Bekijk volle/desktop versie : Samenwerking tussen inlichtingen diensten en politie zorgt voor jihadisten...



Pagina's : [1] 2

22-01-2015, 10:54
Jihadisten wilden als 'vaste klant' wraak nemen op politie

Minstens vijf leden van de terreurgroep in Verviers zijn of xwaren afkomstig uit Sint-Jans-Molenbeek. Ze kregen het in hun tienerjaren veelvuldig aan de stok met de politie daar en kozen het Molenbeekse bureau dan ook uit als een van de twee doelwitten voor een aanslag.

Dat schrijft Het Laatste Nieuws donderdag. Het andere doelwit was het hoofdkwartier van de federale politie in Brussel.

Toen de politie vorige week donderdag binnenviel in het pand van de terreurcel in Verviers en in Brussel, stond de 'coördinator' Marouan El Bali op het punt de allerlaatste richtlijnen mee te geven aan de uitvoerders. De aanslagen zouden volgens informatie van de krant de ochtend erop plaatsvinden.

Bij de actie tegen de terreurcel in Verviers kwamen twee Belgen, van wie één van Marokkaanse afkomst, om het leven.



http://www.telegraaf.nl/buitenland/23588010/__Jihadisten_wilden_wraak_op_politie__.html

22-01-2015, 10:55


Samenwerking tussen inlichtingen diensten en politie zorgt voor jihadisten, dat is een ding wat zeker is.

Steeds vaker worden draaideur criminele op deze misselijkmakende manier tegen hun zin ge en misbruikt als ongevraagde acteurs voor de grote plannen van de regeringen en hun inlichtingen diensten.

Namelijk middels deze door hun benoemde "jihadisten" gebruiken om zo de bevolkingen zo bang te maken om zo nog meer privacy op te geven om uiteindelijk allemaal als makke schapen slaven te worden van het systeem

22-01-2015, 10:58
je kiest er zelf voor om crimineel te worden dus dan moet je niet gaan huilen als je steeds weer gepakt word dan ben je gewoon een slechte crimineel en is het misschien tijd voor een carriereswitch

22-01-2015, 11:02
Dus omdat het vroeger draaideurcriminelen waren die last hadden van de politie en nu wraak willen nemen op diezelfde politie, is de samenwerking tussen de inlichtingendiensten en de politie daar opeens de schuld van?

Wat een bijzondere redenatie. Maar goed, zolang je anderen maar de schuld kan geven he?

22-01-2015, 11:02



Citaat door Trolololo:
je kiest er zelf voor om crimineel te worden dus dan moet je niet gaan huilen als je steeds weer gepakt word dan ben je gewoon een slechte crimineel en is het misschien tijd voor een carriereswitch
Crimineel worden in een land als Nederland doe je niet zelf, die keuze word op jonge leeftijd voor je gemaakt door verschillende instanties.

Daar hebben denktanken lang over gekweekt en daar zit zoveel achter.

22-01-2015, 11:04

Citaat door Alwatania:
Crimineel worden in een land als Nederland doe je niet zelf, die keuze word op jonge leeftijd voor je gemaakt door verschillende instanties.

Daar hebben denktanken lang over gekweekt en daar zit zoveel achter.
Vandaar natuurlijk ook dat de zussen van diezelfde criminelen het in alle opzichten uitstekend doen. Dat komt door de instanties, die alleen de mannelijke bevolking lastig vallen, ook al zijn het voorbeeldige burgers die alleen maar hun diploma willen halen en daarna rustig willen werken aan hun toekomst.

22-01-2015, 11:13

Citaat door Baxi:
Dus omdat het vroeger draaideurcriminelen waren die last hadden van de politie en nu wraak willen nemen op diezelfde politie, is de samenwerking tussen de inlichtingendiensten en de politie daar opeens de schuld van?

Wat een bijzondere redenatie. Maar goed, zolang je anderen maar de schuld kan geven he?
Sjonge jonge jonge, moet ik echt alles voor jullie tekenen?

Potverdikke man, ik schaam me soms echt om onder de noemer "mens" te vallen als ik de bekrompenheid van vele zie en de oogkleppen die ze daarboven ook nog eens dragen!

Ik geef enkel aan dat de link duidelijk is dat er een samenwerkingsverband is tussen de inlichtingen diensten en de politie.

Want om dit soort jongeren omdat ze de politie terug willen pakken, Jihadisten te noemen dat schiet elke logica voorbij en smaakt dus naar een samenwerking met inlichtingen diensten!!

Snap je het nu?

22-01-2015, 11:14

Citaat door Baxi:
Vandaar natuurlijk ook dat de zussen van diezelfde criminelen het in alle opzichten uitstekend doen. Dat komt door de instanties, die alleen de mannelijke bevolking lastig vallen, ook al zijn het voorbeeldige burgers die alleen maar hun diploma willen halen en daarna rustig willen werken aan hun toekomst.
Klopt, goed gezien.

