ik vond het zielig en keek naar het bed. het bed was groot genoeg voor drie personen. Ik begon:' weet je wat waarom kom ga je gewoon niet in je bed slapen, het is groot genoeg voor 2, en zonder bijbedoelingen natuurlijk.'
'oke'' zei hij. Hij deed zijn trui en ik zag dat hij behoorlijk gespierd was. Ik stapte het bed in en voor dat ik het wist viel ik in slaap.

IK werd wakker en zag dat het 'smorgens was. Ik keek op de klok het was 10 uur.
IK ging uit bed en liep de douche in waste mezelf om te gaan bidden. Ik herinnerde me dat k nog wat kleren in me DNA had zitten. Ik zocht me sleutels, deed de deur zachtjes open en liep naar beneden, pakte me kleren en me toiletspullen en liep naar boven. Ik trok me eigen pyjama aan en liep naar de keuken. HEt minst wat ik kon doen in ontbijt maken, dacht ik.
Ik keek wat hij allemaal in huis had, en besloot lemsemen te maken. Ik was bijna klaar en zette thee. Opeens hoorde ik de kraan in de douche, Khalid was wakker. EVen later stapte hij de keuken binnen.
Khalid:'goedemorgen schoonheid, wat ruikt het lekker hier'
ik:' goede morgen' ewa ga snel aan tafel zitten dan kunnen we eten'
We liepen samen naar binnen en begonnen met eten. Nadat we klaar waren ruimde ik op en deed alles in de afwasmachine. Ik ging naar zijn slaapkamer en ging op het bed zitten. OPeens begon ik te huilen, wat doe ik hier dacht ik bij mezelf. Khalid kwam binnen en zag me huilen.
HIj zei niks en kwam naast me zitten en legde zijn arm om me heen.
khalid:' weet je wat jij nodig hebt, afleiding trek je kleren aan we gaan lekker winkelen.'
ik keek hem verbaasd aan:'winkelen? in amsterdam, ben je gek'
Khalid':'Nee niet hier we gaan lekker naar utrecht.
Ik vond het geen slecht idee en stapte de douche in.
Ik trok een 3kwarts zwarte winterrok aan. Met een zacht roze truitje. Erboven deed ik me korte jas aan en deed me zwarte laarzen aan. Me haar stak ik op.
Ik liep de slaapkamer uit. 'woowww wat zie jij er prachtig uit, lachte khalid
Dankjwel zei ik.

Aangekomen in Utrecht stapten we eerst een telefoonwinkel binnen.
Khalid: kies eentje uit, want een tel. heb je nodig
Ik koos eentje uit, hij betaalde en we liepen de winkel uit. ZO gingen we bijna elke winkel binnen hij betaalde alles ook al zei ik steeds dat ik het zelf wil doen.
Het was ondertussen al 5uur en we hadden honger gekregen.
Khalid: 'eerst even pinnen en dan gaan we wat eten' DUs we liepen naar een pinautomaat. Ik merkte op dat hij veel kijks had van meisjes, ik nam wat afstand van hem, want ik liet hem zijn ding doen.
Aan gekomen bij de bank was het best druk. Twee Marokaanse meisjes stonden voor ons. Rond de 18 jr. Eentje stond met haar gezicht naar ons toe en bleef khalid maar aankijken. Ik zag het en nam een stap opzij. Khalid merkte het op en trok me naar zich toe en hield me hand vast en gaf me een kus op mijn voorhoofd. Het meisje bleef me vies aankijken. en tikte haar vriendin aan die draaide zich om en keek ook. Khalid kneep in me handen en je merkte dat het hem irriteerde.
Opeens zei hij:' is er iets' tegen die meisjes.
HEt meisje bleef aankijken en zei opeens: '' weet je wel wie haar zus is'
Ik keek verbaasd, en zei: 'waar ken je me zus van'
Het meisje:'NOu wie kent haar niet'
Khalid:'hey ten eerste je kent haar niet en niet iedereen is hetzelfde.
Ondertussen rende ik weg en begon te huilen. KHalid rende me achterna en hield me hand vast.
We liepen stil een restaurant binnen en hij bestelde wat te eten. 'Trek het je niet aan'zei hij.
ik: 'doe ik ook niet maar ik wil niet dat ze ook over mij gaan denken als over me zus, ik weet niet wat Fadoua allemaal doet maar ik wordt er steeds me geconfronteerd.' "maak je niet druk', zei hij.' Zolang jezelf bent gebeurt er niks'
Even later zaten we in de auto en ik belde me moeder, ze was nog bij me oma dus belde daar. ..... tuuttt tuuuttt..
'Hallo' Het was me moeder die meteen opnam.
ik:'Hallo mama
mama:' salem benti kiraki dejra?
ik:'Goed'
mama:'wanneer kom je weer thuis'?
ik:'geef me nog een paar dagen'
mama: 'tuurlijk maar bel je broer hij mist je heel erg'
ik:'oke'
en hing op.
Ik belde me broer hij nam niet op en stuurde een bericht dat alles goed ging en dit me nieuwe nr was maar hhij me nie hoefde te bellen.

