Bekijk volle/desktop versie : depressie op 16- jarige leeftijd



Pagina's : 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9

22-08-2005, 22:29
oooh wat erg! maar toch blijft er iets van twijfel, want het klopt niet helemaal wat je zegt. of schreef ze ze3ma op jou nickname?groetjes.....

22-08-2005, 22:32


het spijt soraya verschrikkelijk dat ze niet kan schrijven.

hoe kan het haar spijten als zij dood is? ze3ma zeker brief achtergelaten????maar het zal wel en als het echt waar is; veel succes en inchaallah kom je er snel bovenop!

23-08-2005, 18:32
hey housima132.
Nee ik wist dat Soraya op marokko.nl haar verhaal aan het doen was, het was een manier om haar hart te luchten en ik wist dat ze dat fijn vond. Daarom weet k dat het haar spijt dat ze niet meer kan schrijven. En waarom zou ik over zoiets liegen ze is me beste vriendin.
Mohim ik weet dat het waar is en daar gaat het om

xxjes hajar

23-08-2005, 23:48
Subhana Allah hoe kan iemand zelfmoord plegen, ik geloof je echt, want ik weet ook hoe het voelt en leef er nu zelf ook in. Maar als ik denk aan wat ik nu heb, zou ik dat nooit op het spel durven zetten, jou vriendin lieve zuster was niet sterk genoeg, en dat moet je accepteren ook mag je niet zeggen dat ze naar de hel gaat, omdat ze zelfmoord heeft gepleegd, niemand maar dan ook niemand weet dat beter dan Allah swt waar we op een dag allemaal naartoe moeten zullen keren

het enige wat het is, is dat iedereen respect moet hebben voor wat ze heeft gedaan, als je depressief ben leef je in een Hel, zonder vuur. ik wens jou lieve zuster de vriendin van haar veel sbar. en insha allah overkomt het jou nu niet doordat zij dit had.
Heb respect lieve zuster voor je vriendin omdat ze het heeft gedaan. en probeer er mee te leven, als zij in leven was gebleven met dat depressie dan had je haar elke dag huilend voor de stoep en ik ben er ook van overtuigd dat jij haar zou helpen, maar ze zou wel ongelukkig zijn.

heb veel sbar lieve Zuster

Kusjes Insaf

24-08-2005, 18:42


hey Insaf dankjewel voor je mooi stukje dat je hebt geschreven. IK mis SOraya natuurlijk heel erg en het is iets wat nooit overgaat, maar insha'allah zie ik haar daar boven.
Je schrijft dat je ook in zo'n situatie zit, meid kijk goed uit bij elke stap die je neemt. Soraya zei wel altijd dat de depressie kwam door al die problemen met haar familie, maar ik weet ook dat het meerderdeels door Khalid kwam. IK heb nog nooit zo'n stel meegemaakt en zoveel liefde, veeel had ze voor hem over wat natuurlijk fout is.
maar meid veel succes en alles komt goed insha'allah.

beslama kus Hajar

24-08-2005, 19:54

Citaat door berkania_Ko:
hey Insaf dankjewel voor je mooi stukje dat je hebt geschreven. IK mis SOraya natuurlijk heel erg en het is iets wat nooit overgaat, maar insha'allah zie ik haar daar boven.
Je schrijft dat je ook in zo'n situatie zit, meid kijk goed uit bij elke stap die je neemt. Soraya zei wel altijd dat de depressie kwam door al die problemen met haar familie, maar ik weet ook dat het meerderdeels door Khalid kwam. IK heb nog nooit zo'n stel meegemaakt en zoveel liefde, veeel had ze voor hem over wat natuurlijk fout is.
maar meid veel succes en alles komt goed insha'allah.

beslama kus Hajar
dankjewel, wat zij heeft meegemaakt heb ik ook meegemaakt, behalve met haar vriend, heb ook problemen gehad over familie enzo, maar zo leef ik nu eenmaal, en moet er het beste van zien te maken, want ik kom hier hoe dan ook nooit uit, heb veel sbar en insha allah zie je haar hierboven, en toch blijft ze een plekje hebben in je hart.

Kusjes Insaf

25-08-2005, 18:34
Je hebt gelijk Insaf, als Soraya nu maar zo dacht als jouw, dan was ze hier nog maar het is eenmaal gebeurd.
Maarr meid als je iets kwijt wilt of je hart wilt luchten ik zal naar je luisteren en je proberen te helpen.
Ik hoor nog van je
beslama...Hajar

25-08-2005, 18:56
bedankje lieverd, heb je al een pm gestuurd

kusjes Insaf

26-08-2005, 14:39
allah rahmoe
is echt jammer ik dacht dat ze er wel een beetje overheen was en dat ze haar leventje had opgepikt, maar het was duidelijk grenoeg dat ze de pijn niet kon verdragen...
jullie kunnen zegge het si harram en ze kan in hel belanden maar :verdrietig: allah(s.w.t) weet het beter dan wie dan ook....
:verdrietig:

gecondoleerd hajar....

26-08-2005, 17:28
je hebt gelijk Fatima_myself niemand weet het beter dan Allah swt. Dankjewel voor je reactie.

Khalid haar verloofde wist niet eens dat ze een verhaaal aan het schrijven was, vandaag zal ik het hem laten lezen en op zijn reactie wachten...
mohim dankjwel nogmaals,
kusjes Hajar

27-08-2005, 12:10
h0o0op da je er over heen k0mt.........!

29-08-2005, 11:35
Ja meid dat hoop ik ook

29-08-2005, 13:50


komt wel goed lieverd, je weet als je erover wil praten dat je me dan kan spreken op msn, vergeeet dat niet, want wil niet dat jij ook in zo'n depressie komt snap je, en toch is praten goed meid. dan kom je er sneller overheen.
ik wens je heel veel succes lieverd, praat er over en laat het niet in je hart zitten, alsjeblieft je zult zien dat het je oplucht, zit er niet te veel over in meid. dit was voor haar misschien het beste, maar heb veel sbarr lieverd
kijk ik kan er niet over praten, maar bij mij is het weer heel anders, jij zit met iets wat jou schuld niet is, en het is je vriendin. ik kan er niet over praten, maar toch weet k dat het het beste is, ik wil niemand lastigvallen, je moet weten dat je mij niet lastigvalt als je met mij wil praten.

Kusjes Insaf

04-09-2006, 20:27
meid allah ey sabrek wollah.
k weet het is erg om iemand te verliezen waar je veel van houd.
sbar e gtie. allah is groot.

02-10-2006, 11:54
;;__Oewp!

Pagina's : 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9