Alleen jammer dat je denken daar stopt, omdat je eerst weer iets op het nieuws moet horen voordat je verder kan denken.
(wees niet getreurd met jou nog 70 % van de wereldbevolking)

Vrouwen hebben zich door de geschiedenis heen bewezen als niet zo vatbaar voor criminaliteit als mannen dat zijn.
Logisch als wat dunkt mij dan om te kiezen voor de jongens.

22-01-2015, 11:22
Weer de standaard "maar ja ik kon er niks aan doen want die ander deed... "-jank verhalen.
Flikker toch eens op man, je kiest ervoor om crimineel te worden, je kiest ervoor om een juwelier te beroven en ja, die kiest er dan soms voor om je voor je luie, niets waard zijnde flikker te schieten. Keuzes... allemaal keuzes maakt men in het leven maar wel gewoon zelf dus ga lekker janken bij jezelf als het fout gaat.

22-01-2015, 11:22

Citaat door Alwatania:
Crimineel worden in een land als Nederland doe je niet zelf, die keuze word op jonge leeftijd voor je gemaakt door verschillende instanties.

Daar hebben denktanken lang over gekweekt en daar zit zoveel achter.
vertel me meer

22-01-2015, 11:24

Citaat door Dutchman98:
Weer de standaard "maar ja ik kon er niks aan doen want die ander deed... "-jank verhalen.
Flikker toch eens op man, je kiest ervoor om crimineel te worden, je kiest ervoor om een juwelier te beroven en ja, die kiest er dan soms voor om je voor je luie, niets waard zijnde flikker te schieten. Keuzes... allemaal keuzes maakt men in het leven maar wel gewoon zelf dus ga lekker janken bij jezelf als het fout gaat.
Sjonge jonge jonge...

Ga toch eens genieten van het leven joh.

En praat pas over keuzes als je in dezelfde schoenen hebt gestaan als die mensen, achterlijke imbeciele gedachtegang van jou gaat echt werkelijk nergens over.

Niemand kiest ervoor om geboren te worden en te sterven als een gehaat persoon of ongenodigde gast.

Iets wat bij jullie soort vaak en snel word geroepen, zelfs TE VAAK zonder ook maar een duizendste seconde stil te staan bij het hoe wat en waarom.

Achterlijke boeren bekrompenheid.

Alles heeft een actie, en dan pas een reactie, niemand staat op (enkele gekken daar gelaten) met het idee wie ga ik vandaag in elkaar slaan of beroven of overvallen.

Helaas is de media te kieskeurig bij 90 % van de zaken waarbij moslims/marokkanen betrokken zijn.

Zo zal een racist die een eerste klap uitdeelt aan een Marokkaan, waarna blijkt dat de Marokkaan al sinds zijn 11 de op kickboxen zit en de racist een nog wat hardere knal verkoopt, de Marokkaan worden aangehouden en de racist mag zijn lulverhaal verkopen aan de Telegraaf, terwijl de Marokkaan blij mag zijn als de politie het hele verhaal in zijn verklaring mag geven.

Genoodzaakt door de wil snel vrij te zijn kiezen de meeste Marokkanen dan eieren voor hun geld.

Denk daar eens over na!

Sorry, ik ga te snel, zoek eerst het woord en betekenis op van: Nadenken.

22-01-2015, 11:33

Citaat door Alwatania:
Sjonge jonge jonge...

Ga toch eens genieten van het leven joh.

En praat pas over keuzes als je in dezelfde schoenen hebt gestaan als die mensen, achterlijke imbeciele gedachtegang van jou gaat echt werkelijk nergens over.

Niemand kiest ervoor om geboren te worden en te sterven als een gehaat persoon of ongenodigde gast.

Iets wat bij jullie soort vaak en snel word geroepen, zelfs TE VAAK zonder ook maar een duizendste seconde stil te staan bij het hoe wat en waarom.

Achterlijke boeren bekrompenheid.
Het mooie is dat ze niet eens sterven als gehaat persoon. Je wordt voor je flikker geschoten omdat je een juwelier beroofd hebt en vervolgens staat er een bende afval voor je te demonstreren. Je ouders vinden dat je onrecht is aangedaan en dat degene die zichzelf verdedigd heeft, vervolgd moet worden etc... dus door een (zeer klein) deel van Nederland wordt je in ieder geval niet gehaat. Dat andere deel is niet boeiend.

Hoe en waarom? Tja, ik heb foto's gezien met een leuke Aprillia scooter, leren jasje, een filmpje waarin z'n wijkmatties vertellen dat ie zo'n fijne gozer was omdat ie altijd snoep uitdeelde... laat me raden: dat hoort echt allemaal bij de eerste levensbehoeften? En zo niet dan is dat waarschijnlijk gephotoshopt, een leugen, zionistisch complot etc?