WE waren thuis aangekomen, Ik ging bidden en khalid lach natuurlijk op de bank.
Ik pakte wat te drinken voor ons. EN ging op de ander bank zitten.
OPeens begon hij te lachen. Ik keek hem vragen aan.'ja' zei die, ' we lijken wel een getrouwd stel'
Ik begon te lachen en ging ook liggen......

29-03-2005, 19:15
LeUkk.!!
ZIDDDDIEE..!!

30-03-2005, 10:40
We kletsten wat en Khalid vroeg waar ik morgen zin in had. IK keek hem aan en zei dat ik niet echt voor me lol ben.
KHalid:'kijk daarom moet je juist even afleiding hebben, dat is goed voor om alleen aan je problemen te denken ga je alleen stressig worden'.
IK wist dat hij gelijk had. 'oke' zei ik wat gaan we doen. HEt klonk raar om we te zeggen. Ik zag Khalid nadenken. 'Beverwijk'zei hij toen opgewonden. Het is tog zondag en dan is alles dicht beverwijk is de perfecte gelegenheid'.
Dat lijkt me wel leuk, antwoorde ik, en we liepen zijn slaapkamer in.
IK stapte het bed al in.
We waren stil ik dacht hij al sliep. OPeens begon ik te huilen. Wat is er tog met mij, waarom moet k steeds huilen, ik doe tog niks verkeerd. Maar ik voelde me schuldig. Ik merkte dat KHalid niet sliep hij kwam dichter tegen me aanliggen en sloeg zijn arm om mijn middel en legde zijn hand op mijn buik. Ik kreeg een schok van binnen maar liet het niet merken. HIj trooste me en ik legde mijn hand op de zijne, zo vielen we in slaap.
IK werd wakker en zag dat hij al wakker was. Ik hoorde gerommel in de keuken en ik liep er naar toe. Ik zag een heel uitgebreid ontbijt op tafel.
Khallid:'Goedemorgen azine'
ik: ' sbah el gire'
IK liep de douche in waste me zelf en ging eerst bidden.
TOen ik klaar was liep ik de huiskamer binnen en zag dat hij al begonnen was.
'Soory ik had honger en we moeten opschieten anders komen we nooit op tijd in Beverwijk.'
IK ging zitten en begon te eten. HIJ was al klaar en ging zich vast aankleden.
'Trek iets aan wat ik gisteren voor je allemal heb gekocht'zei hij.
IK lachte en liep ook de slaapkamer binnen ik keek wat ik moest aantrekken. IK trekte een zwarte pantalon aan een wit truitje en witte laarzen. Deed snel wat lipgloss op. '' elke dag wordt je mooier'zei hij.
en we liepen samen naar de auto

30-03-2005, 11:15

ewa ga door

30-03-2005, 17:11
Lalalalalla:P
Gaverderrrrr

30-03-2005, 17:34
mooi geschreven.. ga door aub

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9