Ga toch weg man, in elke bevolkingsgroep bevind zich afval, dat moet je niet ontkennen maar gewoon erkennen. Of het nou Marokkanen of een Nederlanders zijn: overal zit tuig tussen. Verbazingwekkend blijft alleen waarom veel Marokkanen dat per definitie moeten blijven ontkennen. Sterker nog je wordt volledig afgebrand als je als Marokkaan durft te spreken over een "gekke Marokkaan".

22-01-2015, 11:35



Citaat door Alwatania:

Ik geef enkel aan dat de link duidelijk is dat er een samenwerkingsverband is tussen de inlichtingen diensten en de politie.
Uiteraard werken die samen. Verbaasd je dat?


Citaat:

Want om dit soort jongeren omdat ze de politie terug willen pakken, Jihadisten te noemen dat schiet elke logica voorbij en smaakt dus naar een samenwerking met inlichtingen diensten!!

Snap je het nu?
Ik snap nu dat het je gaat om de naam Jihadisten en dat die alleen maar zo genoemd worden om de islam in een slecht daglicht te stellen.

Ik denk niet dat dat zo is, aangezien het teruggekeerde Syrie gangers betreft die hier een aanslag willen plegen en dan twee vliegen in 1 klap willen slaan door wraak te nemen op hun vroegere vijanden.

Maar jouw zienswijze kan ik ook wel begrijpen hoor. Ik denk ook niet dat deze gasten het beste voor hebben met de islam.

22-01-2015, 11:38

Citaat door Alwatania:
Klopt, goed gezien.

Alleen jammer dat je denken daar stopt, omdat je eerst weer iets op het nieuws moet horen voordat je verder kan denken.
(wees niet getreurd met jou nog 70 % van de wereldbevolking)

Vrouwen hebben zich door de geschiedenis heen bewezen als niet zo vatbaar voor criminaliteit als mannen dat zijn.
Logisch als wat dunkt mij dan om te kiezen voor de jongens.
Ze kiezen nergens voor. Ze reageren op de acties van die jongens. Als die gewoon naar school zouden gaan, hun diploma zouden halen en werken aan hun toekomst, dan komen inlichtingendiensten en dergelijke nooit in actie.

Dat doen ze echter niet. Ik begrijp dat jij het liefste zou zien dat de politie en inlichtingendiensten deze criminelen gewoon met rust zouden moeten laten?

De zussen van deze criminelen krijgen van hun ouders de vrijheid niet om zich te misdragen; vandaar dat zij het wel goed doen. Dat heeft niks met aanleg voor criminaliteit te maken.

22-01-2015, 11:43

Citaat door Dutchman98:
Het mooie is dat ze niet eens sterven als gehaat persoon. Je wordt voor je flikker geschoten omdat je een juwelier beroofd hebt en vervolgens staat er een bende afval voor je te demonstreren. Je ouders vinden dat je onrecht is aangedaan en dat degene die zichzelf verdedigd heeft, vervolgd moet worden etc... dus door een (zeer klein) deel van Nederland wordt je in ieder geval niet gehaat. Dat andere deel is niet boeiend.

Hoe en waarom? Tja, ik heb foto's gezien met een leuke Aprillia scooter, leren jasje, een filmpje waarin z'n wijkmatties vertellen dat ie zo'n fijne gozer was omdat ie altijd snoep uitdeelde... laat me raden: dat hoort echt allemaal bij de eerste levensbehoeften? En zo niet dan is dat waarschijnlijk gephotoshopt, een leugen, zionistisch complot etc?

Ga toch weg man, in elke bevolkingsgroep bevind zich afval, dat moet je niet ontkennen maar gewoon erkennen. Of het nou Marokkanen of een Nederlanders zijn: overal zit tuig tussen. Verbazingwekkend blijft alleen waarom veel Marokkanen dat per definitie moeten blijven ontkennen. Sterker nog je wordt volledig afgebrand als je als Marokkaan durft te spreken over een "gekke Marokkaan".
Als ik jou zo lees moeten advocaten voortaan ook een andere baan kiezen en de advocatuur ermee opgedoekt worden.

Beetje 24/7 bezig zijn om alles waar de moslims voor leven te beledigen, te spotten, te bedreigen, af proberen te nemen, en dan nog verwachten dat je bijval van ons (gematigde) moslims of Marokkanen gaat krijgen?!!

Het laatste wat ik als eerlijke hardwerkende eerlijke Marokkaanse in Nederland levende, (waar overigens 90 % van klagend Nederland ondanks hun zogenaamde "frustratie dat niet alle Marokkanen net als ik netjes een baan hebben" , maar stiekem stinkend jaloers op zijn) al is het maar om het feit van alle luxe en weelde die ik met de wil van Allah bezit.. zal doen is mij scharen achter mensen die staan te wachten op alla Markouch en of aboutaleb preken!

Dat kun je echt op je buik schrijven!





Je bent dan echt totaal de weg kwijt!!!

Pagina's : [1] 2